Oi, tätä onnen ja ilon päivää! Sain työkyvyttömyyseläkkeen
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kun tuohonkin käytetyn ajan ja energian olisit käyttänyt töiden hakemiseen ja tekemiseen, niin olisit kunnon ihminen. Mutta laiskuus saa näköjään venymään uskomattomiin näytelmä suorituksiin.
Yllä moukan kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Onko hulluna kiva olla?
Ilmiannettu
Olen kateellinen. T: Lopputilin ottanut lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Onko hulluna kiva olla?
Sinähän sen tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuohonkin käytetyn ajan ja energian olisit käyttänyt töiden hakemiseen ja tekemiseen, niin olisit kunnon ihminen. Mutta laiskuus saa näköjään venymään uskomattomiin näytelmä suorituksiin.
Säälin sinua, missä olit kun järkeä jaettiin?
Ilmiannettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä diagnoosilla? Kauanko olit kuntoutustuella?
Psykoottistasoinen masennus ja ahdistuneisuushäiriö, sekä PTSD. Takana kaksi osastojaksoa. Kuntoutustuella olin kymmenisen vuotta.
Todella samankuuloinen tapaus kuin minulla, myös kaksi kertaa kävin osastolla ja kymmenisen vuotta kesti prosessi. Pääsin vuodenvaihteessa viimeinkin eläkkeelle, viralliset diagnoosit paranoidinen skitsofrenia ja masennus.
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Itsekin sain keväällä, oltuani 7 vuotta kuntoutustuella ja sitä ennen vuosikausia vaihdellen työttömänä/saikulla, ollen kumminkin koko tämän ajan työkyvytön. Masennukseen sairastuin vuonna 2002 ja nyt 2024 pääsin viimein eläkkeelle. Toki liuta muitakin diagnooseja on kuin masennus.
Omaa onneani varjostaa nyt vain eläkkeensaajan asumistukeen kohdistuneet leikkaukset. Mutta on tässä kumminkin onneksi paljon paremmassa asemassa nyt kuin monet muut.
Ainiin ja ekan vuoden oltuani kuntoutustuella Kela oli sitä mieltä että nyt olen kuntoutunut ja jatkohakemus ei mennyt läpi. Kahden valituksen jälkeen lopulta meni, ja sitten ei enää katkottu kuntoutustukea.
Onnea! Itsekin sain keväällä, oltuani 7 vuotta kuntoutustuella ja sitä ennen vuosikausia vaihdellen työttömänä/saikulla, ollen kumminkin koko tämän ajan työkyvytön. Masennukseen sairastuin vuonna 2002 ja nyt 2024 pääsin viimein eläkkeelle. Toki liuta muitakin diagnooseja on kuin masennus.
Omaa onneani varjostaa nyt vain eläkkeensaajan asumistukeen kohdistuneet leikkaukset. Mutta on tässä kumminkin onneksi paljon paremmassa asemassa nyt kuin monet muut.