Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia sinulla on italialaisista miehistä? Minun kokemukseni ja kysymys

Vierailija
29.07.2024 |

Noin vuoden verran kaikki ok. Ei yhtään mitään riitaa ikinä. Piti tavata livenä. Mies sanoi, että hän on lihonut ja haluaa saada itsensä kuntoon ennen tapaamista. 

Sitten hän kehitteli draaman tyhjästä, alkoi arvostelemaan minua (viikkoa aiemmin sanoi tykkäävänsä minusta), blokkasi joka paikasta ja ignooraa minua. Mikä tuollaista vaivaa?!?

Ainoa asia, jonka voin kuvitella on se, että mies tietää olevansa aivan erinäköinen kuin kuvissa, jotka olen nähnyt (sen lihomisen takia) ja on mennyt paniikkiin, kun olen puhunut tapaamisesta ja on kokenut helpommaksi vain kadota.

VIIKKOA AIEMMIN sanoi tykkäävänsä minusta.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän on italialainen, ei mikään Italiaan muuttanut m.a.m.u.

Vierailija
22/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuo käytös itslislaisuuteen liittyy... mahtaako olla joku nigerialainen prinssi sinulla siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni italialaisista miehistä perustuu vain markkinakojuihin, joista olen ostanut italialaisen mekon italialaiselta mieheltä muutaman kerran. Ovat kohteliaita ja hymyileviä, vähän ehkä turhautuneita (kauppa kun ei todellakaan käy kovin hyvin, mutta yrittävät silti peitellä huokailujaan). Mutta sitten kun tulee minunlaiseni aito ostajaehdokas, suusta tulee "Se on sinua!", joka on heidän kehulauseensa, kun arvioin mekkoa, nostelemalla sitä itseäni vasten. Ja kaksi mekkoa kolmesta on ihan oikeasti ollutkin ihan "minua", siis oikein istuvia ja hyviä. Viimeisin oli valitettavasti hutiostos, koska se oli vähän liian pitkä minulle. Helma laahaa maata.

En kyllä ikimaailmassa seurustelisi italialaisen kanssa. 😂 Eikös sana gigolo ole juuri Italiasta peräisin? Samanlaisia veijareita ovat naisten kanssa kuin espanjalaiset ja ranskalaiset.

Vierailija
24/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin Italiaa  hän on? Se kertoo jo paljon. 

Vierailija
25/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeita ovat. 

Vierailija
26/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain nettisuhteita siis aloituksessa. 

Sellaisissa henkilö ottaa riskin siitä, että kaikki mistä keskustelee, kuvat mitä näkee ja luotettavuus voi olla ihan muuta.

Vierailija
27/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä varmaan ihan paikkansa pitää. Eri asia sitten, kuinka vakavaa se sille miehelle tarkoittaa joku tykkääminen. 

Ja kaikki ei todellakaan ole ok, jos ei livenä olla nähty, vaikka on jo yli vuosi oltu tekemisissä. Piilottelee vähintäänkin omaa ulkonäköään, ehkä muutakin.

Vierailija
28/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tuo käytös itslislaisuuteen liittyy... mahtaako olla joku nigerialainen prinssi sinulla siellä.

Sanoin ihan selkeästi, että olemme olleet yhteydessä Facebookissa, jossa hänellä on paljon kavereita. Ihan aito profiili, ei mitään epäilyttävää. 

Vierailija
29/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua suututtaa se miten mies alkoi ihan yhtäkkiä arvostelemaan minua ja blokkasi. Kaikki mennyt vallan mainiosti noin vuoden ajan. Sitten yhtäkkiä tällainen tilanne, enkä tajua mikä ongelma on!? 

"Kaikki mennyt hyvin vuoden ajan", siis mikä kaikki? Mielikuvitusleikkisuhde netin ja puhelimen välityksellä? Ei ole mitään "kaikkea", on vain ajanvietettä miehen puolelta ja fantasiaan takertuminen. Ei teillä mitään parisuhdetta ole ollut. Ette ole suhteessa, olet vain jutellut jonkun elämäänsä tylsistyneen feikkaajan kanssa.

Missä kohdassa olen maininnut parisuhteen?? 😂 mikä helvetin parisuhde missä 😂 KOMMUNIKAATIO ON SUJUNUT VUODEN VERRAN TÄYDELLISESTI. Ei voi olla noin vaikeaa ymmärtää. 

Vierailija
30/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italialaiset miehet ovat keskipituudeltaan lyhyempiä, kuin suomalaiset. Silti monen suomalaisen naisen mielikuva italiaanosta on pitkä, komea, runsashiuksinen ja ruskeasilmäinen hurmuri. Yksikään tuntemani italialainen mies ei ole tuollainen, yksi kreikkalainen on mutta hänkin on edelleen äidin poika ja aika naivi kaikissa tosielämän asioissa.

Tämä on kyllä pitkä mies ja komea. Ihan yleisellä mittapuulla komea, muttei yhtään egoilijan oloinen vaan omien sanojensa mukaan introvertti. Ei ole missään vaiheessa vaikuttanut pinnalliselta eikä kuspäältä.

Verkossa syntynyt vaikutelma ei välttämättä vastaa todellisuutta. En väitä mitään negatiivista mutta kertomuksesi soitattaa joitakin hälytyskelloja. Jos et ole tavannut ihmistä luonnossa, niin olet hänen luoman mielikuvan varassa.

Vierailija
31/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamman poikia.

Vierailija
32/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua suututtaa se miten mies alkoi ihan yhtäkkiä arvostelemaan minua ja blokkasi. Kaikki mennyt vallan mainiosti noin vuoden ajan. Sitten yhtäkkiä tällainen tilanne, enkä tajua mikä ongelma on!? 

Et sinä edes tiedä, millainen ihminen siellä ruudun takana on. Onhan kaikki helppoa, kun ei tarvitse nähdä toista kasvotusten tai kommunikoida kasvotusten tai sietää toisen tapoja, ilmeitä, olemusta kasvotusten eikä tarvitse tehdä mitään toisen eteen. Käsittämätöntä, että aikuinen nainen lähtee tuollaiseen pelleilyyn. Virtuaalipoikaystävä, hehe!

Mikä hemmetin poikaystävä?? 😂

Vierailija
33/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä.päin italiaa hemmo asuu? 

Vierailija
34/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni italialaisista miehistä perustuu vain markkinakojuihin, joista olen ostanut italialaisen mekon italialaiselta mieheltä muutaman kerran. Ovat kohteliaita ja hymyileviä, vähän ehkä turhautuneita (kauppa kun ei todellakaan käy kovin hyvin, mutta yrittävät silti peitellä huokailujaan). Mutta sitten kun tulee minunlaiseni aito ostajaehdokas, suusta tulee "Se on sinua!", joka on heidän kehulauseensa, kun arvioin mekkoa, nostelemalla sitä itseäni vasten. Ja kaksi mekkoa kolmesta on ihan oikeasti ollutkin ihan "minua", siis oikein istuvia ja hyviä. Viimeisin oli valitettavasti hutiostos, koska se oli vähän liian pitkä minulle. Helma laahaa maata.

En kyllä ikimaailmassa seurustelisi italialaisen kanssa. 😂 Eikös sana gigolo ole juuri Italiasta peräisin? Samanlaisia veijareita ovat naisten kanssa kuin espanjalaiset ja ranskalaiset.

Minä tunnen kymmeniä ellen satoja italialaisia miehiä. Lasteni kavereiden isejä. Entisiä ja nykyisiä työkavereita. Mieheni tuttavia ja kavereita. Hänen sukulaisiaan ja työkavereita. Minä taas kaikkien näiden vuosien jälkeen valitsisin yhä italialaisen miehen. Gigoloja en muista nähneeni koskaan tosielämässä kaupungilla tai edes rannalla. Se alkaa kyllä olla mennyttä maailmaa. Turistikojujen myyjät nyt pyrkivät myymään kaiken kaikille. He eivät kuvasta millään tasolla italialaisia miehiä. He eivät todennäköisesti seurustelisi myöskään sinun kanssasi, ellet ole hyvännäköinen ja laiha. 

Vierailija
35/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin parin ruotsalaisen ystävättäreni kanssa Italiaan. Oltiin Roomassa ja lähdettiin Napoliin bussilla päivän turistireissulle. Kun tulin busasta ulos niin italialainen opas - joka puhui ruotsia - tuli suoraan luokseni ja sanoi, että menisitkö kanssani naimisiin ja muuttaisit tänne Napoliin. No enhän minä nyt tietenkään voinut sellaista edes harkita. 

Oliko tämäkin joku kosinta joka lisätään listaani? En kuitenkaan unohda tätä.

Samanlainen tapaus oli kun menin eräälle taidekurssille Ruotsissa jossain. Taideope tuli suoraan luokseni ja kysyi menisinkö hänen kanssaan naimisiin. Sain oikeasti siitä ihan shokin ja kuulin sitten että hän oli hiljattain eronnut.

Ikävää että en edes muista näiden miesten nimiä - liian lyhyitä tuttavuuksia... Olisi ollut kiva kirjoittaa nimet omaelämänkertaani kun sitä kirjoitin.

Ei kylläkään ole tiedossa sheikinkään nimeä - mahdollisesti edesmenneet vanhempani vielä tiesivät. Olimme Libanonissa eräällä asialla ja kävimme pakolaisleirissä. Sheikki asui samassa hotellissa ja taisi sitten katselle minua noin viikon ajan... tuli tekemään isälleni aivan hirveän suuren tarjouksen ainakin Suomen mittakaavassa... Minua ei kyllä silloin kiinnostanut vaikka hän oli nuori ja erityisen komea eikä ollut vaimoa ennestään.. jossain vaiheessa olen vähän katunutkin... ja isäni totesi sitten sheikille että meillä EIVÄT OLE NAISET MYYNNISSÄ... 

Voi voi... tietäisittepä vain minun kamalat lovestoorit kahden suomalaismiehen kanssa samoihin aikoihin... Olisinko ollut aivan sekaisin - syytä olisi ollut - mutta ehkä olin vain joku Cold Headed Young Woman... kukaan kuullut biisiä??? 

Vierailija
36/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä varmaan ihan paikkansa pitää. Eri asia sitten, kuinka vakavaa se sille miehelle tarkoittaa joku tykkääminen. 

Ja kaikki ei todellakaan ole ok, jos ei livenä olla nähty, vaikka on jo yli vuosi oltu tekemisissä. Piilottelee vähintäänkin omaa ulkonäköään, ehkä muutakin.

Niin, sitähän minä epäilenkin, että hän saattaa olla lihonut tosi merkittävästi ja voi olla ihan erinäköinen kuin kuvissa. Lihomisenhan hän mainitsi jo. Mutta en minä mitään kilomääriä ala keneltäkään utelemaan, tietenkään. 

Vierailija
37/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies helteisestä maasta ja leikkaamaton esinahka on aina tautiriski. 

Vierailija
38/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano mistä päin hän on.

Vierailija
39/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italialaiset miehet ovat keskipituudeltaan lyhyempiä, kuin suomalaiset. Silti monen suomalaisen naisen mielikuva italiaanosta on pitkä, komea, runsashiuksinen ja ruskeasilmäinen hurmuri. Yksikään tuntemani italialainen mies ei ole tuollainen, yksi kreikkalainen on mutta hänkin on edelleen äidin poika ja aika naivi kaikissa tosielämän asioissa.

Tämä on kyllä pitkä mies ja komea. Ihan yleisellä mittapuulla komea, muttei yhtään egoilijan oloinen vaan omien sanojensa mukaan introvertti. Ei ole missään vaiheessa vaikuttanut pinnalliselta eikä kuspäältä.

Verkossa syntynyt vaikutelma ei välttämättä vastaa todellisuutta. En väitä mitään negatiivista mutta kertomuksesi soitattaa joitakin hälytyskelloja. Jos et ole tavannut ihmistä luonnossa, niin olet hänen luoman mielikuvan varassa.

Niin? Päivänselvää. 

Vierailija
40/84 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu Wiskaria taas vaihteeks?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi