Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tietäisit että ystäväsi mies on ollut aivan muualla kuin missä on kertonut olevansa,

Vierailija
30.07.2024 |

paljastaisitko ystävällesi?

Asiaan ei liity pettämistä. Mutta tiedän että ystäväni vetäisi asiasta kunnon kilarit, juurikin valehtelemisen takia. 

Koen että musta on tehty kanssarikollinen kertomalla, en olisi halunnut tietää. Koska olen huono valehtelemaan ja joutuisin valehtelemaan jos ystäväni kysyisi minulta asiasta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi aivan täydellisen varma että tiedän kaikki asiaan vaikuttavat seikat pohjia myöten ja henkilöiden motiivit niin en kertoisi. Voisi olla että sotkeutuisin asiaan josta en tiedä kaikkea oleellista.

Vierailija
2/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ohimennen asiasta, kuin sivulauseessa. Olin xx paikassa ja näin muuten "Jukankin" siellä. Enkä ottaisi kantaa tai alkaisi spekuloimaan asiasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos kyse on nimenomaan hyvästä ystävästäni.

Vierailija
4/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olla toisten parisuhteen välikapula. Ilmeisesti sinä olet. Pari jolla aika myrskyisä huuto ja kenties tappelu suhde,kerta valehdellaan ja kilareita saadaan. Miksi edes olet heidän ystävä?

Vierailija
5/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin ohimennen asiasta, kuin sivulauseessa. Olin xx paikassa ja näin muuten "Jukankin" siellä. Enkä ottaisi kantaa tai alkaisi spekuloimaan asiasta. 

Näin minä toivoisin, että ystäväni menettelisi vastaavassa tilanteessa. 

Vierailija
6/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta on kerran tehty tahtomattasi osallinen niin kerro ihmeessä. Heidän välinen valehtelunsa ym solmunsa ovat heidän välisiään joita ei voi siirtää sivullisten selvitettäviksi. 

Vierailija
7/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mahdollisuutta mulla ei ole, mutta on täysin mahdollista että ystäväni kuulee asiasta joltain muulta paikalla olleelta. "Missä sinä muuten olit kun Jukka oli yksin tanssimassa, yleensä olette aina yhdess

Vierailija
8/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Mistä tiedät ettei ole pettämistä 

Vierailija
9/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin kyllä. Ystäväni on ystäväni ja uskollisuuteni on hänelle, ei hänen valehtelevalle miehelleen. 

Vierailija
10/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoisin? En voi tietää mitä he ovat sopineet ja mikä on tuohon on syynä. Antaisin olla. Jos kysyttäisiin, sanoisin etten tiedä eikä ole kiinnostustakaan miettiä missä miehesi on ollut.

Vierailija
11/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva olla toisten parisuhteen välikapula. Ilmeisesti sinä olet. Pari jolla aika myrskyisä huuto ja kenties tappelu suhde,kerta valehdellaan ja kilareita saadaan. Miksi edes olet heidän ystävä?

En ole parisuhteen välikapula, outo ajatus. 

En valitse ystäviäni heidän parisuhteensa perusteella.  

Vierailija
12/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin kyllä. Ystäväni on ystäväni ja uskollisuuteni on hänelle, ei hänen valehtelevalle miehelleen. 

Entä jos tämä ystävä on kontrollinhaluinen ja sairaalloisen mustasukkainen? Mies haluaa tavata vaikka lapsuudenystävänsä joka on nainen ja jos tämä selviää, niin heillä alkaa kolmas maailmansota. Kerrotko silloinkin?

Vierailija
13/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sä nytkin mietit siellä,apua mitä teen iik ääk. Mitä sä toisten suhteista stressaat?

Vierailija
14/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mahdollisuutta mulla ei ole, mutta on täysin mahdollista että ystäväni kuulee asiasta joltain muulta paikalla olleelta. "Missä sinä muuten olit kun Jukka oli yksin tanssimassa, yleensä olette aina yhdess

Eli siis itse, et ollut siellä? Voitko sanoa, että xx kertoi, että oli nähnyt Jukankin siellä? Vai olitko itse paikalla ja et halua sitä ystävällesi kertoa? 

Vierailija
15/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatisin pukilta rahaa

Vierailija
16/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tämä ystävä on kontrollinhaluinen ja sairaalloisen mustasukkainen? Mies haluaa tavata vaikka lapsuudenystävänsä joka on nainen ja jos tämä selviää, niin heillä alkaa kolmas maailmansota. Kerrotko silloinkin?

Tuskinpa olisin tuollaisen ihmisen ystävä sitten alunperinkään, sillä nuo piirteet näkyvät kyllä ystävällekin. Parikin mustasukkaista ja kontrolloivaa ystävää olen dropannut elämästäni. Eli en kertoisi, koska en olisi hänen ystävänsä. Mutta ystävälle kertoisin tietysti. 

Vierailija
17/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis itse, et ollut siellä? Voitko sanoa, että xx kertoi, että oli nähnyt Jukankin siellä? Vai olitko itse paikalla ja et halua sitä ystävällesi kertoa? 

En ollut, olin samassa paikassa ystäväni kanssa. Tuttuni oli paikassa jossa ystäväni miehen piti olla useamman päivän. "Jukka" kuitenkin poistui aiemmin kuin oli etukäteen puhunut ja oli nimenomaan toivonut ettei puolisolleen kerrota. Tuttavani kertoi minulle, sanoin että vastaisuudessa en halua kuulla. 

Vierailija
18/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran asiaan ei liity pettämistä, niin miksi kertoisit? Mitään niiiiin vakavaa se ei oikeasti voi silloin olla. Ellei nyt mies ole sanonut olevansa oopperassa ja oikeasti ollut vetämässä crackiä oopperatalon takana. Mutta joo, en lähtisi kertomaan. Puutut turhaan toisten ihmisten asioihin ja aiheutat turhaa riitaa.

Vierailija
19/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sä nytkin mietit siellä,apua mitä teen iik ääk. Mitä sä toisten suhteista stressaat?

En stressaa, eikä ole mitään iik tai ääk-fiilistä. Mutta kyllä mietin etukäteen miten toimin jos asia tulee eteen.

Vierailija
20/33 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle