Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oi, tätä onnen ja ilon päivää! Sain työkyvyttömyyseläkkeen

Vierailija
29.07.2024 |

On niin helpottunut olo. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Itsekin sain keväällä, oltuani 7 vuotta kuntoutustuella ja sitä ennen vuosikausia vaihdellen työttömänä/saikulla, ollen kumminkin koko tämän ajan työkyvytön. Masennukseen sairastuin vuonna 2002 ja nyt 2024 pääsin viimein eläkkeelle. Toki liuta muitakin diagnooseja on kuin masennus.

Omaa onneani varjostaa nyt vain eläkkeensaajan asumistukeen kohdistuneet leikkaukset. Mutta on tässä kumminkin onneksi paljon paremmassa asemassa nyt kuin monet muut.

Vierailija
22/28 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tuohonkin käytetyn ajan ja energian olisit käyttänyt töiden hakemiseen ja tekemiseen, niin olisit kunnon ihminen. Mutta laiskuus saa näköjään venymään uskomattomiin näytelmä suorituksiin.

Yllä moukan kommentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hulluna kiva olla?

Ilmiannettu

Vierailija
24/28 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. T: Lopputilin ottanut lääkäri

Vierailija
25/28 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hulluna kiva olla?

Sinähän sen tiedät.

Vierailija
26/28 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tuohonkin käytetyn ajan ja energian olisit käyttänyt töiden hakemiseen ja tekemiseen, niin olisit kunnon ihminen. Mutta laiskuus saa näköjään venymään uskomattomiin näytelmä suorituksiin.

Säälin sinua, missä olit kun järkeä jaettiin?

Ilmiannettu

Vierailija
27/28 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä diagnoosilla? Kauanko olit kuntoutustuella?

Psykoottistasoinen masennus ja ahdistuneisuushäiriö, sekä PTSD. Takana kaksi osastojaksoa. Kuntoutustuella olin kymmenisen vuotta.

Todella samankuuloinen tapaus kuin minulla, myös kaksi kertaa kävin osastolla ja kymmenisen vuotta kesti prosessi. Pääsin vuodenvaihteessa viimeinkin eläkkeelle, viralliset diagnoosit paranoidinen skitsofrenia ja masennus. 

Vierailija
28/28 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Itsekin sain keväällä, oltuani 7 vuotta kuntoutustuella ja sitä ennen vuosikausia vaihdellen työttömänä/saikulla, ollen kumminkin koko tämän ajan työkyvytön. Masennukseen sairastuin vuonna 2002 ja nyt 2024 pääsin viimein eläkkeelle. Toki liuta muitakin diagnooseja on kuin masennus.

Omaa onneani varjostaa nyt vain eläkkeensaajan asumistukeen kohdistuneet leikkaukset. Mutta on tässä kumminkin onneksi paljon paremmassa asemassa nyt kuin monet muut.

Ainiin ja ekan vuoden oltuani kuntoutustuella Kela oli sitä mieltä että nyt olen kuntoutunut ja jatkohakemus ei mennyt läpi. Kahden valituksen jälkeen lopulta meni, ja sitten ei enää katkottu kuntoutustukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi