Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä raskaudessa huimaa?

Vierailija
05.02.2007 |

epäilen olevani raskaana, koska minulla on ollut kolmen päivän ajan huimausta ja pahoinvointia. kuukautiskierron viimeinen päivä on kuitenkin vasta tänään. minulla on ennestään yksi lapsi. tämä raskaus olisi erittäin toivottu ja pitkään odotettu.

aiemmassa raskaudessa minua ei huimannut. nyt mietityttää, onko asiat ok, vai onko jotain vialla. johtuuko huimaus jostakin muusta? huimaus on melko voimakasta, eli pelkään ajoittain pyörtyväni. otan yhteyttä terveydenhoitajaan, mutta haluaisin taustatietoja.

mikä siis raskaudessa huimaa, laskeeko verensokeri vai mistä huimaus johtuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi verenpaine laskee alkuraskaudessa?

vai laskeeko? diabeetikot kun kait sanoo, et verensokeri laskee alkuraskaudessa, mut en oo varma.

laskeeko siis verenpaine tai verensokeri, ja aiheutuuko huimaus siitä?

ap

Vierailija
2/5 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ole hartiat jumissa tmv.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siis niin, että huimaus ei ole alkuraskauden tyypillinen oire?

ap

Vierailija
4/5 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla verenpaine, verensokeri, hemoglobiini tai vaan lisääntynyt verimäärä. sanot vaikka sitten neuvolassa kun käyt.

Vierailija
5/5 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, kiitän!

huimaus on sen verran voimakasta, että jokin sen kyllä aiheuttaa. voisi olla kyllä raskauden lisäksi moni muukin: hartiat jumissa (ei kyllä erityisesti juuri nyt) ja toisaalta mulla on ollu monentyyppistä päänsärkyä viimesen puolen vuoden aikana, kun olen pitänyt lääkäriä varten päänsärkypäiväkirjaa.

vaan asia selvinnee!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan