Sain kuulla miehen kaverilta että lähtevät porukalla Espanjaan. Miten reagoisit?
Miten te muut reagoisitte tällaisessa tilanteessa. Näin miehen kaverin kaupassa eilen ja lomakuulumisia vaihettiin. Kaveri sitten sanoi että kohtahan se reissukin on tulossa. En tajunnut mistä puhui mutta kun ihmettelin niin paljastui että mun aviomieheni, tämä kaveri ja vielä jotain muita miehiä, joita en tunne, lähtevär Fugeen pari viikon päästä. Lentoliput ja kaikki hommattu.
Tulin kotiin aivan ihmeissäni ja kysyi mieheltä. Mies kertoi että totta on. Ei ollut halunnut pilata meidän yhteistä lomaa kertomalla, kun olisin kuitenkin suuttunut. Miehellä tuolloin siis omaa lomaa ja luulin että mies hoitaisi silloin lapsia.
Olen ihan raivona ja loukkaantunut. Mies ymmärtää reaktioni, mutta sanoo että just tämän takia ei puhunut etukäteen, kun olisi mennyt koko kesä murjottaessa.
Mitä ajattelette?
Kommentit (123)
En tiedä, koska meidän perheessä ei noin toimita.
no, riittänee, että sinä tiedät
Oletkohan exäni kanssa? Hän teki ihan samalla tavalla että provo-huutajille tiedoksi. Jouduin itse perumaan työmatkan (päiväreissu suomessa) koska en saanut ketään lapsia silloin päiväkotiin kuskaamaan sekä opiskelukavereiden tapaamisen miehen reissun takia. Ikinä en saanut selville edes lomakohdetta. Myöhemmin tapahtui niin että mies ei tullut töistä kotiin pe, ja kun kyselin perään onko jotain menoa ja milloinhan on tulossa, oli lähtenyt viikonloppureissuun suoraan töistä ilmoittamatta. Tottakai saan lapset itse hoidettua mutta tämmöisissä joutuu sitten perumaan omat mahdolliset menot, mies kerran vei autonkin enkä saanu lapsia vietyä harrastuksiin jne
Eli jos nyt olet hiljaa ja hyväksyt käytöksen tulee se jatkumaan ikävämpänä. Lisäksi tietty selvisi myöhemmin että eräs mökkireissu ei ollut kaverin uudella mökillä (ajelimme suomessa ja mies epähuomiossa kaverin uuden mökin paikkakunnan kohdalla sanoi että olisipa kiva nähdä kaverin uusi mökki, ihmettelin että hänhän juuri alkukesästä oli siellä ja hän väitti että keksin asioita eikä hän ole missään mökkireissussa ollut ollenkaan.). Eli uskon että mies kun tietää tekevänsä jotain ikävää ei kerro asioista koska tietää että suutut (koska tekee jotain mistä pitääkin suuttua eli ei ole ihan viaton reissu). Jos olisi puhtaat jauhot pussissa ei olisi syytä pelätä suuttumista ja olisi kertonut normaalisti.
Suhteessa pahoinpidelty nainen hoitaa eron niin, että mies kuulee siitä vasta jälkeenpäin.