Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia sinulla on italialaisista miehistä? Minun kokemukseni ja kysymys

Vierailija
29.07.2024 |

Noin vuoden verran kaikki ok. Ei yhtään mitään riitaa ikinä. Piti tavata livenä. Mies sanoi, että hän on lihonut ja haluaa saada itsensä kuntoon ennen tapaamista. 

Sitten hän kehitteli draaman tyhjästä, alkoi arvostelemaan minua (viikkoa aiemmin sanoi tykkäävänsä minusta), blokkasi joka paikasta ja ignooraa minua. Mikä tuollaista vaivaa?!?

Ainoa asia, jonka voin kuvitella on se, että mies tietää olevansa aivan erinäköinen kuin kuvissa, jotka olen nähnyt (sen lihomisen takia) ja on mennyt paniikkiin, kun olen puhunut tapaamisesta ja on kokenut helpommaksi vain kadota.

VIIKKOA AIEMMIN sanoi tykkäävänsä minusta.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette ole vuoteen tavanneet vaikka halpalennoilla pääsee muutamalla kympillä johonkin eurooppalaiseen kaupunkiin?

Varmaan siksi, että mies todennäköisesti piilottelee ulkonäköään. Minähän sanoin, että hän sanoi haluavansa laihtua ennen tapaamista.

Unohdit satuilussasi sen että italialaiset palvovat lapsia, lapsen itsetunto kehittyy ihan eri lailla kun sinun häiriintyneissä kasvuolosuhteissasi. Nyt kuvittelet jonkun kuvitteellisen italiaisen olevan paniikissa kiloistaan.

https://youtube.com/shorts/rORdBJLMzug?si=yA2JKGWzpLrWN-sc

Vierailija
62/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä nettituttavuus? Ulkonäkö voi olla ihan muuta mitä kuvissa, kotimaakin voi olla aivan muuta.  

On nettituttavuus ja olemme olleet yhteydessä Facebookissa, jossa hänellä on paljon kavereita. Ihan selkeästi aito tili.

Kyllä minä tiedän, että ulkonäkö voi olla ihan erilainen ja kun mies mainitsi lihomisensa, aloin miettimään, että hän varmaan väittelee sitä tapaamista sen takia ja lopulta ei enää jaksanut "elää salaisuuden kanssa" ja laittoi kokonaan välit poikki, etten koskaan saisi tietää miltä hän näyttää nyt.

Facebookin kautta tuttuni tutustui ulkomaalaiseen mieheen. Yhteisen kielen puutekaan ei haitannut, pari tapaamista Euroopassa ja alkoi tulla ensimmäiset tarvitsen rahaa siihen ja siihen kyselyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni italialaisista miehistä perustuu vain markkinakojuihin, joista olen ostanut italialaisen mekon italialaiselta mieheltä muutaman kerran. Ovat kohteliaita ja hymyileviä, vähän ehkä turhautuneita (kauppa kun ei todellakaan käy kovin hyvin, mutta yrittävät silti peitellä huokailujaan). Mutta sitten kun tulee minunlaiseni aito ostajaehdokas, suusta tulee "Se on sinua!", joka on heidän kehulauseensa, kun arvioin mekkoa, nostelemalla sitä itseäni vasten. Ja kaksi mekkoa kolmesta on ihan oikeasti ollutkin ihan "minua", siis oikein istuvia ja hyviä. Viimeisin oli valitettavasti hutiostos, koska se oli vähän liian pitkä minulle. Helma laahaa maata.

En kyllä ikimaailmassa seurustelisi italialaisen kanssa. 😂 Eikös sana gigolo ole juuri Italiasta peräisin? Samanlaisia veijareita ovat naisten kanssa kuin espanjalaiset ja ranskalaiset.

Miksi hän sinulta kroppakuvia haluaisi.... ei se kuulu näihin huijausrakkaus-juttuihin.

Vierailija
64/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni tauko. Tulen myöhemmin takaisin.

Ap

Arvostan kovasti sitä, että Ap itse keskustelee aloittamassaan ketjussa ja antaa tilannetiedotuksia. Liian monista ketjuista Ap tapaa häipyä täällä eikä vastaile kommentteihin.

Vierailija
65/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano mistä päin hän on.

En ala kertoilemaan yksityiskohtia. 

No on sillä merkitystä onko eteläisestä italiasta, pohjois italiasta vai keski-italiasta. Italiaankin on aikojen kuluessa tullut eri heimoista väkeä ja luonteen erot ja ulkonäkö sekä pituus aivan erilainen. Paikkakuntaa ei tietenkään tarvitse eikä kannata mainita.

Vierailija
66/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän vaan tajusi, ettei kuitenkaan tykkää sinusta niin paljon, että livenä haluaisi tavata. 

Vierailija
67/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisia vätyksiä ja mammanpoikia. Löysää spagettia selkärannan ja hepin tilalla. Oli onni palata takaisin Suomeen, täällä sentään on miehet rautaa ja osaavat pitää suominedon hyvänä.

Vierailija
68/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä nettituttavuus? Ulkonäkö voi olla ihan muuta mitä kuvissa, kotimaakin voi olla aivan muuta.  

On nettituttavuus ja olemme olleet yhteydessä Facebookissa, jossa hänellä on paljon kavereita. Ihan selkeästi aito tili.

Kyllä minä tiedän, että ulkonäkö voi olla ihan erilainen ja kun mies mainitsi lihomisensa, aloin miettimään, että hän varmaan väittelee sitä tapaamista sen takia ja lopulta ei enää jaksanut "elää salaisuuden kanssa" ja laittoi kokonaan välit poikki, etten koskaan saisi tietää miltä hän näyttää nyt.

Facebookin kautta tuttuni tutustui ulkomaalaiseen mieheen. Yhteisen kielen puutekaan ei haitannut, pari tapaamista Euroopassa ja alkoi tulla ensimmäiset tarvitsen rahaa siihen ja siihen kyselyt.

Kiva juttu. Miten tämä liittyy aloitukseen?! 🙄

Vierailija
69/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua tavata oikeasti. On tykännyt pitää etäyhteyttä.

Vierailija
70/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni tauko. Tulen myöhemmin takaisin.

Ap

Arvostan kovasti sitä, että Ap itse keskustelee aloittamassaan ketjussa ja antaa tilannetiedotuksia. Liian monista ketjuista Ap tapaa häipyä täällä eikä vastaile kommentteihin.

Toki minä keskustelen, kun keskustelun aloitin. Yritän saada jotain tolkkua tuon käytökseen. Edelleen vaivaa tämä homma. Haluaisin saada yhteytemme takaisin.

Vierailija
71/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se sama, joka lähetti muista miehistä kuvia italialaiselle miehelle ja siitä tuli draamaa?

Vierailija
72/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette ole vuoteen tavanneet vaikka halpalennoilla pääsee muutamalla kympillä johonkin eurooppalaiseen kaupunkiin?

Varmaan siksi, että mies todennäköisesti piilottelee ulkonäköään. Minähän sanoin, että hän sanoi haluavansa laihtua ennen tapaamista.

Unohdit satuilussasi sen että italialaiset palvovat lapsia, lapsen itsetunto kehittyy ihan eri lailla kun sinun häiriintyneissä kasvuolosuhteissasi. Nyt kuvittelet jonkun kuvitteellisen italiaisen olevan paniikissa kiloistaan.

https://youtube.com/shorts/rORdBJLMzug?si=yA2JKGWzpLrWN-sc

Minun viimeisin italialainen torikauppiaani ei ollut mikään kukkakeppi, vaan ihan oli hiukan verran ylipainoa hänelle kertynyt alle keski-ikäisenä jo, kuten suomalaisillakin miehillä monilla kertyy. Ei vaikuttanut silti miltään huonon itsetunnon mieheltä.

Vierailija
73/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano mistä päin hän on.

En ala kertoilemaan yksityiskohtia. 

No on sillä merkitystä onko eteläisestä italiasta, pohjois italiasta vai keski-italiasta. Italiaankin on aikojen kuluessa tullut eri heimoista väkeä ja luonteen erot ja ulkonäkö sekä pituus aivan erilainen. Paikkakuntaa ei tietenkään tarvitse eikä kannata mainita.

Pohjois-Italialaisethan taitaa olla enempi germaaneja, pitkiä ja vaaleita ja poikkeavat lyhyistä etelä-Italian tummista lyhyistä kolvinenistä. Ilm. jenkki-italialaiset ovat juuri tulleet köyhästä etelä-italiasta. Siitä myös meidän stereotyyppinen kuva italialaiset vrt. väkivalta ja mafia

Vierailija
74/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni italialaisista miehistä perustuu vain markkinakojuihin, joista olen ostanut italialaisen mekon italialaiselta mieheltä muutaman kerran. Ovat kohteliaita ja hymyileviä, vähän ehkä turhautuneita (kauppa kun ei todellakaan käy kovin hyvin, mutta yrittävät silti peitellä huokailujaan). Mutta sitten kun tulee minunlaiseni aito ostajaehdokas, suusta tulee "Se on sinua!", joka on heidän kehulauseensa, kun arvioin mekkoa, nostelemalla sitä itseäni vasten. Ja kaksi mekkoa kolmesta on ihan oikeasti ollutkin ihan "minua", siis oikein istuvia ja hyviä. Viimeisin oli valitettavasti hutiostos, koska se oli vähän liian pitkä minulle. Helma laahaa maata.

En kyllä ikimaailmassa seurustelisi italialaisen kanssa. 😂 Eikös sana gigolo ole juuri Italiasta peräisin? Samanlaisia veijareita ovat naisten kanssa kuin espanjalaiset ja ranskalaiset.

Minä tunnen kymmeniä ellen satoja italialaisia miehiä. Lasteni kavereiden isejä. Entisiä ja nykyisiä työkavereita. Mieheni tuttavia ja kavereita. Hänen sukulaisiaan ja työkavereita. Minä taas kaikkien näiden vuosien jälkeen valitsisin yhä italialaisen miehen. Gigoloja en muista nähneeni koskaan tosielämässä kaupungilla tai edes rannalla. Se alkaa kyllä olla mennyttä maailmaa. Turistikojujen myyjät nyt pyrkivät myymään kaiken kaikille. He eivät kuvasta millään tasolla italialaisia miehiä. He eivät todennäköisesti seurustelisi myöskään sinun kanssasi, ellet ole hyvännäköinen ja laiha. 

Eli torjutko kaiken negatiivisen käsityksen italomiehistä, pelkkänä klisheenä? Et oikeastaan vastannut mihinkään näihin kommentteihin. Hienoa silti, että olet tyytyväinen elämääsi.

Vierailija
75/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehtona on vain se, että haluaa italialaisen miehen, niin riittäähän noita muitakin kuin se yksi heppu siellä facessa, joka piilottelee muka painoaan. Oletko edes kiinnostunut juuri hänestä? Italialaisia löytyy niin Suomesta, Italiasta ja muualtakin ulkomailta. Tutustu johonkin uuteen.

Vierailija
76/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän blokkasi sinut, joten anna jo olla. Täältä et saa mitään sellaista, millä saisit tuttavuutenne takaisin. 

Vierailija
77/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kokemusta, mutta oliko mestareita makuuhuoneessa? Pettureitahan ne on, mutta hauskaa hetken hupia varmasti.

Tuo on vain stereotypia. Luultavasti eivät poikkea suomalaisista miehistä uskollisuudessa. 

Ei ole totta. Sekä naisilla että miehillä pettäminen on Italiassa huomattavasti hyväksytympää. Asenne siihen on ihan eri. Kulttuuri kokonaisuudessaan on "hurmaamista" ja vastuutonta kivan tavoittelua, siinä ei rehellisyydellä ole juuri mitään arvoa. Koko mentaliteetti, elämänasenne, on aivan toinen. En sano tätä pelkästään pahalla; se on vain fakta, jonka tietää jokainen tekemisissä paljon ollut.

Muistan, kuinka Carla Bruni rehenteli aikoinaan haastattelussa, että "minä olen italialainen, olen kissa, tylsistyn yhden kanssa".

Vierailija
78/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle sanoo syyksi painonsa, vaikka ap:n mukaan kyse ei edes ole mistään seurustelu-suhteesta, joten mitä väliä painolla. Mun epäily on, että ap:lla on kyllä jonkinlainen parisuhde ajataus taustalla, mutta se mitä mies piilottelee ei ole paino, vaan vaimo.

Vierailija
79/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patologinen valehtelija huijasi patologista valehtelijaa. Onnea, saitte toisenne tai ainakin antaa toisillenne sitä mitä ansaitsittekin.

Annat selvästi ymmärtää aloituksessa, että pidät miestä poikaystävänäsi. Että olette romanttisesti yhdessä ja olleet jo vuoden verran.

Jos tämä ei pidä paikkansa ja otsikon kysymys koskee miespuolista YSTÄVÄÄ, niin ei ihme jos sinulta ns. ystävät kaikkoaa! Eihän noin puhuta kenestäkään! Olet naispuolinen sika, miehiä kohtaan.

Vierailija
80/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jotenkin erityisen kiinnostunut italialaisista miehistä, matkusta paikan päälle tutustumaan. Ehkä joku italialainen tulee "tekemään tuttavuutta" kanssasi tai sitten ei. Paljolti riippuu sinusta itsestäsikin. Siellähän se sinulle sitten selviää. Miehet ovat miehiä kaikkialla (samoin tietysti naiset); ei ne erot nyt niin "maata kaatavia" ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän