Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avatun lihapiirakkapakkauksen säilyvyys

Vierailija
29.07.2024 |

Kauanko avattu lihapiirakkapakkaus säilyy? Avattu lauantaina voiko vielä syödä huomenna?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma lihispaketti taitaa olla avattuna jo kolmatta tai neljättä päivää. Se liha siellä on se isoin mahdollinen ruokamyrkytysriski. Itse pidän lihikset aina kylmimmässä osassa jääkaappia. Ja käristelen ne paistinpannulla.

Mutta nyt kun otit asian puheeksi, niin tsekkasin tässä kirjoitukseni lomassa, löytyykö pakkauksesta säilyvyystietoa ja huomasin, että lihis sisältää myös sian ja naudan sydäntä. Joten roskikseen menevät loput. 😲 Enkä kyllä enää ikinä osta tuommoisia lihiksiä. 🤮

Keitetty sydän on muuten todella hyvää, ihan vain ohiksena.

Tuo edellinen vastaaja on niin hukassa elämänsä kanssa, että ei kannata vaivautua. Hänelle jauheliha on sitä eläintä. Muita ruhonosia eikä sisäelimiä hän voi kuvitellakaan olevan olemassa, tai ehkä korkeintaan roskiin he

Olen kuule hygieniapassinkin suorittanut.

Vierailija
22/24 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kuule hygieniapassinkin suorittanut."

Kun opiskelin yliopistossa, niin tein kaikenlaisia töitä siinä sivussa ja "suoritin" hygieniapassin.

Oli oikeasti helpoin "koe" mihin olen elämäni aikana törmännyt. Tuskin kukaan voi edes vastata väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun opiskelin yliopistossa, niin tein kaikenlaisia töitä siinä sivussa ja "suoritin" hygieniapassin.

Oli oikeasti helpoin "koe" mihin olen elämäni aikana törmännyt. Tuskin kukaan voi edes vastata väärin.

Mainitsin sen, koska passissa pitää perehtyä ruokaankin ja sinä väitit minusta hevonpaskaa jauhelihoihin vedoten. Voisin muutakin kertoa, mitä olen suorittanut, mutta en viitsi, vaan annan sinun kylpeä typerässä yliopistoylpeydessäsi.

Vierailija
24/24 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitsin sen, koska passissa pitää perehtyä ruokaankin ja sinä väitit minusta hevonpaskaa jauhelihoihin vedoten. Voisin muutakin kertoa, mitä olen suorittanut, mutta en viitsi, vaan annan sinun kylpeä typerässä yliopistoylpeydessäsi.

En minä ole kirjoittanut mitään jauhelihoista. Kommentoin vain naurettavaa leuhottamistasi jostain hygieniapassista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän