Naisen taluttaminen on kivaa
Nainen menee ensin polvilleen, että sille saadaan laitettua kaulapanta. Jos nainen ei oikein ole oppinut olemaan hiljaa, niin sille voi laittaa myös kuonokopan. Sitten vain kaulapntaan talutusremmi kiinni ja lähdetään taluttamaan naista.
Sen on opittava kävelemään kiltisti vierellä ja pysyttävä siinä käännöksissä. Jos ei oikein suju, niin voi antaa vähjän piiskaa tai mitä rangaistusta mokoma tottelamaton narttu sitten tarvitseekin. Jos naisen talutusharjoitus sujuu hyvin, niin sitä voi panna kiitokseksi kuinka hyvä tyttö se on ollut. Ellei niin, sen voi lukita kaappiin miettimään käytöstään.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ajattelen "naisen taluttamisen" siten, että mies pitää omistavasti kiinni lanteilta tai kädestä. Varma ote ja vie naista pitäen häntä mahdollisimman lähellä vartaloaan, johtaa ja dominoi ja vaikka kuiskii korvaan, miten seksikäs nainen on ja miten hän haluaa panna koko illan. Minä nuorena naisena ainakin sulan täysin tuollaisesta vähän primitiivisestä menosta. Mies on uros ja nainen on naaras ja se saa alakerran kostumaan.
Eikös tämä ole aika lähellä tanssimista - hitaita... missä vain... vaikka olkkarissa... tai keittiössä kun tehdään jotain sapuskaa ja alkaa radiosta kuulua joku ihana ja sopiva biisi...
Onhan se aika ihanaa kun nuorena ensimmäisessä suhteessa vaikka pimeässä talviyössä juostaan kotiin ja mies ottaa naista kädestä kiinni... Olen tämmöisen kokenut ja muistan yhä fiiliksen... nyt rupesin ihmettelemään että eikö meillä muka ollut jotain hanskoja käsissä??? Ehkä matka oli sen verran lyhyt että ei ollut - kiire kotiin??? Oltiin aika hyvännäköisiä... miehellä ihana joku 'nahkapaloista' tehty pikkutakki ja minulla Turkista tuotu ruskea-musta-valkoinen 'miniturkki'... Minneköhän turkkini on kadonnut... tarttisin sen nyt koska sen sisällä vuorissa oli iso tasku ja siinä taskussa valtava MONOGRAMMI... sen en ihmettelisi vaikka olisin ainoa suomalainen ja elossa oleva nainen jolle ON TILATTU MONOGRAMMI... eikä mikään pikkujuttu... onks edes jollain aatelisnaisilla ollut jotain sellaisia... entäpä jos olenkin vaikka en itse sitä tiedä... en todellakaan... ei semmoisia ole olemassakaan... Samalta matkalta sain tuliaisiksi minulle ties missä teetetyn riipuksen/rintakorun joka esittää Nefertitiä... se on Kairosta... ja sitten kuvia joissa on egyptiläinen farao, hoviväkeä, pyramidin rakentajia, hauta sekä KIRJURI... Tulee mieleen Egyptin koptit eli kristityt... entäpäs jos joillakin täällä on jotain sellaisia sukujuuria... kun on pystytty menemää Mikael Agricolankin sukupuussa ties kuinka kauas... ja ihan oikeesti... kysykää Geni-sukupuusta...
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ajattelen "naisen taluttamisen" siten, että mies pitää omistavasti kiinni lanteilta tai kädestä. Varma ote ja vie naista pitäen häntä mahdollisimman lähellä vartaloaan, johtaa ja dominoi ja vaikka kuiskii korvaan, miten seksikäs nainen on ja miten hän haluaa panna koko illan. Minä nuorena naisena ainakin sulan täysin tuollaisesta vähän primitiivisestä menosta. Mies on uros ja nainen on naaras ja se saa alakerran kostumaan.
Muistan vieläkin niin hyvin, kun olimme kävelyllä myöhään illalla ja talutin ekan tyttöystäväni sinun kuvailemallasi tavalla ja samalla tytön korvaa näykkien koulun pihalla ison liukumäen juurelle. Kellistin hänet kouruun selälleen ja rakastelimme ensimmäisen kerran sinä iltana mahdollisimman vähän vaatteita riisuen ja päällekkäin maaten minä aivan kuumana tytön päällä. Koin voimakasta tarvetta taluttaa ja tiesin jotenkin sen kiihottavan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi tehdä mieli lähteä sun kanssa kävelylle.
Kättä pidetään vain lanteilla vai pitäisikö siinä omistavasti myös puristella naisen paikkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kättä pidetään vain lanteilla vai pitäisikö siinä omistavasti myös puristella naisen paikkoja?
Hih, no mä ainakin nauttisin kevyestä puristelusta tai hivelystä mutta kuitenkin hilliten ja vähän vaivihkaa. Esim. voi kerran tehdä jotain ns. rohkeaa vaikka sormilla sivellä pimppiä farkkujen päältä. Kiva toisaalta jättää aika paljonkin siihen hetkeen kun päästään tosissaan olemaan silleen. Nostaa sitä ihanaa kiihkoa pun intended. Jättää mut tuolleen haluamaan enemmän ja lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih, no mä ainakin nauttisin kevyestä puristelusta tai hivelystä mutta kuitenkin hilliten ja vähän vaivihkaa. Esim. voi kerran tehdä jotain ns. rohkeaa vaikka sormilla sivellä pimppiä farkkujen päältä. Kiva toisaalt
Ja unohdin sanoa, että suudelmia. Sellaisia kävelyn keskeyttäviä yllätyssuukkoja, joissa on painavuutta ja halukkuutta!
On vaikea nykyisin tietää mitä voi tehdä, sillä metoo voi aiheuttaa ongelmia myöhemmin. En itse uskalla enää lähestyä naisia juurikaan.
Tänään tulikin vastaan hiukan toisinpäin eli nainen taisi olla kävelyttämässä miestä.
Naisen käsi vaelteli jatkuvasti miehen mahalla ja muutenkin vartalolla. Siinähän alkoi itselläkin seistä.
Sitten se kuiskutteli jotain korvaan ja näykkäsi sitä.
Vierailija kirjoitti:
On vaikea nykyisin tietää mitä voi tehdä, sillä metoo voi aiheuttaa ongelmia myöhemmin. En itse uskalla enää lähestyä naisia juurikaan.
Kyllä sen mies tietää milloin himo vie molempia ja nainen on sulaa vahaa. Kukaan nainen ei valita hyvästä seksistä ja rakastelusta jossa nainen viedään nirvaan. Vain moukat miehet ajattelee itseään eikä osaa kuunnella naista ja naisen haluja.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla meistä ei ole tätä ongelmaa. Oletkohan koskaan pohtinut voisiko omalla käytökselläsi olla osuutta asiaan. Toisaalta, ehkä on parempi että pysyt kaukana naisista kuten olet ilmeisesti tehnytkin.