Onko täällä muita, jotka ovat kipeitä
ja mietitkö mitä mahtaa joulunpyhistä tulla, jos tauti vain jatkuu?
Eilen itsellä alkoi kova kurkkukipu. Tänä aamuna oli lievää flunssaa, lihassärkyä. Päivällä paleli ja tuntui, kuin olisi ollut lämpöä. Illalla oli hetken aikaa limaista yskää ja yskä jatkuu.
Kommentit (31)
Olen mieleltäni kipeä, ollut aina.
Omituista. Keuhkoista pukkaa klönttejä, mutta ei pahemmin yskitä. Nuhaakaan ei ole. Ei myöskään kuumetta, mutta ääni on mennyt. Kauankohan kestää, että saa senkin takaisin?
Täällä. Illalla oli jo omituinen olo että taitaa tautia pukata. Tänään sitten pääkipua, kurkkukipu ja kuumetta. Sain onneksi käytyä aamulla apteekista lääkkeitä niin on selvinnyt jotenkin
No oletko koronatestin tehnyt? Minä pelkään saavani koronan kun olin samassa tilassa yskivien kanssa.
Ei ole mukava sairastaa joulunpyhinä ja muutenkin kun on joulu ja uusivuosi tulossa.
Ota C-vitamiinia sitä on apteekissa tai ehkä ravinnehyllyssä purkissa jauheena.
Otin marraskuun alussa influenssarokotuksen, joten ei hätää taudeista. Muut taudit ei kaada sängyn pohjalle.
Älä huoli siitä kurkkukivusta, totut siihen. Mulla ollut jo useamman viikon.
Koronarokote on lahja joka vain jatkaa antamistaan...........
Koronarokotetut on koko ajan kipeinä
Kannattiko ottaa koronapiikit, nyt sairastatte jatkuvasti, ja saatte pelätä milloin tulee veritulppa, turbosyöpä tai aivorappeumatauti.
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotetut on koko ajan kipeinä
Omalla työpaikalla amiskoulutetut rokottamattomat viripäät sairastaa jatkuvasti. Hyvä että tulee potkulaki.
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko ottaa koronapiikit, nyt sairastatte jatkuvasti, ja saatte pelätä milloin tulee veritulppa, turbosyöpä tai aivorappeumatauti.
Mitäs noilla on koronarokotteen kanssa tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki erittäin yleisiä koronarokotehaittoja. Ylikuolleisuus meillä nyt 70% ja suurin osa on noita.
Maha on kipeänä jouluruuvista ja laatikoista.
Mikähän auttaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki erittäin yleisiä koronarokotehaittoja. Ylikuolleisuus meillä nyt 70% ja suurin osa on noita.
Linkki tutkimustuloksiin, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki tutkimustuloksiin, kiitos
Fimealta löytyy luetteko koronarokotehaitoista.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli siitä kurkkukivusta, totut siihen. Mulla ollut jo useamman viikon.
Älä huoli sinäkään, kurkkukivulla minullakin korona alkoi.
Sanomantrolli ilmestyi ketjuun spämmäämään rokoteagendaa ja multipeukuttelemaan sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Haista kuule sinä amisjonne paska!
Täällä yksi. Kuumetta, nuhaa ja yskää. Huonolta näyttää.