Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia sinulla on italialaisista miehistä? Minun kokemukseni ja kysymys

Vierailija
29.07.2024 |

Noin vuoden verran kaikki ok. Ei yhtään mitään riitaa ikinä. Piti tavata livenä. Mies sanoi, että hän on lihonut ja haluaa saada itsensä kuntoon ennen tapaamista. 

Sitten hän kehitteli draaman tyhjästä, alkoi arvostelemaan minua (viikkoa aiemmin sanoi tykkäävänsä minusta), blokkasi joka paikasta ja ignooraa minua. Mikä tuollaista vaivaa?!?

Ainoa asia, jonka voin kuvitella on se, että mies tietää olevansa aivan erinäköinen kuin kuvissa, jotka olen nähnyt (sen lihomisen takia) ja on mennyt paniikkiin, kun olen puhunut tapaamisesta ja on kokenut helpommaksi vain kadota.

VIIKKOA AIEMMIN sanoi tykkäävänsä minusta.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta oliko mestareita makuuhuoneessa? Pettureitahan ne on, mutta hauskaa hetken hupia varmasti.

Vierailija
2/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kokemusta, mutta oliko mestareita makuuhuoneessa? Pettureitahan ne on, mutta hauskaa hetken hupia varmasti.

En ole ollut makuuhuoneessa italialaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kunnollinen suomalainen mies äläkä tuollaista pelleä. Ne vaan pettää ja on laiskoja.

Vierailija
6/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sama voisi käydä ihan minkämaalaisen miehen kanssa. Ikävä kyllä. Kaveri on vähän liioitellut, aikonut tehdä asialle jotain, ei ole saanut aikaiseksi ja nyt kiukkuaa, mutta ei hyväksy asiaa. Kuulostaa mieheltä, joka ei ole sinut itsensä kanssa. 

Vierailija
7/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki kunnollinen suomalainen mies äläkä tuollaista pelleä. Ne vaan pettää ja on laiskoja.

En halua suomalaista miestä. 

Vierailija
8/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sama voisi käydä ihan minkämaalaisen miehen kanssa. Ikävä kyllä. Kaveri on vähän liioitellut, aikonut tehdä asialle jotain, ei ole saanut aikaiseksi ja nyt kiukkuaa, mutta ei hyväksy asiaa. Kuulostaa mieheltä, joka ei ole sinut itsensä kanssa. 

Siis ei hyväksy mitä asiaa? 

Vierailija
9/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttisessa mielessä ei ole kokemusta, ystävänä ja kollegana kyllä.

Ystäväni on erinomainen kokki ja ihan paras isäntä juhlissa. Kollegoiden kanssa on helppo tehdä duunia ja mukavia tyyppejä/ 

Vierailija
10/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% pettäjiä kuuluu kulttuuriin 

Vierailija
11/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vain stereotypia. Luultavasti eivät poikkea suomalaisista miehistä uskollisuudessa. 

Vierailija
12/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaiset miehet ovat keskipituudeltaan lyhyempiä, kuin suomalaiset. Silti monen suomalaisen naisen mielikuva italiaanosta on pitkä, komea, runsashiuksinen ja ruskeasilmäinen hurmuri. Yksikään tuntemani italialainen mies ei ole tuollainen, yksi kreikkalainen on mutta hänkin on edelleen äidin poika ja aika naivi kaikissa tosielämän asioissa.

Vierailija
13/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suututtaa se miten mies alkoi ihan yhtäkkiä arvostelemaan minua ja blokkasi. Kaikki mennyt vallan mainiosti noin vuoden ajan. Sitten yhtäkkiä tällainen tilanne, enkä tajua mikä ongelma on!? 

Vierailija
14/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä nettituttavuus? Ulkonäkö voi olla ihan muuta mitä kuvissa, kotimaakin voi olla aivan muuta.  

Vierailija
15/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italialaiset miehet ovat keskipituudeltaan lyhyempiä, kuin suomalaiset. Silti monen suomalaisen naisen mielikuva italiaanosta on pitkä, komea, runsashiuksinen ja ruskeasilmäinen hurmuri. Yksikään tuntemani italialainen mies ei ole tuollainen, yksi kreikkalainen on mutta hänkin on edelleen äidin poika ja aika naivi kaikissa tosielämän asioissa.

Tämä on kyllä pitkä mies ja komea. Ihan yleisellä mittapuulla komea, muttei yhtään egoilijan oloinen vaan omien sanojensa mukaan introvertti. Ei ole missään vaiheessa vaikuttanut pinnalliselta eikä kuspäältä.

Vierailija
16/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tollo pitää olla, jos juttelee vuoden ajan netissä jonkun catfishin kanssa. Miksi tuhlata aikaansa tuollaiseen? Olet ihastunut mielikuvaan, et oikeaan ihmiseen. Tapaaminen pitää sopia viikon sisälle ensimmäisestä yhteydenotosta, kaikki muu on turhaa ajantuhlausta ja kirjeenvaihtoa.

Vierailija
17/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä nettituttavuus? Ulkonäkö voi olla ihan muuta mitä kuvissa, kotimaakin voi olla aivan muuta.  

On nettituttavuus ja olemme olleet yhteydessä Facebookissa, jossa hänellä on paljon kavereita. Ihan selkeästi aito tili.

Kyllä minä tiedän, että ulkonäkö voi olla ihan erilainen ja kun mies mainitsi lihomisensa, aloin miettimään, että hän varmaan väittelee sitä tapaamista sen takia ja lopulta ei enää jaksanut "elää salaisuuden kanssa" ja laittoi kokonaan välit poikki, etten koskaan saisi tietää miltä hän näyttää nyt.

Vierailija
18/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kommentti ihmiseltä, joka on katsonut liikaa amerikkalaisia filmejä ja tuntee korkeintaan muutaman Suomessa asuvan italialaisen tyypin. Suomalainen mies pettää ja hakkaa ja juo.

Vierailija
19/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun en tiedä onko asia niin, vai mikä hemmetti häntä vaivaa. Viikkoa aiemmin tykkäsi ja sitten aloitti draamashow'n. 

Vierailija
20/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua suututtaa se miten mies alkoi ihan yhtäkkiä arvostelemaan minua ja blokkasi. Kaikki mennyt vallan mainiosti noin vuoden ajan. Sitten yhtäkkiä tällainen tilanne, enkä tajua mikä ongelma on!? 

"Kaikki mennyt hyvin vuoden ajan", siis mikä kaikki? Mielikuvitusleikkisuhde netin ja puhelimen välityksellä? Ei ole mitään "kaikkea", on vain ajanvietettä miehen puolelta ja fantasiaan takertuminen. Ei teillä mitään parisuhdetta ole ollut. Ette ole suhteessa, olet vain jutellut jonkun elämäänsä tylsistyneen feikkaajan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi