IS: Pariisin olympianyrkkeilyssä muhii jättiskandaali: Miehet tekeytyvät naisiksi
Pariisin olympiakisojen nyrkkeilyssä on sarjat miehille ja naisille, mutta nyt on käynyt ilmi, että naisten puolella saatetaan nähdä miesottelijoita.
Kansainvälinen nyrkkeilyliitto (IBA) järjesti maaliskuussa 2023 lajin MM-kilpailut Intian New Delhissä. Kisojen aikana useampi naisten sarjoissa nyrkkeilyt ottelija hylättiin sukupuolitestin takia, kertoo Reduxx-sivusto.
Heidän joukkoonsa kuuluivat algerialainen Imane Khelif ja Taiwania edustanut Lin Yu-Ting. Khelif oli selvittänyt tiensä sarjansa loppuotteluun, mutta häntä ei päästetty ottelemaan MM-tittelistä sukupuolitestin tuloksen takia. Lin ehti otella välieriin asti ja saavuttaa MM-pronssia, mutta hänen suorituksensa mitätöitiin kisojen jälkeen sukupuolitestin tuloksen seurauksena, brittilehti The Guardian tietää.
Kumpikin on mukana Pariisissa.
https://www.is.fi/nyrkkeily/art-2000010596188.html
Kommentit (195)
Miksei kukaan puutu noihin tehtyihin sukupuolitesteihin?? ei kai ne nyt ole enää nykypäivää?
https://img.ilcdn.fi/SP2L8MIvBbffAY2Agk8XNCNjsAM=/full-fit-in/920x0/img…
Kumman puolesta löisit vetoa? Tonni siniselle vai punaiselle? 🤔
Olympiakomitea siis asettaa naiset vaaraan. Eipä mikään yllätys kun naisten oikeuksia poljetaan jatkuvasti ALAS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo poistettua aloitusta ei saa missään nimessä laittaa uudestaan.
Saat bännit, kun moderaattori saapuu takas.
Ei mulla muuta, torakka.
Kerrohan, miksi tästäkään aiheesta ei mielestäsi saa keskustella? Taidat itse olla varsinainen torakka, kun lit naisten hakkaamisen ja oikein olympialajina
Jos aloitus ollaan jo kerran poistettu, SITÄ EI SAA MISSÄÄN NIMESSÄ LAITTAA UUDESTAAN, vaikka aloitus olisi ollut mielestäsi maailman ihanin ja asiallisin.
Tuo lapsellinen vikinä vain kertoo, että olet likainen sääntöjen rikkoja joka ansitsee ikuisen porttikiellon palstalle.
Olet väärillä teillä, pelkkä torakka-onglema.
Ou jee, Puppa, pumppaa mua, puppa. Ou jee, pumppaa, pumppaa, pumppaaaaa, puppaa!!! Pumppaa kovempaa, kovempaa, jatka pumppaamista, tuleeko pupalla kohta lohkare. Oih, puppa, pumppaa mua täysillä, täytä muttt, puppa, puppa, PUPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
👴🧨😊🚬😌🛏
Vierailija kirjoitti:
Olympiakomitea siis asettaa naiset vaaraan. Eipä mikään yllätys kun naisten oikeuksia poljetaan jatkuvasti ALAS.
Vaikuttaa siltä mitä enemmän naisia johdossa sen ennemmän naisia sorsitaan. Ja kaikki tapahtuu muka tasa-arvon nimissä. Transsssit ovat naisia, me cis naisia. Naurattaisi jos ei itkettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vihaajat vihaa. Lesboilla on lähes sama etu heteroita vastaan naisten urheilussa, mutta kukaan ei uskalla tästä puhua.
No entäs miesten sarjoissa? Hetero hakkaa vihaamaansa h.o.m.o.a olan takaa.
Sambian naisten jalkapallomaajoukkue on mennyt tässä vähän tutkan alla, ehkä siksi että hävisivät kaksi ensimmäistä otteluaan. 5-2 johto kääntyi 6-5 tappioksi Australiaa vastaan, tämä jannu teki Sambialle hattutempun
https://en.wikipedia.org/wiki/Barbra_Banda
Jos Sambia huomenna pudottaa Saksan jatkosta voi tulla isompi meteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaajat vihaa. Lesboilla on lähes sama etu heteroita vastaan naisten urheilussa, mutta kukaan ei uskalla tästä puhua.
Tämä. Ihmeellisen paljon on lesboja nyrkkeilijöitä ja jalkapalloilijoita huippu-urheilussa.
Saako pillun syönnistä jotain extra boostia vai miten seksuaalisuus auttaa voittamaan?
Minäkään en ymmärrä miten se lesbous olisi jotenkin valtti heteronaisia kohtaan?!
wokwttajien ei ole nyt syytä valittaa jos tulee nokkaan kehässä
Tämä on todella vaarallinen ilmiö. Joku vielä kuolee. Rataa voi juosta ja uima-altaassa voi kisata,mutta oikeasti kun aletaan lyömään päähän,niin se on todella vaarallista. Alkaa naiset nyt ihmeessä taistelemaan tämän ilmiön lakkauttamiseksi.
Moni mies ei pärjää omissa sarjoissaan joten on ihan ymmärrettävää yritetään pärjätä sitten kaikkialla mihin vain voidaan päästä. Menestys olympialaisissa tai urheilussa yleensä on monelle kuitenkin ovi pois köyhyydestä ja kurjuudesta.
Ikävä tosin urheileville naisille, mutta ei voi mitään. Eikä nämä urheiliat ole laittaneet alulle sitä että sukupuolet häivytetään pois, vaan sen ovat tehneet ihan muut ja monesti juuri naiset itse.
Vierailija kirjoitti:
https://img.ilcdn.fi/SP2L8MIvBbffAY2Agk8XNCNjsAM=/full-fit-in/920x0/img…
Kumman puolesta löisit vetoa? Tonni siniselle vai punaiselle? 🤔
Olen hämmentynyt. Kumpi näistä nyt on nainen? Molemmat? Ei kumpikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs miesten sarjoissa? Hetero hakkaa vihaamaansa h.o.m.o.a olan takaa.
Totta, heteroilla on etu miesten sarjoissa homoja vastaan. Tämän vuoksi homoja ei paljoa huippu-urheilussa olekaan toisin kuin lesboja naisten huippu-urheilussa.
Puppa lyö, ensin vasu, sitten oiku ja vielä kerran vasu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on todella vaarallinen ilmiö. Joku vielä kuolee. Rataa voi juosta ja uima-altaassa voi kisata,mutta oikeasti kun aletaan lyömään päähän,niin se on todella vaarallista. Alkaa naiset nyt ihmeessä taistelemaan tämän ilmiön lakkauttamiseksi.
Naisten tulee yksinkertaisesti kieltäytyä näistä otteluista. Ei se muuten lopu.
Naiset äänestivät tämän puolesta ja nyt uhriutuvat kun saavat kokea äänestämisensä seurauksen :D
En sääli yhtään. Vaan lasken itse kovaan ääneen kymmeneen kun seuraan matsia vatsa kippuralla :DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo poistettua aloitusta ei saa missään nimessä laittaa uudestaan.
Saat bännit, kun moderaattori saapuu takas.
Ei mulla muuta, torakka.
Kerrohan, miksi tästäkään aiheesta ei mielestäsi saa keskustella? Taidat itse olla varsinainen torakka, kun lit naisten hakkaamisen ja oikein olympialajina
Jos aloitus ollaan jo kerran poistettu, SITÄ EI SAA MISSÄÄN NIMESSÄ LAITTAA UUDESTAAN, vaikka aloitus olisi ollut mielestäsi maailman ihanin ja asiallisin.
Tuo lapsellinen vikinä vain kertoo, että olet likainen sääntöjen rikkoja joka ansitsee ikuisen porttikiellon palstalle.
Olet väärillä teillä, pelkkä torakka-onglema.
😂🤣😂🤣
🧕👳=🐖🐖
Ei se trumppi ole seuraava presidentti vaan kamalaharris sellaiseksi laitetaan. Johan se jo nyt valmiiksi esiintyy kuin olisi jo presidentti eikä bideniä näy enää missään.