Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥~ KOTILOT VIIKOLLA 6 ~♥

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammutille: Meidän esikoinen nyt 9v eli kolmannella luokalla on. Meillä siis melkolailla samanikäset lapsoset :) Sulla on tosiaan ihan milloin tahansa vauveli sylissä, että vähän täällä viherretään ;) Täällä tosiaan ilmottauduttiin nyt kouluun ja sitten on varsinainen tutustumispäivä toukokuun loppupuolella. Kouluuntulotarkastuksessa terkkarin luona käydään kesällä.

Aihalle onnittelut miehen työpaikan johdosta! On varmaan aika huippua?

Että voi ihmisen alapää olla kipeä! Tuntuu, että lonkat lähtee sijoiltaan just nyt ja vihloo ja viiltää niin maan perusteellisesti liikkuessa. VaapunVaapun ankkakävelyä mennään. Liitoskipuja ollut jo pitkään, mutta eilen alkoi iltapuolella tämmöset kovemmat ja ei oo kiva, ei. Vauva jytkää menemään niin, että mahanahka tuntuu repeävän vaan se ei haittaa. Kiva, että liikkuu kunnolla.

Viikonlopuksi luvattu onneksi jo vähän inhimillisempiä pakkaslukemia, jos vaikka ihan päästäis kunnolla ulos. Lapset haluis hiihtämään. Toiv. kykenen pihalle, kun ihanhan tässä meinaa mökkihöperöksi tulla.

Rouvar Rv 36+4

Vierailija
42/51 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille, eilen plussasin ja nyt siis pääsen virallisesti tänne odottajien joukkoon. Olen kyllä käynyt kurkkimassa teitä jo aikaisemminkin. 3-kuumeilijoiden puolella olen kirjoitellut pari kuukautta eli sen ajan kun vauvaa on kuumeiltu. Meillä tärpäsi jo toisesta kierrosta eli kävi hirvittävän hyvä tuuri vaikken minäkään enää ihan nuori ole vaan täytän jo seuraavaksi 34v. (omasta mielestä kyllä juuri sopivan ikäinen). Perheemme lapset ovat syntynet 2003 (tyttö) ja 2004 (poika), mies on vuosimallia -71 (oikein hyvä kuntoinen ja luotettavaa mallia, eikä ulkoisissakaan ominaisuuksissa moittimista ;-) ). Asustellaan Varsinais-Suomessa Salon seudulla.

Rsna: Terveisiä vaan, mehän oltiin yhdessä tuolla kuumeilupuolella ja kyllä meitä taitaa tänne pikkuhiljaa ilmestyä, että ette jää Tsirppanan kanssa kaksistaan ;-) .

Täällä on todellakin paljon jo niitä jotka ovat tosi pitkällä, vauva jo melkein kainalossa. Tsemppiä teille niihin kolottaviin ja jomottaviin loppupäiviin!

Luhtavilla rv 5+0 ja laskettuaika n. 12.10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on edelleen -25' c joten turha haaveilla ulkoilusta muksujen kanssa..

Eilen kotiuduin sieltä sairaalalta, puoltoista vuorokautta tekemättä mitään voi tuntua todella pitkältä.... ärsyttäväähän se oli, varsinkin ne yölliset verikokeen otot, just olin nukahtanut, niin johan sieltä joku kärryjen kanssa kolahteli ovesta sisään... mutta siis asiaa...näytteet oli suht normaalit, insuliinille ei ainakaan viel ole tarvetta...tiesin kyllä jo tuon etukäteen, mutta minkäs voit... aika hassua siellä synnytysosastolla oli olla, kun siellä oli niin paljon vauvoja!!! ja miten niitten itkut kuulosti niin sydäntä repivältä..hassua ajetella että kohta siellä on oman nyytin kanssa(toivottavasti).

Nyt vaan taas alkoi hampaitten kolotos, jos sinnettelis vkonlopun yli...se taitaa olla tuo viimeinen viisaudenhammas mikä tekee tuloaan. Hammaskipu vaan niin kipeetä:(

Niin ja saihan se meillä tuo nuorimmainenkin sen vesirokon, eilen ilmesty ekat näpyt...luultiin et päästiin pälkähästä, kun esikoisella se alkoi reilu pari vkoa sittten...

Jos ottas vähän särkylääkettä....

Pamppari ja sokerinirppu 33+1

Vierailija
44/51 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Luhtavilla tänne puolelle....

Mää näin viime yönä ekasta kertaa tässäraskaudessa vauva unta ja pakko sanoo että nyt omat tuntemukset sukupuolesta on vahvistunu..

Unessa synnytin aivan ihanan pienen tyttövauvan...=`)

Pitkään ollut olo että pähkinä saattais olla tyttö, mutta kumminkin onkin sitten poika kun motivoidun tyttöä odottamaan..

Nyt en enään ton unen jälkeen osaa odottaa mitään muuta kun sitä tyttöä.. eli jos synnärillä tuovat poika vauvaa näytille: kehotan varmaan etsimään sen mun tytön jostain.. heh! No ei vais.... mut joo kumminkin.

JOskos sitten ens kuussa saa varmuuden ja osaa alkaa sitten asennoituun jompaan kumpaan....

Eipäs mulla muuta ihmeellistä..

Onnea Aihan miehelle ja myös sulle uudesta työpaikasta... ja eikös uus paikkakuntakin oo aika nasee juttu =)

Viikonloppu edessä eikä mitään tekemistä...

Ulkona olis aika ihana ilma,mutta musta tuntuu että alkaa flunssa puskeen pintaan... on sen verran tukkonen olo joka reijässä ...

pähkinä rv 23+1

Vierailija
45/51 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te käyneet tai joutuneet tähän suurta kuohua aiheuttavaan veriseulaan? Onko se uusi juttu Suomessa kun ei ainakaan 4 vuotta sitten ollut?

Täällä Britanniassa siihen ei automaattisesti mennä ainakaan meidän klinikalla. Luin siitä vaan esitteestä, mutta kukaan ei ole tarjonnut. Lukeman sai ihan iän ja np-ultran perusteella, en korvaani lotkauttanut asialle kun en vaan kykene käsittelemään asiaa niin, että tekisin abortin jonkin tutkimuksen perusteella.

Jotenkin ahdistava tuollainen tutkimus mikä saa jonkun viittelisen arvon takia odottavan äidin aivan pois tolaltaan. Minulle kätilö vähätteli todennäköisyyksiä ja painotti että there is no such thing as no risk.

Sori, että selvitän ajatuksiani näin ääneen, mutta henkilökohtaisesti ihmetyttää tämän ihmisen halu hallita kaikkea.

Vierailija
46/51 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumituuli: Mä olen käynyt tuossa veriseulassa np-ultran yhteydessä viime ja tässä raskaudessa. Siinähän selvitetään vain RISKIÄ downiin, siis ei 100% tapa kuitenkaan. Täällä ei tuloksia edes ilmoiteta jos ei niissä mitään häikkää ole. Viimeksi kysyin tulokset synnärillä ja ne olivat: Down oireyhtymän ikäriski: 1:1543 ja Down-riskisuhde 1:50000. Mä en ole kyllä ajatellut tuota asiaa noin vakavasti, mutta onhan se mahdollisuus hyvä selvittää että vauvalla jotain olisi vaikkei raskautta aikoisikaan keskeyttää.

PP 21+5

Vierailija
47/51 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ultrattiin vauvan koko ensin väärin(kätilö ultrasi vaavin 6vkoa vanhemmaksi kun olikaan,kun mittas väärällä ohjelmalla!!)ja sitten olin sanonut,että haluan veriseulaan,niin sieltähän pamahti jotkut ihan kauheet arvot,kun olinkin ihan alussa vasta raskaana...ultrasotku sitten selvisi,ja en menny uusinta veriseulaan oikeilla viikoilla,kun meni maku koko touhuun=(Mutta rakenneultrassa käytiin ,eikä siellä ollut poikkeavaa,mutta

eihän näistä koskaan tiedä.Nyt uskotaan ja luotetaan,että pikkuinen terve,ja murehditaan sitten jos jotain ilmenee=)

Jotenkin kun on 2 tervettä lasta on ollut paljon isompi pelko,että kolmas ei ookkaan terve=(Nämä hormoonit panee murehtimaan kaikenlaista.Ja sitten kun lukee juttuja sairaista vauvoista yms.omaa tyhmyyttään,niin tieto lisää tuskaa=)Luotetaan kuitenkin siihen,että kaikilla oisi nämä kolmannet terveitä vaaveja=)

Hyvää viikonloppuja!Mä lähen kauppaan hakemaan jotain kivaa ruokaa,ja kokkaan miehelle jotain hyvää,kun ollaan kaksin viikonloppu=)

Huiskutin 31+3

Vierailija
48/51 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollut aika hankala viikko, selkä kipeä ja liitoskivut vaivaa ja supistukset olleet välillä napakoita ja kipeitäkin. Tänään sit oli neuvola ja laittoi heti lääkärille näytille. Kohdunsuu oli kiinni, mut sairaslomaa kirjoitti ä-loman alkuun asti. Kaikki oli muuten hyvin. No eipä olis ollut töitä muutenkaan enää kuin reilu pari viikkoa. No nyt sit huilataan kotona ja laitellaan kotia kuntoon. Sänky ostettu ja haettu.

Mä kans ihmettelen noita sokeri käytäntöjä miten erilaisia ohjeita on eri sairaanhoitopiirien kesken. Mä jouduin heti kotimittauksiin vaikka se paasto oli just rajalla 5.1 ja muut arvot reippaasti alle viitearvojen.

Pojat vinkuu jo ruokaa, joten hyvät viikonloput kaikille!

NAKSU ja NASU rv 31+6

Vierailija
49/51 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Luhtavilla plussasta ja tervetuloa mukaan vaan juttelemaan. Kyllä teitä pikkuhiljaa alkaa tuolta kuumeilijoista siirtymään tänne puolelle.

AIHA: Onnittelut miehen työpaikasta, aika pitkä muuttomatka teillä, mites mahdatte sopeutua, olitteko jostain sieltäpäin alunperin kotoisin?

Tosiaan ihmetyttää nämä käytännöt näissä sokeriasioissa eri kaupungeissa. Mä pelkäsin koko ajan et mä joudun johonkin mittauksiin, mutta mulla tais käydä hyvä tuuri et pääsen vaan ylimääräiseen ultraan.

Mä taidan tänään lähteä vähän kaupoille kiertelemään ja kattelemaan uusia verhoja ja pöytäliinaa keittiöön. Jotenkin tekisi mieli ostaa limenvihreää. Täytyy käydä kattomassa mitä vaihtoehtoja löytyis.

LapaLepa rv 33+1

Vierailija
50/51 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittailin just meidän pojat ja kummallakin kuumetta. Ihmettelin kun esikoinen valitti koko ajan että palelee, vaikka oli reilusti vaatetta päällä ja ei täällä sisällä nyt niin kylmäkään ole.

Eli nyt iskee sitten meidän pesueeseen tuo räkätauti, kun isäntäkin jo valiteli tukkosta ja lukkosta oloa... eipä oma olokaan mikään kiva oo.. aamulla särki kurkkua ja nokka ihan tukkoon lyöty...

että näillä eväillä viikonloppuun..

Isäntä meni hakeen kiinalaisesta jotain syömistä kun on sitä jo jonkun aikaa himoinnu..

Jospa sen jälkeen kävis vielä kaupassa hakemassa jotain hyvää ja nannaa syömistä viikonlopulle niin ei tarttis enään sitten lähtee myöhemmin jos vaikka alkaa puskeen kuumetta pintaan...

Vierailija
51/51 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli soiteltuakin moneen paikkaan tehden muuttoa varten erinäisiä muutoksia. Muuttofirman tilaus, osoitteenmuutos jne.

Me muutettiin Itä-Suomesta v 2003 tänne Espooseen ja on kyllä siitä asti haluttu takaisin maalle. Työn saanti on vaan ollut kiven takana ja nyt sitten tärppäsi. 100km päähän jäätiin siitä paikkakunnasta jonne haluttiin, mutta sielläkin on yks viritys menossa, eli saattaapihan se olla että tän vuoden puolella vielä muutetaan sinnekin.

Saatiin nyt sitten kunnan vuokrakämppä. Rt kolmio. Isompikin ois saanut olla, mutta ei ollut tarjolla. Mutta katotaan sitä jatkoa siitä sitten. Ihan hyvillä fiiliksillä tässä ollaan lähdössä ja miehelle sanoivat nykyisessä työpaikassa että tervetuloa takaisin jos sitten jotain sattuu ja joudutaan palamaan. Eli vähän niinkuin takaportti auki :)

HULDA: Joo eihän sitä tiedä jos tarjoavatkin tätä kämppää teille. Voihan sitä soittaa ja kysellä että tiedätte tällaisesta. Meinaan tässä asui ennen meidän nykyisen naapurin veli perheineen että tuskinpa ihan sattumalta naapureiksi päätyivät..

Ja uusille tervetuloa tähän väliin. Hienoa, että saadaan uutta verta tilalle, kun kohtahan se vauvojen synnytys rumba alkaa ihan kunnolla. Kade kyllä olen teille jotka jo rv 35+.

Äh nyt en muista mitä muuta piti kirjoittaa, mutta oiken hyvää viikonloppua kaikille!!

AIHA ja Nea rv 24+3