Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadulla tuli vastaan nainen joka työnsi kissaa lastenvaunuissa

Vierailija
30.07.2024 |

Voiko enää höyrähtäneempää olla

Kommentit (236)

Vierailija
101/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat iät ja ajat olleet mielenterveysongelmaisten vanhojen naisten lemmikkejä. Mitä enemmän, sen parempi. Toksoplasmoosi voi olla yksi syy, luulen kyllä että sellainen yleinen eskapismi ja söpöttely joka vetoaa hulluihin on se varsinainen. 

Vierailija
102/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tässäkin kiukuttaa incel-miehiä niin paljon? Sekö että ei ole naista eikä varaa lemmikkieläimeen? Eli kateus ja katkeruus.

Hanki hoitoa. Toksoplasmoosi on tuhonnut mielesi. 

Ei kun oikeasti ihmettelen, miksi se mitä minun perheeni tekee, haittaa sinua, täysin ulkopuolista.

Omituinen maailmankuva.

Tiedoksi: sinä ja kissat ei ole perhe. 

Mieheni ja lapseni eivät kyllä identifioidu kissoiksi. Tietääkseni ei koirammekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat ovat iät ja ajat olleet mielenterveysongelmaisten vanhojen naisten lemmikkejä. Mitä enemmän, sen parempi. Toksoplasmoosi voi olla yksi syy, luulen kyllä että sellainen yleinen eskapismi ja söpöttely joka vetoaa hulluihin on se varsinainen. 

Kummasti vain tunnen paljon yksin asuvia miehiä, joilla on kissoja, mutta niihin ei kai taudit tartu 😄

Vierailija
104/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka jankutat samoja paria sanaa niin juttusi eivät edelleenkään kiinnosta ketään.

Vierailija
105/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanainen on yleensä sama kuin vanhapiika.

Vierailija
106/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tässäkin kiukuttaa incel-miehiä niin paljon? Sekö että ei ole naista eikä varaa lemmikkieläimeen? Eli kateus ja katkeruus.

Ei kun oikeasti ihmettelen, miksi se mitä minun perheeni tekee, haittaa sinua, täysin ulkopuolista.

Omituinen maailmankuva.

Mieheni ja lapseni eivät kyllä identifioidu kissoiksi. Tietääkseni ei koirammekaan.

Kai myös asut Roomassa suuressa talossa ja teet vaativaa asiantuntijatyötä?

Vierailija
107/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 2 kissaa ja kyllä, on kissavaunu. Sillä on helppoa viedä kissat esimerkiksi vuotuiselle eläinlääkärikäynnille samaan aikaan. Meillä ei ole autoa. Eläinlääkäriin on alle 2 kilometrin matka. Se menee mukavasti jalan, kun kissat ovat kuljetusvaunussa. Käytämme sitä myös silloin, kun kissat viedään hoitopaikkaan äitini luo 3-4 kertaa vuodessa.

Kissavaunu on kyllä hyvä ratkaisu. Itsellä on ollut kissavanhus, jonka vein eläinlääkäriin kantokopalla. Se painoi aika paljon ja oli hankalaa syksyllä/ talvella kun satoi vettä tai räntää.

Vierailija
108/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa ja Japanissa hyvin yleistä. Koiria myös kuskaavat. Rintarepuissakin kumpaakin sorttia.

Muusta maailmasta en tiedä, kun vaan noissa kulkenut covidin jälkeen ja liian usein.

Vierailija
109/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun pieni vanha koira ei voi kävellä enää kuin piipahtaa vaan ulkona asioillaan. Haluaisin sen nauttivan vielä kesästä ja ulkoilusta ja miettinyt jos laittaisin sen rattaisiin ja kävisimme puistossa mutta en ole uskaltanut kun tiedän joidenkin suomalaisten pannan olevan kireellä.

Jos se on pieni koira, niin osta kantolaukku. Voi olla turvallisemman tuntuinen koirallekin.

Sylissä olen aiemmin kantanutkin mutta nivelet jaloissani huonossa kunnossa enkä voi lisätä painoani.

En edes hakua kuvitella miten turvonneet nilkkasi ja pohkeesi ovat. 

Vierailija
110/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullujen kissanaisten elukoiden inhimmillistämistä

Vierailija
111/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elukoilta kielletään lajinmukainen elämä ja/tai jalostetaan  sairaiksi ja sitten lääkitään. O tempora O mores!

Käytöshäiriöisiä lemmikkejä lääkitään monilla mielialalääkkeillä, kun tutkittu tieto puuttuu. Eläinlääkärit tarvitsevat myös aiheesta lisäkoulutusta, toteaa uusi tutkimus.

https://yle.fi/a/74-20087468

Tämä on oikeasti epätervettä.

Vierailija
112/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen maailmankuva.

Kai myös asut Roomassa suuressa talossa ja teet vaativaa asiantuntijatyötä?

Ikävää, että sinulla on noin paha olla.

Aurinkoista kesäpäivää sinullekin!

Vierailija
113/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti vain tunnen paljon yksin asuvia miehiä, joilla on kissoja, mutta niihin ei kai taudit tartu 😄

Vierailija
114/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt mäyräkoiran rintarepussakin.

Vierailija
115/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa ja Japanissa hyvin yleistä. Koiria myös kuskaavat. Rintarepuissakin kumpaakin sorttia.

Muusta maailmasta en tiedä, kun vaan noissa kulkenut covidin jälkeen ja liian usein.

Yleistä kaikissa länsimaissa.

Suomeen vain trendit tulevat jälkijunassa.

Vierailija
116/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä suuntaus tuo inhimillistäminen.

Itsen taidat olla ehkä ap:n lisäksi ainoa, joka nyt noin tekee. Vaunut ovat kätevät kuljetukseen.

Itse olen miettinyt hankkia kissan kujetukseen sellaisen kantorepun, voisi olla ainakin helpompi kuin kantolaukku/koppa. Ehkä sellainen olisi omiin tarpeisiini (matkustus, eläinlääkärireissut) kätevämpi kuin rattaat, jos menee bussissa tai junassa, ja maastossakin toimii esim. poluilla. Miksi pitäisi tehdä asiat välttämätt vaikeammin kun voi tehdä helpommin. Rattaat ovat myös varmasti sopivat monen tarpeisiin. 

Vierailija
117/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun pieni vanha koira ei voi kävellä enää kuin piipahtaa vaan ulkona asioillaan. Haluaisin sen nauttivan vielä kesästä ja ulkoilusta ja miettinyt jos laittaisin sen rattaisiin ja kävisimme puistossa mutta en ole uskaltanut kun tiedän joidenkin suomalaisten pannan olevan kireellä.

Jos se on pieni koira, niin osta kantolaukku. Voi olla turvallisemman tuntuinen koirallekin.

Sylissä olen aiemmin kantanutkin mutta nivelet jaloissani huonossa kunnossa enkä voi lisätä painoani.

En edes hakua kuvitella miten turvonneet nilkkasi ja pohkeesi ovat. 

Kukaan ei pyytänyt provoa kuvittelemaan mitään, mutta terapiaa voisit hakea. Noin huono olo kertoo isoista ongelmista.

Vierailija
118/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä suuntaus tuo inhimillistäminen.

Itsen taidat olla ehkä ap:n lisäksi ainoa, joka nyt noin tekee. Vaunut ovat kätevät kuljetukseen.

Itse olen miettinyt hankkia kissan kujetukseen sellaisen kantorepun, voisi olla ainakin helpompi kuin kantolaukku/koppa. Ehkä sellainen olisi omiin tarpeisiini (matkustus, eläinlääkärireissut) kätevämpi kuin rattaat, jos menee bussissa tai junassa, ja maastossakin toimii esim. poluilla. Miksi pitäisi tehdä asiat välttämätt vaikeammin kun voi tehdä helpommin. Rattaat ovat myös varmasti sopivat monen tarpeisiin. 

Haluaako se kissa todella maastoon rintarepussa?

Vierailija
119/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri kuskaa koiraansa sellaisessa lasten briokärryssä. Vanha koira jo, nivelet hankaloittaa elämää. joten ulkoilutus tapahtuu kärryn avulla. Tarpeeksi matala, että koira pääsee itse siihen nousemaan ja pois. Menevät tuolla hissukseen koiran tahtisesti.

Ei vielä raaskis lopettaakaan, kun koirassa virtaa piisaa, eikä silmin nähden kipuile.

Vierailija
120/236 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleistä kaikissa länsimaissa.

Suomeen vain trendit tulevat jälkijunassa.

Kuten koirien hiuslakka, koirien anuksen peittolappu, lemmikkien kynsilakka, eläinten jooga, eläinten psykoterapia, lemmikkien kauneusleikkaukset ja veden vieminen metsän eläimille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme