Aviomieheni haluaa erota minusta heti, mutta minä en suostu siihen!
Hän sai tietää, että minulla on ollut sivusuhde, mutta ei meidän avioliittomme tarvitse kaatua siihen. Se ei saa kaatua näin mitättömään asiaan. Ihmiset tekevät virheitä, elämässä sattuu asioita. Menneet ovat menneitä. Hän sanoo, ettei hän pysty olemaan edes samassa huoneessa minun kanssani. Minua loukkaa tällainen käytös. Me olemme antaneet kuusi vuotta sitten vihkivalat: niin myötä- kuin vastamäessä. Olen ihminen, joka kaipaa kovasti toisen ihmisen läheisyyttä. Ei minua voi siitä syyttää. En ole kylmä ihminen.
Kommentit (48)
Paska ihminen, kuten ap, tekee paskoja provoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisiä tilanteita ei synny jos sovitaan heti yhteiselon alussa että kumpikin saa olla muidenkin kanssa jos haluaa.
Mhm.. tiäks mulla on lähipiirissä muutama tämmöinen elostelija pariskunta, ikinä en ole nähny yhtä mustasukkaista ja dramaattista tapaa hoitaa parisuhteensa, se että monimutkaiseen laitteeseen lisää turhia osia harvemmin parantaa sen toimivuutta.
Joo polyamoriset tykkää ihmissuhdepelistä, vaikka kuvailevatkin virityksiään milloin milläkin humanististen tieteiden muotisanastolla. Kokonaisuus ja käytännön toteutus on kuin peli.
Peli voi olla kaikille kiva ja kehittävä. En minä sitä kiellä, mutta aika harvassa on ne ihmiset jotka sellaiseen kykenevät vuodesta toiseen.
Mehän ollaan jo erottu. Oon useasti sanonut olevani aseksuaali. Enkä tästä syystä enää ota ketään. Muut asiat kuuluu lähinnä mulle ja terapeutille - EI TEILLE. Ps. Lakatkaa esiintymästä toisena henkilönä.
Avioliitto kaatuu siihen kun toinen haluaa siitä pois ihan mistä tahansa syystä. Siinä ei toisen mielipidettä saati lupaa kysellä. Omalla kohdalla, jos puoliso pettäisi, ei edes keskustelua enää tapahtuisi, pakolliset byrokratian koukerot hoituisivat juristin välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei avioeroon tarvita sinun suostumusta.
Ei niin. Oli helppo ojentaa avaimet ja sanoa kiitos vuosista. Vaimo ehdotti pariterapiaa, Kysin miksi ja kenelle, kun en tarvitse terapiaa.. Minua petettiin ei sinua. Ei tullu mentyä. Oli helpompi sanoa näkemiin.
Mieheltäsi on luottamus mennyt täysin sinuun.
Kirjotit vielä sivusuhde, ei mikään pikapano.
Ei tossa enää mitkää terapiat auta.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltäsi on luottamus mennyt täysin sinuun.
Kirjotit vielä sivusuhde, ei mikään pikapano.
Ei tossa enää mitkää terapiat auta.
Itse erosin exästäni kun lähetteli rakkausviestejä ihastukselleen. Pääsin onneksi lukemaan.
Sai kuitenkin mahdollisuuden. Ja taas sama peli jatku.
Haki kuulemma jännitystä.
Nyt ollaan molemmat sinkkuja, toivon exälle jännittävää elämää.
Sinun tulevalla ex-aviomiehelläsikin on oikeuksia ja yksi niistä on ottaa sinusta avioero. Se ettet sinä siihen suostu, ei estä häntä lähtemästä omilleen. Sinä olet jo hänet menettänyt, kiitos oman p*rseilysi.