♥~ KOTILOT VIIKOLLA 6 ~♥
Kommentit (51)
Lunalle tsemppiä sängyn maalaukseen, kuulostaa siltä et tulee ihana sänky teidän poitsulle! Tuuhan kertomaan kun saat valmiiksi et miten ihana tuli.
Pikkupilullu kärsivällisyyttä 4D-ultran odotukseen, kyllä se reilu kk äkkiä menee.
Eipä mullakaan tainnut mitään oikeeta asiaa olla, kunhan tulin vaan ihmettelemään kun on niin hiljaista et missä kaikki on.
Tänään pitäis yksille Tupperware-kutsuille jaksaa illalla raahautua, ei varmaan vuoteen ole kellään tutulla ollut tuppereita ja nyt just 3 viikkoa sit olin pitkästä aikaa ja taas tuli kutsu. Ne pakkaantuu aina sitten samaan syssyyn.
Ootteko muut ahkeria käymään tällaisilla kotikutsuilla tai pitämään niitä omassa kodissa?
Mä olen nyt viimeisinä vuosina pitänyt niitä kotona, mut nyt on jotenkin iskenyt laiskuus enkä jaksa enää.
Toiset kutsut joista pidän on Lingon&Blåbär lastenvaatteet. Näitäkin kutsuja olen pitänyt aina pari kertaa vuodessa, mut nyt en jaksa varmaan niitäkään pitää. Mitä mieltä muut olette näistä vaatteista, oletteko tutustuneet kyseiseen merkkiin? Mun mielestä aivan loistavia vaatteita, vaikkakin kalliita, mutta kestävät kyllä ihan erilailla kuin halvemmat vaatteet.
No jospa taas jatkais töitä...
LapaLepa rv 32+6
Täällä on kyllä tosi hiljaista!
No, nyt on ainakin taas jotain mitä odottaa seuraavat 5 viikkoa :) Ne viikot kyllä menee varmaan ihan huomaamatta. Ja hyvää kannattaa odottaa :)
Nimistä oli puhetta: Meillä lasten nimet ei ala samalla kirjaimella, eivätkä ole samanlaisia. Mutta kuulostavat kivalta yhdessä. Nimiä yhdistää L-kirjain, vaikka esikoisella onkin niitä nimessä kaksi ja kuopuksella yksi.Loppuvat kyllä molemmat A-lla. L-kirjaimen haluaisin tämän kolmosenkin nimeen. Tyttöjen nimet eivät ala samalla kirjaimella, eikä varmaan tule tälle kolmosellekaan kumpaakaan samaa. Nimiä ei olla kyllä vielä kovin paljon mietitty. Mulla on mielessä yksi tytölle sopiva, ja mies tykkää yhdestä pojan nimestä :b Mutta saa nähdä kuinka päästään yhteisymmärrykseen ;) Varmaan sitten on sitä nimeäkin helpompi miettiä, kun saa (toivottavasti 5 viikon päästä) tietää kumpi tulee. Mä en ole koskaan oikeastaa miettinyt pojalle nimeä valmiiksi, kun tyttöjä noista veikattu koko ajan.
Ja ärsyttää vaan kun on niin kylmä! Ei olla eilen eikä tänään oltu ulkona, kun mittari näyttää koko ajan -20- -25, hyrr! Ja kuopus kun on tottunut nukkumaan ulkona, niin ollut vähän taiteilemista päikkäreille laittaminen. Noh, toivottavasti tulis sellaset normaalit ilmat PIAN :)
Oon yrittänyt katsella taas tavaraa laitettavaksi huuto.nettiin myyntii. Tuntuu että hukutaan tohon lelumäärään, ja esikoisella ens kuussa synttärit niin taas tulee lisää tavaraa! Ja vauvan vaatteitakin oon vähän katellut, että mitä ei kesävauvalla tarvi. Sit ultran jälkeen voi niitä enemmän karsia, jos näkys varmasti sukupuoli :)
PP 21+3
KEskeistä viikkoa=)....
Tänään pitäis neuvolaan raahautua... tossa pakkasessa.. mut onneks isäntä kotona niin pääsee autolla meneen... ja sit pääsee yksin kauppaan... herkkua sekin näin neljän seinän vangille....
Täytyy tulla illalla sitten päivitteleen noi neuvolatädin terveiset...
Pikkupilu: Yks kuukaus menee ihan ohi... et huomaa edes että kohta on vaan pari viikkoo jäljellä...
PAkko hehkuttaaaaa: Löysin eilen aivan ihanan ihanan vauvan ensisängyn huuto.netistä. Edellisessä raskaudessa jo kävin sellaista kuolailemassa WalMartin sivuilla, mutta kun sietä ei pysty amerikan ulkopuolelle tilaamaan... eikä mulla edes olis visaa millä tilata.. no Mää sain sen sängyn.... ihana valkoinen kehto katoksineen ja röyhelöineen.. just sellanen amerikkalainen unelma!
Postitus kestää tollasen 6 viikkoo halvimmalla tavalla, joten ei yhtään liian aikasin.
Mut iltaan.... ja pukekaa reippaasti päälle jos nenänne ulkona näytätte =)
mani ja pähkinä rv 22+6
koko päivänä ei kukaan oo käyny kertomassa uutisiaan tai muuten vaan käyny kurkkailemassa???
Neuvolassa kaikki ok. RR 128/82 ja hemppa 142 Sf mitta 23 eli hieman yli keskikäyrän...
Sain kela laput ja nyt pitäis tuumata kahen kuukauden sisällä otanko pakkauksen vai rahan. Ottaisin rahana jos tietäisin että tulokas on tyttö, koska lähtisin samantien H&M:lle ostoksille..
Toisinaan oon kummastakkin pojasta ottanu pakkauksen kun on sit kiva kun ne on isoja ja niitten vanhoja retro vaatteita on jemmassa niiten lapsille.. tosin ne varmaan jo siinä vaiheessa vastasyntyneet puetaan avaruusasuihin =P
Painokin oli vielä miinuksen puolella kilon verran, mutta aika hyvin sitä alkaa tuleen kun viikossa tullu 0.9kg kolmen viikon sisään.
Pähkinä oli just päikkäreille kun sydänääniä kuunneltiin.. 150-160 oli silti syke.. eli taitaa meidän pähkinä olla poika koska kummastakin edellisestä ollu kans sykkeet korkeella..
No senkin saan tietää sitten Maaliskuussa =) noin 30 viikon tuntumissa on seuraava ultra, jos siellä sitten sais selvyyden sukupuoleenkin =) sitten kauppoihin alkaakin tuleen jo kesävaatteita sopivasti =)
Mutta eipä muuta kun öitä =)
Täällä on kyllä tällä hetkellä todella hiljaista, missä kaikki on?
Aamulla neuvolassa käyty ja kaikki edelleen hyvin. Sain sokerirasituksen tulokset ja paastoarvo koholla " todella" paljon eli raja on 5.1 ja mulla oli 5.2. Mutta en valita nimittäin tämän ansiosta pääsen lääkärineuvolan yhteydessä ylimääräiseen ultraan painoarvioon. Muita toimenpiteitä ei tarvitse tehdä paitsi käydä 3 viikon päästä labrassa antamassa taas uus paastoarvo.
Tuli taas hyvä mieli neuvolakäynniltä. Se on jotenkin niin mukava tämä uus kätilö siellä. Saa aina hyvälle mielelle. Hän oikein kehui miten hyvin voin ja se näkyy kuulemma ihan päällepäin et voin hyvin ja olen elämäni kunnossa. No totta se kyllä on kun 2 edellisellä kerralla olen ollut tässä vaiheessa jo melkein sänkymääräyksellä niiden korkeiden verenpaineiden vuoksi. Nyt oli paineet 135/88 eli ihan hyvät mulle. Kätilö kun mittaili mahaa ja kokeili vauvaa niin käski mun oikein itte kokeilla tonne alas miten hyvin sen pää siellä tuntuu, ettei epäilystäkään et mitenpäin kaveri siellä on.
Seuraavaksi onkin neuvola sitten 2 viikon päästä ja se ylimääräinen ultra on 3,5 viikon päästä eli 6.3. Niitä odotellessa ja mahaa kasvatellessa.
Tää on nyt vaan tätä omaa (.) kun ei muut oikein ole kirjoitelleet pitkään aikaan mitään.
Mäkin lähden tästä ruokatunnille hakemaan ruokaa ja pois löpisemästä omiani.
LapaLepa rv 33+0
Meillä hävisi pattereista lämmöt eilen iltasella,ja tuli vasta tunti sitten takaisin.Ei oo tuota pakkastakaan kun -31,niin aika kylmä oli yö/aamu.
Nyt näyttää sisälämpö olevan jo 16astetta eli nousussa=(
Vaunut käytiin eilen tilaamassa,ja huomen tai ma ne saadaan.Otettiin ne emmaljungan citycrossit,kun yhdistelmiä en halunnu.Vielä kaukalo hankinnnassa,niin sitten on kaikki.
Ei omassa navassa paljon kyllä tapahdu..maha turpoo,ja nyt tosi väsy,kun stressasin kylmyyttä viime yön,ja ei vaavikaan sit nukkunu,kun äiti levoton.Mä oon muutenkin sellanen stressaaja tyyppi,niin ei pää kestä mitään tollasia=)Isommat lapset lähtee huomenna isälleen ja pitkästä aikaa ollaan miehen kaa vaan kaksin.Ei kyl tehä mitään ihmeitä,ollaan ja kuunnellaan hiljaisuutta=)
Huiskutin 31+2
Ei olla oltu koko viikkoon oikein ulkona, kun pakkasta on koko ajan -20 ja risat. Viikonlopuksi taisi luvata lauhtuvampaa. Noh mikäs tässä takkatulen ääressä on istuskella. :-)
Edelleen syömisen jälkeen etoo eli syön pieniä annoksia. Repäisykipuja tuntuu joka päivä. Taitaa ne kohdun kiinnittimet venyä, kun kohtu kasvaa. Tiistaina oli pojan 3v. neuvola ja pyysin, että mun masua kuunneltais samalla. Vauvan sydänäänet löytyivät heti ja äänet olivat myös vahvistuneet. :-)
Tulis jo kevät, niin pääsis puutarhahommiin...
T: Ona rv 13+6, kohta on 1/3 raskautta mennyt ja 2/3 jäljellä ;-)
Oon täällä ahkerasti lueskellut teidän kaikkien kuulumisia, mutta te ootte kaikki niiiiiiiin pitkällä raskaudessa että tuntuu hullulta tulla tänne sotkemaan omien vaivaisten viiden viikon kanssa. =(
Onko täällä edes muita alku jaksossa meneviä? Kun minä niin odotan että joku tuttu tuolta 3-kuumeilioista pääsisi tänne.
Muutenhan minä jään tänne yksin kun te kaikki kohta poksahdatte. =)
Minulla on neuvolan mukaan menossa nyt rv 5+4 ja omien laskujen mukaan rv 5+2. Kunpaa lie olisi järkevämpi ajatella? Neuvolassahan ne taitaa vankasti luottaa omiin laskuihinsa.
Ja ei mitään oireita (vielähän toki ehtii tulla). Toki on hieman enemmän vessassa asiaa sekä jääkaapilla ja toisinaan repii vatsasta.
Aikaisemmissa raskauksissa ei ollut pahoinvointia ja finnejäkään ei tullut vaikka olisin syönyt suklaalevyn päivässä. Saa nähä pääsenkö yhtä helposti nyttenkin.
Tänään on esikoisen syntymästä tasan 3-vuotta. =)
Tasan kolme vuotta sitten mulle tehtiin hätä sektio rv 34+2 ja ihana pieni poika syntyi (laitan mitat jos jotakin kiinnostaa joka menee niillä viikoilla) pituus 47cm ja 2450g.
Ja alateitse synnytin siis tytön tasan 11kk sektion jälkeen rv 40+0.
Pituus 50cm ja paino 3750g.
On se ihanaa kun tietää että joskus ens syksynä meillä on jälleen yksi ihanainen pallero joukossa jos kaikki menee hyvin.
Paljon on ollut puhetta sukupuolesta. Mä haluisin toisen pojan, mutta ihan sama kumpi tulee kun kumpaakin jo on. Mutta haluan tietää kumpi tulee että osaan hamstrata oikean värisiä vaatteita kun olen lähes kaiken myynyt poissa kun en uskonut että meille enempää lapsia halutaan. =)
Tsirppana rv 5+?
Meinaa tämä Kotiloitten pino jäädä vähemmälle huomiolle kun tuolla helmikuisissa käy keskustelu kiivaana..Toiset on jo synnyttäneet j amuilla alkaa lähtölaskenta ihan näillä näppäimillä!
Yritän parantaa tapani, vielä kun ehdin ja pinoutua tännekin useammin!
Eilen oli taas kerran neuvola..
Ne käynnit alkaa tympiin, kun siellä ei oo mitään uutta koskaan..!
Paino on ainut mikä kiinnostaa mua itteeni ja toki niitä [color=red]♥[/color]-ääniä on kiva kuunnella, mutta kun vauva Todellakin liikkuu kaiket päivät niin ei siitäkään juuri huolta ole.
Tässä kuulumiset kuitenkin eiliseltä:
rv 38+5
Pissa puhdas
paine: 120/85
paino: -100g/vko
Sf-mitta: 38 (ja näyttää tuossa neuvolakortissa aika hurjalta!)
Syke:+
Liikkeet:++
raivotarjonta
Mulla olo paranee päivä päivältä lukuun ottamatta sitä vihlontaa, mikä tuntuu, kun vauva polkasee kylkiluista vauhtia ja tunkee päätään alas!!
Tuntuu, että se tulee väkisin ulos!
Supistuksia on välillä, mutta ei vielä sellasia kunnollisia.
Huomenna tuleekin jo rv 39 täyteen ja jos lauantaille mennään, niin en oo aikasemmin ollu niin pitkään raskaana! Esikko synty rv 38+4 ja kakkonen 39 tasan!
tää oli taas ihan omaa napaa, sori!
mammutti ja vilppu rv 38+6
Hmph, kylläpä on erilaiset käytännöt ton verensokerijutun suhteen, kun mullakin oli sentään VAAN just siinä rajalla se paasto, eli 5,1 ja siitä heti jouduin aloittamaan sen kotimittailun... LapaLepa pääsee vaan uuteen paastomittaukseen...hmmm epistä.... Mutta kiva, että pääset siihen ultraan jos vaikka sukupuoli selviäis... toiveikkaana ootellaan :)
Mani oli napannut sen ihanan vauvansängyn huuto.netistä. Mäkin sitä kävin vilkuilemassa, tosi ihana! Mulla kun on toi rottinkikoppa vauvalle, niin sen verhoilen vähän samaan tyyliin. Siinä vaan ei oo sitä ihanaa kuomua...
Mä ostin vauvalle makuupussin täältä vauvalehden myyntipalstalta, kun löysin tosi hyvän ja kivan v.sinisen äp 2004 ja nyt oon hieromassa kauppoja sitteristä. Se on vieläpä just sen kuosinen ja värinen mitä huuto.netistä oon himoinnut, mutta siellä nousee hinnat niin järjettömiksi yleensä ja sit tulee vielä postikulutkin päälle. Ei viitsi niin paljoa maksaa käytetyistä. Tän sitterin saan kympillä ja pk päälle niin yhteensä vajaa 20e. Melko kohtuullista minusta :) Emman deluxe-mallin sitteri kuitenkin, ettei mikään halpis kräpsä.
Mulla täällä päivät kuluu tasaseen, aamulla hoitelen pojat kouluun ja sitten ryntään nettiin :) Tunti pari koneella ja syömään, sitten kaupoille ja kotiin ottamaan eskarilaista vastaan. Siinä välissä joskus selailen vähän maalivärikarttoja ja hiplailen boordiani ja mietin, et millä värillä sitä maalailis noita vauvan kalusteita ja seinää... :D Ihan hauskaa tää äitiyslomailu!
Luna ja " Aarre" rv 32+6
Pitikin just huhuilla mammuttia, että mitä kuuluu... Hitsi, mut vähän käy kateeksi toisaalta, kohta sulla on jo vauva sylissä. Ei varmaan mee enää kuin viikko korkeintaan! Hirmu jännää =)
Mut eipä mullakaan enää niin hirveesti oo jäljellä, huomisesta 7 vk laskettuun aikaan ja jos tulee samoilla viikoilla kun kakkonen, niin olis enää n. 5 vk! Hui, vähän jo pukkaa hikeä otsalle ajatuskin :) Välillä on kova hinku saada vauva HETI ja välillä taas on ihan helpottunut, että vielä on aikaa... No, kyllä se loppua kohden alkaa jo tuntua, et sais jo tulla...
Luna edelleen
On tässä ollut vauhtia koko viikko, niin ei koneelle ole oikein kerennyt istua.
Tänään oli neuvolalääkäri ja kaikki ok. RR oli 149/76 eli hyvä mulle. Hb oli tippunut vähän, 129. Sykkeet vaavilla 140. Painoa oli tullut + 730g/vko. Ja sf 27cm eli nätisti menee ihan omalla käyrällään. Alapäätä ei tsekannut kun viimeksi katsoi silloin yksityisellä viikko sitten.
Mieheni sai sitten se työpaikan! Eli 1.3 pitäisi olla Itä-Suomessa! Arvatkaa mikä kiire hoidella kaikki asiat kuntoon. Oliskos hei joku kiinnostunut noista Kotiloiden listan päivityksestaä, kun en tiedä koska saan koneen toimimaan uudella asunnolla vai siirrynkö kirjaston koneen käyttäjäksi??
Meillä tytöt taas kipeenä. Näyttää siltä että ovat harvemmin terveinä kuin sairaina :(. Nuhaa ja yskää ja kuumetta taas vaihteeksi.
Vauvan nimestä on ollut jotain puhetta ja nyt meillä on sitten päätetty tytölle koko nimi. Nea Ellen. Pojasta olisi tullut Tomi Kristian.
Jaaha. Kuopus on herännyt ja kutsuu äitiä..
Must go.
AIHA ja Nea rv 24+2
Lunalle sen verran et mä kanssa ihmettelin et kun muistin sullakin olleen se arvot juuri siinä rajalla. Luulinkin et nykyään on kaikkialla noin ankaraa kun teillä, mut ei onneksi.
Sittenkin kun menen siihen uuteen mittaukseen niin on viikkoja jo 36+1 ja kun on se ultra niin viikkoja on 36+5. Elikäs jos näiden nettiennustajien ennusteet synnytyspäivästä pitää paikkansa niin siitä sitten 2 päivää ja synnyttämään. Nehän molemmat povas tyttöä syntyväksi 8.3. Mä en pistäis yhtään pahitteeksi vaikka syntyiskin, niin samalla kertaa kun ultrataan niin on se lääkärineuvola, eli katotaan alakertaan samalla. No eihän sinne ole ronkittukaan tässä raskaudessa kun viimeksi viikolla 12 eli ei onneksi turhan usein. Jospa se sitten vaikka saisi synnytyksen käynnistymään ja sitten vähän omia S-keinoja käyttöön niin eiköhän se siitä.
Mä taidan kyllä ihan oikeesti kysyä nyt sitä sukupuolta ja en kerro miehelle ollenkaan, voinko olla niin julma? Mun äitikin sanoi, et kysy vaan eikä sitten kerrota... Ja kaverilta tuli heti viestiä kun kerroin ylimääräisestä ultrasta niin et kurkipas sitten tarkkaan et onko vehkeet messissä... En mä tiiä miten voisin olla kysymättä???
Tänään mulla on aamusta asti särkenyt pää, otin yhden panadolinkin mut ei näköjään auttanut, ties mikä lie, nukkunut varmaan liian jännityksessä.
No ei kai tässä taas tällä kertaa muuta!
Ai niin Tsirppanalle tervetuloa, ymmärrän et tuntuu varmaan vähän turhauttavalta kun muilla viikkoja enemmän, mut rohkeesti vaan mukaan keskusteluun niin kyllä ne viikot siitä sullakin vierii eteenpäin!
LapaLepa edelleen 33+0
Pakkasta " vaan" 23 ja laskeva aurinko tekee maisemasta aivan mahtavan katsella. Aamulla oli kyllä -31, että kyllä jäi eskarilainen kotiin.
Noista tulevista synnytyksistä, että meidän vauvanhan pitäis syntyä ensi keskiviikkona 14.2. jos ennustukset pitäis paikkansa. Ja tyttö pitäisi olla ja kun just ultrassa katottiin pojaksi. Enpä usko ennustusten toteutumiseen, kun paikat oli ihan kiinni ei edes pehmenemistä yhtään.
Tänään onkin ollut kiva päivä, kun innostui heti aamusta tekemään korvapuusteja ja jopa onnistuvat, kun mies meillä yleensä leipoo. Kutsuin sitten naapurin rouvan lapsineen päiväkahveelle, kun sattu vapaalla olemaan. Viihtyvät ihan pitkään ja saatiin taas maailmaa kummast parannettua. On se vaan niin virkistävää aina välillä jutella oikein kunnolla ystävän kanssa.
Tänään olis vielä kuopuksen kouluunilmoittautuminen klo.17, on jo mokoma tosiaan ens syksynä kouluun lähössä. Jotenkin ihan uskomattomalta tuntuu.
Eipä tänne kummempia kuulu, odottelemista vaan.
Rouvar Rv 36+3
AIHA: Onnittelut miehelles! Vähänkö hienoa varmaan päästä asumaan sellaiselle alueelle nyt jo minne sit ehkä asettuukin? Mähän uhosin tuossa joku aika sitten etten muuta ennen synnytystä, mut on meillä ollu isompi asunto hakusessa tässä jo muutaman viikon ainaskin. x) Varmaan sit teiän asuntoa kohta tarjoavat. ;)
Tänään olin pitkästä aikaa töissä ja alaselkää ja tosta edestä särki ja jomotti silleen polttaen. Koitin ajatella, että ovat liitoskipuja, mut sit nlassa iltapäivällä huomasin, että jotain lievää rusehtavaa vuotoa taas on ollu. :/ Th käski levätä illan... No huomenna on sit helppo, kun alkaa viikonloppu.
Nlassa kaikki kutakuinkin ok. Hb 104 vaikka oon syöny nyt rautaa. RR oli ok ja painoa on nyt kaiken kaikkiaan tullu 4,6kg mut täytyy nyt toivoa, että tuo johtuu vaan tuosta risteilystä... :O
Kohdusta huomasi terkkarikin, että ilmeisesti joku epämuodostunut kohtu mulla olis. Mä oon ite huomannu, että ihan ku se kasvais omituisesti sivuun enemmän ja tuosta keskeltä s/f-mitta olikin 17cm, kun taas tonne sivulle 21cm. No, NKL:n erikoislääkäri ottaa mut silti vastaan vauvan koon takia 24+1, joten katellaan sinne asti sit.
Hulda 22+0
Minäkin laitan pitkästä aikaa kuulumisia. Nyt on paha olo ja väsymys sitten iskenyt : P Täytyy kuitenkin olla iloinen, että niitä oireita on, kun olin jo huolissani niiden vähyydestä. Reilun viikon päästä pääsen alkuraskauden ultraan tsekkaamaan, että onko kaikki varmasti kunnossa. En millään malttaisi odottaa....
Tsirppana, täällä ainakin toinen ihan alussa menijä. Me varmaan ollaan kohta täällä kahdestaan : )
Rsna ja viikkoja jotain 5+6
Luna: mutta enpä olis arvannu että sängyn postitus tulée yhtä kalliiks kun ite sänky!!
Mammutti: mää oon niiiiiiiiin kade.. sulla vauvan hajut senkun vaan lähenee ja oikeastaan se voi syntyä ihan minä hetkenä hyvänsä =D
Nyt kun on päässy 20 viikon paremmalle puolelle tuntuu ettei viikot vaihdu mihinkään... mutta taas toisaalta justhan mulla oli viikkoja vasta tasan 12...
Ei uutta odottavan tähtien alla .:*:.:*:.
Pakko tännekin pinoon käydä hiukan hehkuttamassa..!
Käytiin tänään katsomassa yhtä omakoti taloo, mitä oon odottanu syksystä asti ja se oli meille just sopiva!
Hiukan intoilen tapani mukaan hiukan liian aikaisin, mutta en voi sille mitään! Kaupat Saattaa syntyä tässä kevään aikana jos hyvin käy! ~peukut pystyyn siis~
AIHALLA on kanssa muutto edessä..Onnittelut miehen työpaikan johdosta!
Luna ja Mani:
Mulla ei oo ollenkaan sellanen olo, että pian pitäis lähteä synnyttään!
Sitä hetkee oon odottanu ainakin kuukauden ja nyt kun se toisaan on lähellä, niin mun aivot vaan ei suostu käsittään ihan loppuun asti sitä asiaa, että meille on oikeesti tulossa vauva!! ihan outo juttu..
Mun olo vaan paranee entisestään, melkein kaikki pahimmat kivut on hellittäny ja muutenkin oon paljon pirteempi kun vielä kuukausi sitten!
Ei tässä siis vielä mihinkään oo kiire..
Kyllä ne viikot teilläkin kuluu loppujen lopuks nopsaan ja maaliviiva häämöttää yllättävän äkkiä, vaikka muistan kyllä itsekin tuskailleeni vähien viikkojen takia...niinkun tekee varmaan suurin osa odottajista!
tässä siis illan hehkutukset..
mammutti ja Vilppu rv 38+6
Aina jotain unohtuu..
AIHALLE piti vielä laittaa, että kauniin nimen ootte keksiny tytölle!!
Meillä kun tuo nimiasia on vielä keskustelematta (<-Lue tappelematta) kokonaan, enkä tiedä millon edes viitsis miehelle alkaa ehdotteleen mitään nimiä..tosin ei oo itelläkään mitään ajatusta nimestä!
Rouvar: Meillä kakkonen lähtee kans syksyllä kouluun! Minkäs ikäinen teillä oli se ensimmäinen? Meillä 8v eli tokaluokkalainen nyt.
Kovin aikasin siellä ilmottaudutaan kouluun..Täällä se tehdään vasta loppukesästä...vai muistankohan ihan väärin..oliskohan ollu loppukeväästä?!
nyt poiiis
Lumituulille: mulle käy kanssa aika useesti tän kirjoittelun kans noin kun sulle, tässä on vissiin joku aikaraja jonka sisään täytyis kirjoittaa juttunsa ja mulla taitaa olla tapana kirjoitella aika pitkästi... Mä oon tehnyt silloin niin, että kopioin tekstini hiirellä ja käyn kirjautumassa uudelleen ja sit tuun liittään tekstini taas tänne.
Hitto miten kylmä! Sais jo vähän lauhtua... Yölläkin meillä nurkat poksu ja paukku niin, että heräilin ihan paniikissa ja unisena kuvittelin, et joku kiertelee taloa ja paukuttaa seiniä... :) Ja mies yövuorossa! En meinannu uskaltaa enää nukkua. Kauhee yö. Aamulla sitä ihmettelee, et miten voi niin pelätä jotain ääniä...
Ai niin, rouvaria piti onnitella alatiesynnytys " luvasta" ! Toivotaan että kaikki menee hyvin ja pääset puskemaan vauvelin ulos " perinteisellä" tyylillä :) Ja varovaiset onnittelut pojasta!
Mun täytyis nyt mennä petsaamaan pinniksen päätyjen puuosat, mut koitan näemmä viivytellä... Vähän hankala homma... Illalla ne hioin jo valmiiksi, että pääsen sit aamulla heti hommiin :) Ne on nyt koivun väriset ja petsaan ne tummanruskeaksi. Muut osat maalaan kermanvaaleaksi, pitäis tulla aika kivan näköinen. Jaah, jos nyt menis sit tekeen niin saa senkin pois päiväjärjestyksestä...
Luna ja " Aarre" rv 32+5