Ystäväni ja hänen veljensä ovat "huolissaan" kaveristaan, koska pelkäävät minun yrittävän vikitellä hänet
Olemme siis parikymppisiä nuoria aikuisia. Meillä on sellainen neljän hengen porukka, johon kuuluu minä, ystäväni, hänen veljensä ja sitten vielä ystävän ja veljen lapsuudenkaveri. Ystäväni ja veli ovat huolestuneita siitä, että yrittäisin jotenkin iskeä tämän lapsuudenkaverin. Kuulema veljen mukaan tuijottelen tätä lapsuudenkaveria baarissa ja on sen takia "huolestunut" tästä lapsuudenkaverista.
Itse en ymmärrä huolta aikuisesta ihmisestä, joka kuitenkin pärjää hyvin elämässä. Olen osoittanut kiinnostusta tätä lapasuudenkaveria kohtaan ihan vain muutenkin tutustumismielessä. Nyt tämä ystävä ja hänen veljensä pelkäävät tosiaan sitä, että "salailen" jotain ja että todellisuudessa haluaisin tältä lapsuudenkaverilta jotain enemmän.
Toisaalta en ymmärrä miksi asia edes heille kuuluu. Eiväthän he omista ketään. Kuulema nämä tämmöiset "kaverisäädöt" pilaavat kaveriporukan, mutta mielestäni olemme aikuisia ihmisiä joiden suhteet tai muutkaan asiat eivät kuulu kenellekään muulle.
Olin menossa viikonloppuna tapaamaan tätä ystäväni lapsuudenkaveria tarkoituksena nähdä kaksin, mutta jostain syystä ystäväni tuli mukaan. Nyt he ovat menossa ilmeisesti kolmestaan mökille mikä tietenkin on minulle ok, mutta mietin että onko tässä jotain muutakin miksei minua kysytty mukaan, sillä aiemmin olemme puhuneet yhteisistä reissuista ja siitä että lähtisimme mökille porukalla. Vai onko se vain omaa kuvitelmaani. Ystävälleni en viitsi puhua, koska hän on sitä mieltä ettei todellinen kaveri "vikittele" hänen lapsuudenkaveriaan ja laittaisi sen takia välit poikki. Mitä mieltä te olette?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi inhottava porukka. Ei sun kaverisuhde tai muu suhde kuulu niille.
Niin juuri tämä, heitä ei kuulema kiinnosta jos haluan olla "vain kaveri" heidän lapsuudenkaverin kanssa, mutta että ei missään nimessä saa yrittää enempää. Heillä on joku tarve suojella häntä, mutta en oikein tiedä sitten mitä ajatella siitä. Luulen että mökillä sitten kertovat kännissä minusta asioita tai mitä olen joskus heittänyt itsekin kännissä siitä lapsuudenkaverista kuten että olisin hänestä kiinnostunut, mikä toisaalta myös onkin totta, VAIKKA en aijo viedä sitä eteenpäin vaan olen aidosti kiinnostunut häneen tutustumisesta. Ihan kuin tämä lapsuudenkaveri olisi vauva, joka ei osaa tehdä itsenäisiä päätöksiä, vaikka on tolkku ihminen. En myöskään aijo välittää tuosta mökkijutusta tai kysyä pääsenkö mukaan.
-ap
Kiva tuolle lapsuudenkaverille kun frendit cockblockaavat :D jos päätät jättää tuon porukan taaksesi niin kerropa huviksesi tuolle lapsuudenkaverille mitä suhmuroivat hänen selkänsä takana. Varmaan tuntuu aikuisesta miehestä tosi kivalta kun kaverit estävät tutustumasta siinä pelossa, että saa pillua :DDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se veli, miehet eivät kestä sitä jos yksi kaveriporukassa panee ja toinen ei. Kaverporukkahan on jo pilalla heidän huolestaan ja he potkivat sinun ulos
Evolutiivisesti järkeenkäypää katsoa kieroon lapsuudenystäviä (=todennäköisesti sukulaisia keskenään, ainakin heimoaikoina ja tuppukyläaikoina) joilla olisi kiinnostusta suhteilla keskenään.
Töh täh, se lapsuudenkaveri oli näiden sisarusten, ei ap:n. Mutta tuo on kaikille koiraille yksi heidän elämäntehtävänsä, pyrkiä ESTÄMÄÄN toisten pariutuminen. Jos ei saa itse paritella niin ei varmasti saa tuokaan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi inhottava porukka. Ei sun kaverisuhde tai muu suhde kuulu niille.
Niin juuri tämä, heitä ei kuulema kiinnosta jos haluan olla "vain kaveri" heidän lapsuudenkaverin kanssa, mutta että ei missään nimessä saa yrittää enempää. Heillä on joku tarve suojella häntä, mutta en oikein tiedä sitten mitä ajatella siitä. Luulen että mökillä sitten kertovat kännissä minusta asioita tai mitä olen joskus heittänyt itsekin kännissä siitä lapsuudenkaverista kuten että olisin hänestä kiinnostunut, mikä toisaalta myös onkin totta, VAIKKA en aijo viedä sitä eteenpäin vaan olen aidosti kiinnostunut häneen tutustumisesta. Ihan kuin tämä lapsuudenkaveri olisi vauva, joka ei osaa tehdä itsenäisiä päätöksiä, vaikka on tolkku ihminen. En myöskään aijo välittää tuosta mökkijutusta tai kysyä pääsenkö mukaan.
Jep, tällainen holhoaminen ja toisen elämän rajoittaminen ei ole tervettä. Minullekin on käynyt niin, että yhtä tuttua on kielletty olemasta tekemisissä kanssani - nainen joka kielsi, oli itse ihastunut minuun ja saanut pakit (en ole lesbo, hän oli bi ja yritti väen vängällä tyrkyttää itseään). Tästä loukkaantuneena piti minua sitten vaarallisena :D Tuo jätettyjen ja pakkien saaneiden katkeruus on jotakin niin lapsellista, myös miehet tekevät sitä
Nyt tulee selitystä siihen malliin että tarinan konna taidatkin oikeasti olla sinä.
Miksi haluat nähdä tätä lapsuuden kaveria kahden kesken? Oletko se sinä, joka tietoisesti hajottaa porukkaa ja tekeytyy uhriksi? Taidat olla.
Sisko ja sen veli näkee mitä peliä pelaat. Nyt esität pöyristynyttä kun olet jäämässä kiinni.
Evolutiivisesti järkeenkäypää katsoa kieroon lapsuudenystäviä (=todennäköisesti sukulaisia keskenään, ainakin heimoaikoina ja tuppukyläaikoina) joilla olisi kiinnostusta suhteilla keskenään.