YH-äippä tarjoaa töitä reippaalle miehelle!
Eli mulla on iso okt jossa löytyy pihahommia, maalausta ja pientä rakentelua (kasvihuone valmiista osista). Tarjoan palkan lisäksi ruuat ja majoitiksen, sijainti Varsinais-Suomessa. Reipas mies jolla pysyy kädessä suti ja vasara tervetuloa töihin.
Kommentit (39)
Miten tämä yh-äitiys nyt liittyy tähän tarjottuun työhön yhtään mitenkään?
Itse olen siis 41v kolmen lapsen äiti, asiantuntijatehtävissä ja etätyössä pääsääntöisesti. Olen 171cm pitkä, 54kg, C-kuppi, pitkät vaaleat hiukset. Harrastan kuntosalia, uintia mutta myös kulttuuria ja taidetta. Olen luonteeltani avoin, iloinen, sosiaalinen ja maanläheinen. Erosta on aikaa ja exään hyvät välit. Silarit löytyy, muuten luomua. -AP
Vierailija kirjoitti:
Onko häpyhuulesi isot ja lerpattavat kuin irvistelevä lepakko vai vain hilloviiva kuin susanna penttilällä?
Nätti viiva, on kovasti kehuttu! -AP
Miksi et voi vain suoraa sanoa että patukkaahan sinä olet vailla?! Kun on niin ilmisevää, niin miksi pitää venkoilla päivänselvän asian kanssa?
Käykö kokeneempi remonttimies?
T. Eino 77v
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi vain suoraa sanoa että patukkaahan sinä olet vailla?! Kun on niin ilmisevää, niin miksi pitää venkoilla päivänselvän asian kanssa?
No juu, sitähän minä mutta pihatyöt on hyvä bonus. -AP
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon hienovaraisuuden puutteen takia tulet pysymäänkin incellinä.
Vierailija kirjoitti:
T. Eino 77v
Kunhan työ- ym. kalujen käyttö on hallussa ja ne toimivat luotettavasti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eino 77v
Kunhan työ- ym. kalujen käyttö on hallussa ja ne toimivat luotettavasti.
ap
Vuosikymmenten kokemuksella.
t. Eino 77v
Mä voisin sun tarpeet tyydyttää. Saattaisin tehdä ne rakennushommatkin. Satun olemaan rakennusalan mies. Hyvällä mielikuvituksella varustettu jos neitoa kiinnostaa aikuisten leikit.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin sun tarpeet tyydyttää. Saattaisin tehdä ne rakennushommatkin. Satun olemaan rakennusalan mies. Hyvällä mielikuvituksella varustettu jos neitoa kiinnostaa aikuisten leikit.
Kiinnostaa! -AP
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää. Ap
Vierailija kirjoitti:
AP on oikeasti Jorma 68 v.
Miten te aina arvaatte nää? 😢
AP
Vierailija kirjoitti:
"kasvihuone valmiista osista"
🤭
No se pitää koota 😍 -AP
Tulen heti jos saan nukkua vieressäsi myös.
Olen rakennusalan ammattilainen ja olen tehnyt raksa hommia 20 vuotta. Olen maalannut kyllä kokonaisia talojakin että suti pysyy kyllä kädessä. Tuskin on mitään hommaa omakotitalossa mitä en osaa.
T: kiltti mies
Vierailija kirjoitti:
Tulen heti jos saan nukkua vieressäsi myös.
Olen rakennusalan ammattilainen ja olen tehnyt raksa hommia 20 vuotta. Olen maalannut kyllä kokonaisia talojakin että suti pysyy kyllä kädessä. Tuskin on mitään hommaa omakotitalossa mitä en osaa.
T: kiltti mies
Kilttien ja kunnollisten on turha vaivautua.
Pitääkö rassata myös putket?