Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehutaanko välillä? Missä puolisosi on erityisen hyvä?

Vierailija
30.07.2024 |

Omani on hyvä piirtämisessä ja nikkaroimisessa, yleensäkin tarkkuutta vaativissa asioissa.

N55

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole puolisoa mutta eks osasi laittaa ihan kelvollista ruokaa ja teki sitä mielellään mikä oli minulle vain hyvä. En tykkää kokata.  Ei se muuten mitenkään loistanut missään.

Vierailija
22/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on erityisen hyvä ratkaisemaan ongelmia ja saamaan asioita aikaiseksi. Koskaan ei jää sormi suuhun vaan aina asia edistyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on paljon enemmän tunneälykkyyttä mitä minulla. Yksi hyvä puoli on se, että hän on hyvä käymään kaupassa. Tästä on ollut palstalla aika ajoin ketjuja, kun mies tuo kauppareissulta kotiin mitä sattuu. Yleensä me käydään yhdessä ja ne reissut on mukavaa parisuhdeaikaa. Paitsi joskus.

Vierailija
24/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudessa, henkisesti ja fyysisesti.

Vierailija
25/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioiden hoitamisessa ja järjestämisessä. Hänellä on tosi laaja ystäväpiiri ja verkosto ja tuntee henkilökohtaisesti monien eri alojen asiantuntijoita. Mies hoitelee mielellään muittenkin kuin oman perheen asioita, jos apua tarvitsevat. Hän on periksiantamaton. Kun itse löisin hanskat naulaan, haluaa mies katsoa tilanteet loppuun asti.

Vierailija
26/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi että on fiksu tekniikan tohtori, niin myös kätevä käsistään. Tekee erittäin paljon kotitöitä, huolehtii lapsen asioista tasavertaisesti, on hyvin luotettava ja rehellinen. Oikein hyvä sängyssä. 

Vierailija
27/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni antaa usein läheisyyttä, rakkautta ja haleja <3

Vierailija
28/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tuo usein erektoituneen peniksensä varressa minulle aamiaiseksi donitseja tai rinkeleitä. Siinä hän on hyvä. 

Aika ohut on miehesi penis.

Vierailija
29/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on menestyjätyyppi, mutta ottaa aina ja kaikessa huomioon minut ja lapsemme. Rakastaa minua. Fiksu ja kohtelias, siisti ja hyvin pukeutuva. Vanhan ajan herrasmies; avaa minulle ovet ja autonoven, kantaa kauppakassin, tarjoaa pikkutakkinsa harteilleni, jos minua paleltaa, auttaa ravintolassa tuolin alta ja alle jne. En voisi toivoa ihanampaa aviomiestä.

Vierailija
30/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole miestä ketä kehua🥲

Vierailija
31/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tuo usein erektoituneen peniksensä varressa minulle aamiaiseksi donitseja tai rinkeleitä. Siinä hän on hyvä. 

Monta donitsia tai rinkeliä pystyy tuomaan kerrallaan?

Vierailija
32/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on siisti ja laittaa aina tavarat paikoilleen. Hän tekee herttaista pieniä havaintoja elämästä ja on hyvä tarinankertoja. Kun hän kertoo päivän tapahtumista, hän näyttelee niitä siinä samalla - esim. äskeinen janoinen naakka-pantomiimi oli liikuttava. Hän kirjoittaa hienoja runoja, soittaa taitavasti useita soittimia sekä osaa piirtää ja maalata. Hän valmistaa hyviä aterioita niin kasviksista kuin riistasta. Hän osaa piristää minua juuri oikeilla hetkillä. Hän on sängyssä erittäin taitava ja innokas miellyttämään. Hän kykenee korkealentoisiin filosofisiin pohdintoihin ja kehittää itseään koko ajan. Hän osaa olla herkkä, vaikka onkin miehekkäin tuntemani mies. Kaikki tämä vain vähän päälle parikymppiseltä. En malta odottaa, kuinka upea mies hänestä vielä kasvaa. Olen todella onnekas.

Vierailija
33/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on älyttömän hyvä kommunikoimaan ja kuuntelemaan. Hän on hauska ja fiksu sekä välittävä ja huomioiva. Hän on komea ja hyväkroppainen ja osallistuu myös metatöihin normaali fyysisten kotihommien lisäksi. Hän tulee myös aivan ihanasti toimeen mun lasten kanssa. Aivan ihana tyyppi, jotain oon selkeesti tehnyt elämässä oikein kun oon löytäny tälläsen kumppanin jonka kanssa voi jakaa kaiken tai sit mulla on käynyt todella hyvä tuuri!

Vierailija
34/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä isä ja erinomainen kokki.