Millaisia kokemuksia sinulla on italialaisista miehistä? Minun kokemukseni ja kysymys
Noin vuoden verran kaikki ok. Ei yhtään mitään riitaa ikinä. Piti tavata livenä. Mies sanoi, että hän on lihonut ja haluaa saada itsensä kuntoon ennen tapaamista.
Sitten hän kehitteli draaman tyhjästä, alkoi arvostelemaan minua (viikkoa aiemmin sanoi tykkäävänsä minusta), blokkasi joka paikasta ja ignooraa minua. Mikä tuollaista vaivaa?!?
Ainoa asia, jonka voin kuvitella on se, että mies tietää olevansa aivan erinäköinen kuin kuvissa, jotka olen nähnyt (sen lihomisen takia) ja on mennyt paniikkiin, kun olen puhunut tapaamisesta ja on kokenut helpommaksi vain kadota.
VIIKKOA AIEMMIN sanoi tykkäävänsä minusta.
Kommentit (84)
Onneksi meillä on näitä erilaisia ohjelmia ja julkkiksia, joita seuraamalla selviää ilman omakohtaista kokeiluakin, ettei suhde ulkomaalaisen, tai ainakaan toisessa maassa asuvan kanssa, yleensä ole mitään pitkäikäistä.
Ihan normaaleja miehiä ovat. Komeitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano mistä päin hän on.
En ala kertoilemaan yksityiskohtia.
Italia on pitkä maa. Kai nyt voit edes sanoa onko hän saarista, pohjoisesta, keskeltä tai etelästä. Italiassa on lähes 60 miljoonaa ihmistä. Mutta luonne-erot etelän ja pohjoisen välillä ovat suuret silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni italialaisista miehistä perustuu vain markkinakojuihin, joista olen ostanut italialaisen mekon italialaiselta mieheltä muutaman kerran. Ovat kohteliaita ja hymyileviä, vähän ehkä turhautuneita (kauppa kun ei todellakaan käy kovin hyvin, mutta yrittävät silti peitellä huokailujaan). Mutta sitten kun tulee minunlaiseni aito ostajaehdokas, suusta tulee "Se on sinua!", joka on heidän kehulauseensa, kun arvioin mekkoa, nostelemalla sitä itseäni vasten. Ja kaksi mekkoa kolmesta on ihan oikeasti ollutkin ihan "minua", siis oikein istuvia ja hyviä. Viimeisin oli valitettavasti hutiostos, koska se oli vähän liian pitkä minulle. Helma laahaa maata.
En kyllä ikimaailmassa seurustelisi italialaisen kanssa. 😂 Eikös sana gigolo ole juuri Italiasta peräisin? Samanlaisia veijareita ovat naisten kanssa kuin espanjalaiset ja ranskalaiset.
Minä tunnen kymmeniä ellen satoja
Niin, tiedän kyllä että gigolous on vain stereotypia. Mies kertoi.
Eipä häntä ole minun kroppani missään vaiheessa kiinnostanut liikaa. Seksistä juttelimme kerran. Ikinä ei ole puhunut mitenkään esineellistävästi, pyytänyt kroppakuvia tai mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sama tarinankertoja kuin viime kuussa. Nyt tarina muuttunut lihomisjuttuun, viimeksi mielikuvitusmies blokkasi kun ap lähetti tälle toisen mielikuvitusmiehen kuvan näyttääkseen että vientiä on, kun ap:n sairaassa mielessä italiaano halusikin olla vain kaveri.
Öööö. Niin, lähetin hänelle kuvan toisesta miehestä. Lihomisjuttu oli ihan ajankohtainen asia silloinkin. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tarinankertoja kuin viime kuussa. Nyt tarina muuttunut lihomisjuttuun, viimeksi mielikuvitusmies blokkasi kun ap lähetti tälle toisen mielikuvitusmiehen kuvan näyttääkseen että vientiä on, kun ap:n sairaassa mielessä italiaano halusikin olla vain kaveri.
Nimenomaan! Silloin monessa pitkässä ketjussa ap ei maininnut lihomista sanallakaan.
Minua ei jaksa niin paljon kiinnostaa muiden kilot. Myöhemmin aloin miettimään, että ehkä ei ollutkaan kyse muutamasta kilosta, vaan ehkä jopa muutamasta kymmenestä, jolloin ulkonäkö muuttuu jo huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua suututtaa se miten mies alkoi ihan yhtäkkiä arvostelemaan minua ja blokkasi. Kaikki mennyt vallan mainiosti noin vuoden ajan. Sitten yhtäkkiä tällainen tilanne, enkä tajua mikä ongelma on!?
"Kaikki mennyt hyvin vuoden ajan", siis mikä kaikki? Mielikuvitusleikkisuhde netin ja puhelimen välityksellä? Ei ole mitään "kaikkea", on vain ajanvietettä miehen puolelta ja fantasiaan takertuminen. Ei teillä mitään parisuhdetta ole ollut. Ette ole suhteessa, olet vain jutellut jonkun elämäänsä tylsistyneen feikkaajan kanssa.
Missä kohdassa olen maininnut parisuhteen?? 😂 mikä helvetin parisuhde missä 😂 KOMMUNIKAATIO ON SUJUNUT VUODEN VERRAN TÄYDELLISESTI. Ei voi olla noin vaikeaa ymmärtää.
Sivusta puutun.
"Noin vuoden verran kaikki ok. Ei yhtään mitään riitaa ikinä." Näin sinä kirjoitit. Ja tuosta saa kyllä sen kuvan, että olisi joku suhde muka myös ollut hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööö. Niin, lähetin hänelle kuvan toisesta miehestä. Lihomisjuttu oli ihan ajankohtainen asia silloinkin. 🙄
Kas kun silloin jankutit koko ajan vain että mies kilahti kun lähetit hänelle kuvan toisesta miehestä.
Niin? Siltä se vaikutti? Mikä v*tun ongelma sinulla on?
Miksi ette ole vuoteen tavanneet vaikka halpalennoilla pääsee muutamalla kympillä johonkin eurooppalaiseen kaupunkiin?
En minä aio tuhlata aikaani ja energiaani idiootteihin huutelijoihin. Tervetuloa heille, jotka osaavat keskustella normaalisti. Ei voi olla niin helvetin vaikeaa ymmärtää, että siinä hetkessä kuvajuttu oli pinnalla ja mies vaikutti suuttuvan siitä. Jälkeenpäin mietin, että saattaa myös piilotella omaa ulkonäköään ja koska suuttui siitä kuvajutusta, niin sai hyvän syyn sitten paeta kokonaan, jotta en koskaan saisi tietää miltä hän nyt näyttää. Jos tuo on liian vaikea asia ymmärrettäväksi niin en mahda sille mitään. En tuhlaa aikaani tuollaiseen p*skaan. Normaali keskustelu tervetullutta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette ole vuoteen tavanneet vaikka halpalennoilla pääsee muutamalla kympillä johonkin eurooppalaiseen kaupunkiin?
Varmaan siksi, että mies todennäköisesti piilottelee ulkonäköään. Minähän sanoin, että hän sanoi haluavansa laihtua ennen tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni italialaisista miehistä perustuu vain markkinakojuihin, joista olen ostanut italialaisen mekon italialaiselta mieheltä muutaman kerran. Ovat kohteliaita ja hymyileviä, vähän ehkä turhautuneita (kauppa kun ei todellakaan käy kovin hyvin, mutta yrittävät silti peitellä huokailujaan). Mutta sitten kun tulee minunlaiseni aito ostajaehdokas, suusta tulee "Se on sinua!", joka on heidän kehulauseensa, kun arvioin mekkoa, nostelemalla sitä itseäni vasten. Ja kaksi mekkoa kolmesta on ihan oikeasti ollutkin ihan "minua", siis oikein istuvia ja hyviä. Viimeisin oli valitettavasti hutiostos, koska se oli vähän liian pitkä minulle. Helma laahaa maata.
En kyllä ikimaailmassa seurustelisi italialaisen kanssa. 😂 Eikös sana gigolo ole juuri Italiasta peräisin? Samanlaisia veijareita ovat naisten kanssa kuin espanjalaiset ja ranskalaiset.
Minä tunnen kymmeniä ellen satoja
Turistikojujen myyjät --- eivät kuvasta millään tasolla italialaisia miehiä.
Outoa logiikkaa. Kyllä minusta tapaamani italialaiset miehet erittäin paljon kuvastavat italialaisia miehiä.
Mutta jos tunnet kymmeniä ellei jopa satoja italialaisia, mutta kuvaukseni siitä, että italialaiset miehet ovat kohteliaita ja hymyileviä, ei osunut sinun ukkoosi tai tuttaviiisi, niin olen pahoillani. Koita ihmeessä hankkia parempia ulkomaalaisia tuttuja.
En ylipäätään käsitä mikä hemmetti saa ihmiset huutelemaan ventovieraalle netissä, että tämä valehtelee. 😂 ei totuus muutu yhtään miksikään, vaikka yritätte olla niin nokkelia ja "saada minut kiinni" milloin mistäkin. Minä tiedän tasan tarkkaan mitä elämässäni on tapahtunut, eikä mikä nettihuutelu muuta asiaa miksikään. MIKSI edes vaivaudutte? 🙄
Pieni tauko. Tulen myöhemmin takaisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minua suututtaa se miten mies alkoi ihan yhtäkkiä arvostelemaan minua ja blokkasi. Kaikki mennyt vallan mainiosti noin vuoden ajan. Sitten yhtäkkiä tällainen tilanne, enkä tajua mikä ongelma on!?
Voi olla avioliitossa ja muutama pienokainenkin jo.
Vierailija kirjoitti:
Pieni tauko. Tulen myöhemmin takaisin.
Ap
Juu, ei mitään kiirettä. Oikein kiehtova aihe. Riittää huomiselle kahvipöytäkeskustelullekin puheenaihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki kunnollinen suomalainen mies äläkä tuollaista pelleä. Ne vaan pettää ja on laiskoja.
En halua suomalaista miestä.
Elämä on yllätyksellistä. Onhan niitä italialaisia täällä Suomessakin.
Minäkin tykkään tietynmaalaisista miehistä. Sitten treffasin sellaisen ihan yllättäen eräällä suomalaisella palstalla. Asuu Suomessa. Itse lyöttäytyi seuraani ja kertoi yllätyksekseni olevansa juuri sen maalainen. Tajusin vasta sitten, että haloo, heitä asuu omassakin maassamme.
En ala kertoilemaan yksityiskohtia.