Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** 3-KUUMEILIJAT viikko 6 ***

05.02.2007 |

Mukavaa uutta viikkoa kaikille!!!

Hyvää Runebergin päivää myös!

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se laskettupäivä on tietysti 12.10. eikä vasta joulukuussa.

Vierailija
42/60 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö sai meiltä lahjaks Little People laivan ja nyt tytöt leikkii innoissaan sillä. Kohta mäkkiin syömään ku esikoinen pyys et pääsis :) Pienet on vielä toiveet pienellä ihmisellä!

Onnea Luhtavilla! Olihan se jo ilman testiä kai aika selvää etä raskaana oot ku itte sanoit siltä tuntuvan. Kivasti kirjotit ton et toivosit meidän monta kiertoa yrittäneen pääsevän mukaan. Oon pahoillani jos latistan tunnelmaa mut mua kyllä alkaa jo ottaa päähän tää et täällä ei oo enää ketään niitä jotka oli sillon ku alotettiin yritys (tai siis oli yk2 menossa ku liityin poppooseen) ja kaikki tuntuu pääsevän kotiloihin viimestään yk3-4.

Oinas72:ko se oli jolla vaan yrityskertoja enemmän ku mulla? Jotenki masentaa ku toiset hävii ympäriltä ja aina vaan tulee uusia ja uusia jotka neki hävii kotiloihin ku täällä taas petytään...Anteeks tosiaan vielä negatiivinen asenteeni mut mulla alkaa olla aika paha mieli :( :( :(

Evita-72: Jos sulta vasta kierukka poistettiiin niin tuleeks siinä eka joku tyhjennysvuoto tms? Tsemiä yritykseen ja intoa peittojen pöllyttelyyn!

ON: Piinailua edelleen ja en edes enää uskalla toivoa että ois voinu onnistaa!

Tarald yk6 kp26/28 ja jotenki masentunu ja luovuttanu olo koko raskautumisen suhteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan, ja hyvää viikonloppua kaikille!

PLUSSArikasta sellaista vieläpä! +++

ON: Ei mitään muutoksia, tätiä oottelen. oon jotenkin tullut siihen tulokseen, että jos raskaaksi tulisin, niin kyllähän nyt hyvänen aika siitä pitäisi mulle oireita tulla. Eli ei, samanlainen olo kuin jo monta kuukautta ennen menkkoja, ei ainakaan siis raskausolo! Mietin vaan että mitä ihmeen pahaa minäkin olen elämässäni tehnyt, kun asia jota kaikkein eniten ja hartaiten toivon, minulta riistetään... Joo siis tässä kierrossa en stressannut ja oikeen panostin, että en laske päiviä yms.. mutta ei auta... Ei........Väkisinkin meinaa toivo mennä.

Nyt sitten kai taas ens kiertoon täysillä mukaan, tikut ja muut kehiin, en kyllä jätä arvailun varaan enää, vaan paan täysillä meneen, heh! Tädille koitan järjestää sellaset vainotukset, että pysyy hemmetin kaukana meidän osotteesta!!

Mutta onneksi ilouutisia piisaa, ONNEA hirmuisesti plussanneille. Heittäkää pliis vahvat köydet meille muille ja raahatkaa meidät mukaanne vaikka väkisin!! =) Paljon vauvaliimaa teille!!

Ja sitten ruoan laittoon, kiitän kyllä luojaani, että minulla on jo nuo kaksi ihanaa talliaista! =)

Shani@

Vierailija
44/60 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarald: onnea teidän esikoiselle. Ne Little People-jutut on kivoja. Meidänkin kuopus sai niitä lahjaksi: paloauton ja autokorjaamon.

Shania@: hävettää tunnustaa, mutta kyllä sitä välillä tulee miettineeksi oman kehonsa toimivuutta, onko siitä vielä mihinkään. Mieskään ei ihan selvästi ollut varautunut siihen, että raskautuminen voisi kestää. Mulla on sentään menossa vasta yk3 (tosin sen kauempaa ei ole koskaan kestänyt). Onneksi teillä on edessä se keskustelu, eiköhän kaikki vielä hyväksi käänny.

Kauniita ajatuksia kaikille viikonlopuksi!

Äiti 1972 kp23/~28-30

Vierailija
45/60 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielettömät onnittelut plussan johdosta! Kyllä sinä tunnuit itse tietävän että näin käy! Hienoa. Lokakuu on hyvä kuu syntyä:-) Ja vielä että meni niinkuin toivoit töiden kannalta! Olen tosi iloinen puolestasi!!

Liinustiina: kerropa sitten tuleeko uusi viiva. Mä olen kai ollut niin kauan poissa testailuistakin, kun en ole testannut kuin ne kolme kertaa jolloin on tärpännyt, yksi niistä meni kesken rv11, ja viimeisin siis silloin kun kävin nyt 2-v poikaa odottamaan, siis jo melkein 3 vuotta sitten, eli mä olen ihan pihalla kaikista " roskishaamuista" !

Tarald: Mä olen täällä sun kanssasi, eikä ole tärpännyt vaikken listalla ole ollutkaan kauhean pitkään, eikä täältä tunnu olleen mitään kiirettä porukalla tuonne odotuspuolelle. Kyllä se tärppi tulee, jos ei seuraavasta niin ehkä sitä seuraavasta kierrosta, näin se on uskottava. Itseltäni meinasi mennä matto jalkojen alta tuon rusehtavan vuodon takia. Olen varma että tuo luge ei nyt mua edes tässä kierrossa ehdi auttaa, nimittäin lääkäri kirjoitti reseptiin käyttää sitä kiertopäivinä 20-29, ja valmisteen käyttöohjeissa kerrotaan, että tiputteluihin ja keltarauhasen vajaatoimintaan käytetään kiertopäivästä 15 alkaen 14 vuorokautta ja kaksi kertaa isompi annos kuin mitä mulle määrättiin. Vasta ensi vk on lekurin soittoaika. Että harmittaa niin " #%=**@@:sti että meni tämä kierto hukkaan kun olin vielä oikeaan aikaan vastaanotolla ja sain lääkkeetkin heti.

Ja ON vielä: että sekin harmittaa kun poika on jo vähän yli 2 v enkä ole vielä edes raskaana, katsoin tänään kerhossa 6-10kk vauveleita ja ajattelin että olisi se niin kivaa jos ei tulisi liian pitkiä ikäeroja että olisi lapsilla edes seuraa toisistaan, eikä tarttisi itse aloittaa joka kerta tavallaan alusta kun yksi ja seuraava jo isoja ja taas alkaa koko rumba imetyksineen yöheräilyineen, vaikka ehkä se toisaalta on hyväkin, ettei ole sitten rinnassa kaksi kiinni yhtäaikaa ja vaippoja vaihtamassa usealta eri-ikäiseltä, vauvalta ja taaperolta.

Sorry tämä vuodatus, ehkä jollain muullakin samoja tunteita:-)

Kaikille ihanaa talvista aurinkoista viikonloppua ja plussatuulia pakkasen mukana

toivottaa Doris

Vierailija
46/60 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen pitkä odottelu vaihe sitten palkittiin ja mukavampi odottelu on alkanut...Tahtoo kans...

Olossa ei vieläkään oikeastaan merkkiä mistään, mut eiköhän se ystävänpäivään mennessä ole jo tiedossa, olisipa mukava ystävänpäivän yllätys...

Jännittävä viikon vaihde siis minulla ja monella muullakin edessä! Toivottavasti saadaan paljon porukkaa ensiviikon junaan!

moonshine yk2 kp25/27-28

Vierailija
47/60 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tosiaan ystävällisesti kurvas tänne lähes kesken selkeän raskausvalkovuodon Uskoisin että en ole hullu, mulla on samanlaista vuotoa ollut todellakin kaikissa kolmessa edellisessä raskaudessa. Joten liekö hormonit olleet sekaisin tai sitten todellakin jotain hedelmöittymisen/kiinnittymisen yritystä oli. Mut ei kun ei.

Tarald: Ryvetään vaan yhdessä tässä itsesäälissä ;) Mulla on siis menossa " vasta" yk4, mutta usko huviksesi, täällä tulen junnaamaan seuranasi. Tai siis katselen kun perävalosi villkuvat kun viiletät plussajunaan kyytiin :) Mä olen ollut kolmoskuumeilija jo melkein vuoden verran, ensin mies ei tiennyt mitä haluaa ja nyt sitten kun yhdessä halutaan, niin eipä vaan saada. ARVAA käykö kateeksi ihmiset, jotka poksahtelee raskaaksi siinä silmänräpäyksessä kun haluavat.

Dorisday: Kyllä mullakin on käynyt nuo ikäero-asiat mielessä. Meidän kuopus on jo 3-vuotias ja varmaankin ehtii ainakin neljän vanhaksi, ennen kuin/jos ylenee isoveljeksi. Toisaalta kahden vanhimman ikäero oli meillä alle 2 v. ja siihen rumbaan en kyllä enää halua. Ja onhan tässä pidemmässä ikäerossa se hyvä puoli, että vanhemmat lapset ehtii koulu/eskari-ikään, jolloin saisi olla sen tärkeän ajan myös heidän kanssaan kotona. Mutta mitä pidempi ikäero, sitä vähemmän yhteisiä leikkejä tietty.

Luhtavillalle vilpittömät onnittelut plussan johdosta!! Tosi ihanaa, että kävi juuri niinkuin toivoit!

Joku muuten kyseli jokin aika sitten mahdollisista hedelmöityishoidoista kolmosen suhteen. Me on tehty periaatepäätös, että jos ei luomuna tule, niin sitten tyydytään näihin kahteen ja annetaan asian olla. Onhan tässä neljän hengen perheessäkin hyvät puolensa.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Eppu2 yk4, kp 2/27-29

Vierailija
48/60 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen nautti synttäripäivästä ja parasta oli kuulemma ku käytiin mäkissä. Itku silmässä kattelin äsken pientä isoa immeistä ku nukkuu tuolla sängyssä ja mietin miten se ihana nyytti synty 5 vuotta sit. Mulla on jotenki niin herkässä mieli nyt et itkua tuherran yhestä sun toisesta asiasta. Oiskohan se siitä ku on esikoinenki jo noin iso? Nyt mulla on kaks isoo tyttöö ja se vauva puuttuu....

Shani@: Samaa oon iteki miettiny et mistä sitä rankastaan ku saa aina yrittää saada vauvaa alulle verenmaku suussa. Okei ei nyt ihan niin kauheella tavalla mut silti aika tosissaan. Jos me hommailtais vaan sillon ku siltä tuntuu ni ei meillä ois noita kahta nöpöäkään. Kyllä se on vähän laskelmoitava jos ei ihan helposti hedelmöityvää tyyppiä oo. Jospa meijätki pian huolitaan mukaan junaan joka vie kotiloihin!

Äiti1972:Tulee sitä iteki miettineeks et onko mussa jotain häikkää ku ei meinaa onnistaa :( Ku mullaki välillä tuli välivuotooki...Ja sitäki alkaa jo miettii et onko miehen siittiöt huonontunu ku se polttaa ja juo toisinaan?

Dorisday: Kiitos lohduttavista sanoista ja kiitos sullekin ku oot siellä ja voin purkaa pahaa oloa! Toivottavasti lugesta on apua ja teillä onnistaa pian! Meijän kuopus on kohta 3 ja mäki toivoin ettei tulis enempää ku kolmisen vuotta ikäeroks. Nyt jos onnistais ni tulis jo 3,5v. En tosin uskonukaan et heti onnistais mut aina voi haaveilla...

Moonshine: Tsemiä piinapäiviin! Kyllä on meitä monta nyt piinailemassa ja jospa kaikki saataiski plussat :)

Tarald yk6 kp26/28 edelleen

Vierailija
49/60 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se täti kehtaaki vainota meitä näin? Tyhmä täti sais painua jo hornan tuuttiin....Voimahaleja sulle ja ryvetään vaan yhdessä itsesäälissä ;) Kahestaan seki on mukavampaa!

Tarald joka taitaa koittaa täyttää pinon tänään...ja joka pelkää jo tätiä pahasti...

Vierailija
50/60 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vauvakuumeen suhteen. Välissä oli taas kuumeettomampia viikkoja ja nyt taas alkaa vauvakuume nostaa päätään. Taitaa luonnollakin olla näppinsä pelissä; menkat alkaa -> vauvakuume laskee, ovulaatio lähestyy -> vauvakuume nousee. Voisi siis sanoa, että biologinen kello tikittää.

Tikittää tosiaan, mutta mutta... Tosi asia taitaa kuitenkin olla, että täysillä en voisi raskaus- ja vauva-ajasta nauttia, kun työkuviot on näin auki. Täytyy katsoa ainakin ensi syksyyn, miltä alkaa näyttämään ja siihen asti toivoa vahinkoa ;)

Vauvasäteitä kaikille!

Kaima oli huomannut, että samantapaisella nimimerkillä kirjoitellaan. Meitä Eppuja taitaa itse asiassa olla vielä useampiakin. Itse rekisteröidyin silloin, kun näille sivuille rekisteröinti tuli eli vuodenvaihteessa 2003 ja jo silloin jouduin useampaa tapaa kokeilemaan, että onnistui! Pakko oli Eppu kuitenkin saada, kun sillä olin silloin jo muutaman vuoden kirjoittanut. Toisaalta ihan alunperin olisin halunnut olla Emppu, mutta joku juuri kirjoitteli silloin sillä, kun aloitin. Pitäisi yrittää olla vähän omaperäisempi :D Toisaalta kyllähän Eppuja maailmaan ja yhdelle saitille montakin mahtuu :)

Vierailija
51/60 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! En ole hetkeen kerinnyt kirjoittelemaan, välillä kyllä lukemassa käynyt.

Onnittelut kaikille plussanneille!

Pari päivää ollut ajoittain aaltoilevaa ällötystä tuntuu että kohtaa oksentaa, mutta raikas pieni välipala auttaa. No tänään menin ja ostin ja vielä teinkin testin tuli hyvin haalean vaalea viiva??? Huomenna uudestaan. Nyt kyllä jänskättää!

Nette kp30/28 yk1

Vierailija
52/60 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos se niin et rfsu-raskaustestit antaa vääriä haamuja? Ostin noita testejä ku oli halpoja ja tein tänään aamulla kp28/28. Viiden minuutin jälkeen ei näkyny vielä mitään mut ku tulin reilu puolen tunnin kuluttuu kattoo ni testissä näkyy haalean haalea haamuviiva. Muistasin et monet on saanu tällä testillä valehaamuja. Kuinkas herkkä tää testi onkaan? Jos toi haamu pitää paikkansa ni sit se on varmaan taas sellanen kemiallinen ku ei ton vahvempi oo...

Tarald yk6 kp28/28 harmistunut että ees osti ton testin ku ei sitä ennen oo kokeillu

Vierailija
53/60 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta Rfsu testistä, en tiiä antaako se valehaamuja, mutta kummaltahan tuo kuulostaa. Tänään kokeilin sitä ensimmäistä kertaa ja sain alle viidessä minuutissa selvän haamun ja eilen testasin jollain toisella tosi hailakkaan haamun. Jee taidampa siirtyä tuonne odottajien puolelle.

Tsemppistä kaikille kuumeilijoille.

Nette jotain 4+3?

Vierailija
54/60 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimme käynnin jälkeen tänne on tullut niiiin paljon kirjotusta etten taida edes yrittää vastata kaikkeen mihin mieli tekis.

Kaikille piinailijoille oikein paljon plussasäteitä ja positiivisuutta!!

Luhtavilla: oikein oikein paljon onnea plussasta, hieno juttu! Pidähän meille perässä tuleville paikkoja junassa.

Tarald: Täällä ollaan vielä sun kanssas. mulla tosiaan enemmän yk kertyny. Nyt olis jo 10 meneillään. Mulla sama fiilis kun sulla, kaverit plussaa ympärillä. ja mun juna ajaa ohi joka kerta..... Ei mikään ihme jos meitä nega mielisyys välillä vaivaa. Yritetään tsempittää toisiamme kun oikein masentaa. Halaus sinulle!

Ikäerosta on ollu puhetta. Meillä esikoisen ja kuopuksen välis melkein 3vuotta. Itselle tuo on ollut ihan hyvä ero,esikoinen osaa jo vähän enemmän tehdä itse kun äiti on pienemmän kanssa.

Nyt oli ajatuksena että olisin saanut olla syksyllä kotona kun esikoinen menee kouluun, olisi ollu helpompaa saada asiat sujumaan. 3- vuorotyötä kun teen ja isäntä on yksityisyrittäjä. Mutta eipä ollu luoja meidän kanssa samaa mieltä, joten olen jo saanut harmaita hiuksia kun mietin miten saan syksyn rullaamaan. Iltapäiväkerhoja ei ole tai muutakaan hoitopaikkaa. ja matkaa 3km joka pitäisi pyörällä mennä, voi apua! Kuopuskin täytti joulukuussa jo 4v. iso mies jo!

Ikää tulee kohta lisää joten sekään ei mieltä ylennä. varsinki kun mies haavaili vielä 4 lapsesta......

Tähän asti kukaan ei ole kysellyt tehdäänkö vielä lapsia ja nyt sit yhtäkkiä kysellään eikö teille jo kolmatta ole tulossa, kyllä pitäis jo. Tekis mieli pamauttaa päin näköä!

Kaverin kanssa " syksy" vauvat ajateltiin saada mut nyt tietty kaveri saa vauvansa toukokuussa eikä mulla oo edes odotusesta mitään tietoa. Voi perse! Kyllä ottaa päähän niin ettei voi sanoin kuvailla.

Dorisday: sinullako oli lapsilla pohjalaiset nimet?

Itselle ei taaskaan mitään uutta. Luulen että ovis aikoija elellään tuntemuksista päätellen. Mihinkään oireisiin en aijo enää luottaa. viimmeksikin oli muka vaikka mitä. limoja oviksesta asti, rinnat arat, kylmä, itkuherkkyyttä ym jotka muka pitäis olla raskausoireita, mitä vielä, täti saapui ihan oikeaan aikaan. Joten siitä päätös etten enää kiertoja laske enkä mitään oireita kuuntele muuta ku 2 viivaa raskaustestissä. Anteeksi negatiivinen asenteeni. Jotenki nyt vaan niin väsyny fiilis tähän kaikkeen.

Nyt kaivataan teiltä muilta iloisia uutisia. Joten plussa uutisia nyt monta, niin pysyy usko että ittekkin sais kertoa joskus samallaisia uutisia.

72oinas joka odottelee auringonpaistetta risukasaan ;)

Vierailija
55/60 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti omaan napaan...Ja mitäs uutta sinne kuuluu??? Eipä mitään uutta, samaa mitä jokaikinen kierto tässä vaiheessa!!!!Eli täti tekee tuloaan ja huomiseksi se tulee, tasan samalla tavalla kuin joka ikinen kerta ja nyt kyllä vituttaa!!!! Anteeksi kielenkäyttöni, mutta alkaa usko ja toivo loppua.....Mutta nyt asiaan, musta tuntuu että mun luteaalivaihe on aivan liian lyhyt.Eli oviksesta menkkoihin oleva aika jää 9 tai 10 vrk ja normaalistihan se pitäisi olla 12-14 vrk, että munasolulle olisi sopiva pohja kiinnittyä...Ja tuo kierto ennen kierukkaa oli tuon 28vrk, jolloin luteaalivaiheen pituudeksi tuli tuon 14 vrk....Nyt tilaan kyllä itselleni gynen ja haluan että munikset ultrataan ja katsotaan saisiko tuohon lueaalivaiheen pituuteen mitään avittavaa lääkitystä...

Onnea muille....ja paljon plussia, nyt on pakko hiljentyä ja painua maan alle, oikeesti ottaa niin lujaa päästä ja itkettää ja kaikkea...Ai niin ja anteeksi omanapainen kirjoitus..

-Happy kp24/25-28 ja yk6 lähestyy uhkaavasti...

Vierailija
56/60 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nette onnea plussasta! =)

Tarald: toivotaan ettei ole valehaamu ja että vielä vahvistuu. Pidän peukkuja.

Happy ja 72oinas: Voimia ihan hirvittävästi ja haleja teille. Ei taatusti ole kivaa kun joutuu noin pitkään odottamaan ja pettymään. Kun lyhyemmässäkin ajassa tuntuu että hermot ei kestä.

Ja eiköhän se kirvaaminen ole sallittua.

Teille erityisesti pidän peukkuja että pääsette pian kotiloihin. Teitä on jo tarpeeksi koeteltu.

Ja kaikille muillekkin plussa tuulia.

Tsirppana

Vierailija
57/60 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tänne juttua tullutkin, en valitettavasti jaksanut kaikkia ihan ajatuksella lukea. Niitäkin kuitenkin löytyi, jotka olivat plussanneet, isot onnittelut heille.

Itse olen vain niin onnellinen, että kuukautiset vihdoin ja viimein alkoi. Siis eihän niissä kuukautisissa muuten mitään iloista, jos lasta yrittää, mutta kun itsellä ei ole kuukautisia sitten edellisen raskauden jäljiltä vielä ollutkaan. Pojan syntymästä siis kohta 10 kuukautta.

Nyt tuntuu, että olisi jotain toiveitakin raskautua. Miehellä tosin voisi tähän olla sanottavaa... eilen illalla oli yrittänyt lämmitellä minua, kun nukuin... olin kuulemma vain kääntänyt kylkeä, ja sanonut " anteeksi" , ja jatkanut uniani...

Vierailija
58/60 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sulle kovasti peukkuja että haamu pitää paikkansa! Värin vahvuushan johtuu siitä hormoonin määrästä ja koska olet ihan alussa niin siksi vaaleus. Nyt positiivisella mielellä hakemaan toinen testi! Tulehan sitten pikasesti kertomaan tuloksesta!

Vierailija
59/60 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelin äsken vaatekaappia ja sieltä perältä löysin raskaustestin joka näytti yhä plussaa. Kyllä tuli pahamieli. Se raskaus meni kesken 11/06. Haikeana vein sen roskiin, kauankohan jos koskaan saan nähdä vielä ne kaks viivaa jonka voimasta menee vaikka läpi harmaan kiven....

Vierailija
60/60 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiä kävin lukemassa...

Rfsu:n testistä on ollut varmaan eniten epäselvyyttä, kun on näitä sivuja lukenut. Olen täällä kädet kyynärpäihin asti ristissä, että viiva vahvistuisi ajan kuluessa. Toivottavasti nyt on tosi kyseessä!

Vahvoja plussatuulia toivottelee Äiti1972