Kadulla tuli vastaan nainen joka työnsi kissaa lastenvaunuissa
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Tänne tuli taas tuo sekopää VPN:n kanssa yläpeukuttamaan itseäänsä ja alapeukuttamaan kaikkia muita. ei muuta osaa tehdä, kuin solvata täällä muita.
Hänellä ei taida lääkkeet ( tai alkoholi) tullu otettua tarpeeksi tänään
Niin, hullujan täytyy olla kun on eri mieltä kuin sinä. Huoh.
Minun pieni vanha koira ei voi kävellä enää kuin piipahtaa vaan ulkona asioillaan. Haluaisin sen nauttivan vielä kesästä ja ulkoilusta ja miettinyt jos laittaisin sen rattaisiin ja kävisimme puistossa mutta en ole uskaltanut kun tiedän joidenkin suomalaisten pannan olevan kireellä.
Ostarilla käy useampi iäkäs leidi, jotka käyttävät lastenrattaita ostosrattaina. Eli kuljettavat istuintilassa ja mahd. alalokerossa isommat ostokset. Moni myös liikkuu niin kehnosti, että rattaista on iso liikunta-apukin. Rollaattori ei ole kovin kätevä esim. kaupassa, ei ostoksia kerätessä (ostoskori ei mahdu pitkittäin ja poikittain ei pysy tasapainossa) eikä kuljetuksissa läheskään aina! Jouduin itse käyttämään rolleria 2 - 3 v. ja kauppareissut olivat hankalia.
Avautumisen idea: miettikääpä joskus ihan itse asiaa tarkemmin! Älkää ihmetelkö ja naureskelko.
Mikähän tässäkin kiukuttaa incel-miehiä niin paljon? Sekö että ei ole naista eikä varaa lemmikkieläimeen? Eli kateus ja katkeruus.
Vierailija kirjoitti:
Rattaita on helpompi kuljettaa, kuin esim kantokoria/kassia. Myös parempi vanhoille lemmikeille.
Minusta vaan suloista. Outoja ovat ne, joilla on nukke siellä rattaissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tässäkin kiukuttaa incel-miehiä niin paljon? Sekö että ei ole naista eikä varaa lemmikkieläimeen? Eli kateus ja katkeruus.
Hanki hoitoa. Toksoplasmoosi on tuhonnut mielesi.
Vierailija kirjoitti:
Minun pieni vanha koira ei voi kävellä enää kuin piipahtaa vaan ulkona asioillaan. Haluaisin sen nauttivan vielä kesästä ja ulkoilusta ja miettinyt jos laittaisin sen rattaisiin ja kävisimme puistossa mutta en ole uskaltanut kun tiedän joidenkin suomalaisten pannan olevan kireellä.
Mitä väliä mitä kukaan ajattelee! Se on sen ahdasmielisen ongelma.
Elukoilta kielletään lajinmukainen elämä ja/tai jalostetaan sairaiksi ja sitten lääkitään. O tempora O mores!
Käytöshäiriöisiä lemmikkejä lääkitään monilla mielialalääkkeillä, kun tutkittu tieto puuttuu. Eläinlääkärit tarvitsevat myös aiheesta lisäkoulutusta, toteaa uusi tutkimus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti joku on kateellinen hullulle mummolle joka työntää kissoja rattaissa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Jos se on pieni koira, niin osta kantolaukku. Voi olla turvallisemman tuntuinen koirallekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun oikeasti ihmettelen, miksi se mitä minun perheeni tekee, haittaa sinua, täysin ulkopuolista.
Omituinen maailmankuva.
Vierailija kirjoitti:
Kävelin yhden teinitytön perässä, joka työnsi pieniä lastenvaunuja, näyttivät nuken vaunuilta. Kun pääsin rinnalle, niin nukkevauva siellä olikin. Näillä "teiniäideillä" on oikein tapaamisia, joissa keskustellaan, miten "vauvan" hoito on sujunut.
Leikkivät sitten aikuisina nukeilla kun eivät pienenä saanut leikkiä.
Nyt aikuisten oikeesti heti. Tuollainen ei todellakaan ole mieleltään terveen ihmisen touhua.
Vierailija kirjoitti:
Laita vaan kärryihin, älä välitä muiden katseista tai kommenteista, ovat vain niin helkkarin tyhmiä ihmisiä. Naapurillani on kärryt joilla ulkoiluttaa vanhaa koiraansa, koiralla on koipi leikattu ja se nauttii ulkoilusta kärryissä.
Itsekin harkitsen nyt kärryjen ostamista kissalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti joku on kateellinen hullulle mummolle joka työntää kissoja rattaissa 🤣
Sillä mummolla on jokin ystävyys elävään olentoon, hullunnaurua nauravaa provoa tuskin edes oma äiti kuuntelee.
Taisi olla kissimissin äippylipäippyli <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun oikeasti ihmettelen, miksi se mitä minun perheeni tekee, haittaa sinua, täysin ulkopuolista.
Omituinen maailmankuva.
Tiedoksi: sinä ja kissat ei ole perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi asia on sitten sinulle ongelma? Tosi omituista. Eikö sinulla ole muuta sisältöä elämällesi? Mikä on mennyt sinulla pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on pieni koira, niin osta kantolaukku. Voi olla turvallisemman tuntuinen koirallekin.
Sylissä olen aiemmin kantanutkin mutta nivelet jaloissani huonossa kunnossa enkä voi lisätä painoani.
Kävelin yhden teinitytön perässä, joka työnsi pieniä lastenvaunuja, näyttivät nuken vaunuilta. Kun pääsin rinnalle, niin nukkevauva siellä olikin. Näillä "teiniäideillä" on oikein tapaamisia, joissa keskustellaan, miten "vauvan" hoito on sujunut.