Nyt tuli oikein käytännön esimerkki siitä miksi häkkivarasto pitäisi lukita
No niin, nyt on tullut aivan uusi ja kammottava käytännön esimerkki siitä, miksi häkkivarastojen lukitseminen on äärimmäisen tärkeää. Eilen illalla koditon mies päätti, että häkkivarastomme on hänen uusi henkilökohtainen tilansa ja arvata saattaa, mitä hän teki. Kyllä, hän kakkasi lattialle!
Tämä on täydellinen muistutus siitä, miksi on niin tärkeää pitää varastot lukittuina. Kun säilytämme arvokkaita tavaroitamme ja autojemme avaimia paikoissa, joissa niitä ei pitäisi säilyttää, avaamme oven kaikkeen mahdolliseen kaameuteen. Häkkivarastot eivät ole yleisiä vessoja, eivätkä ne kuulu kodittomille tai muille ei-toivotuille kävijöille.
Tällaiset tilanteet ovat paitsi äärimmäisen epämiellyttäviä myös vakava muistutus siitä, että yhteisten tilojen ja omaisuuden turvallisuus ei ole itsestäänselvyys. Joskus pienet toimenpiteet, kuten varaston lukitseminen, voivat estää suuriakin katastrofeja.
Olisiko nyt aika miettiä vakavasti, miten voimme parantaa yhteisten tilojemme turvallisuutta ja estää tällaiset inhimilliset katastrofit tulevaisuudessa?
Kommentit (12)
Kaki siihen viereen pieni torttu hänelle lahjaksi.
Olet ainoa, joka ei osaa lukita varastoaan.
Olet ainut joka käy säännöllisin väliajoin nuuskimassa häkkivarastoja.
Siis mitä tehdään häkkivarastolla joka ei ole lukittuna??
Eikö teidän tavarat ole siellä? Eikö varaston idea ole juuri pitää omat tavarat omina ja muiden ulottumattomissa lukkojen takana. Olen asunut Oulussa ja Helsingissä ja aina nähnyt kerrostaloissa vain lukittuja häkkivarastoja, paitsi tyhjänä olevat
En ole käynyt häkkivarastollani moneen vuoteen. Voi olla melkoiset kakit odottamassa.
Kuka on niin tyhmä ettei lukitse omaa häkkivarastoaan? Meillä on sitä paitsi ulko-ovet aina lukossa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on niin tyhmä ettei lukitse omaa häkkivarastoaan? Meillä on sitä paitsi ulko-ovet aina lukossa.
Kuka on niin tyhmä, että säilyttää yhtään mitään häkkivarastossa
Ahaa, pääsit sentään pyykinkuivaushuoneesta häkkivarastolle tänään. Sulla on ollut tosiaan suoranainen oivallusten päivä.
Itse nuorena oikeasti nukuin monesti häkkivarastossa jos satuin semmoiseen pääsemään. Mutta en tehnyt tarpeitani sinne, elämä ei vaan aina mene niin kuin suunnittelee.
Ei minulla ole mitään hakkivarastoa