Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aviomieheni haluaa erota minusta heti, mutta minä en suostu siihen!

Vierailija
28.07.2024 |

Hän sai tietää, että minulla on ollut sivusuhde, mutta ei meidän avioliittomme tarvitse kaatua siihen. Se ei saa kaatua näin mitättömään asiaan. Ihmiset tekevät virheitä, elämässä sattuu asioita. Menneet ovat menneitä. Hän sanoo, ettei hän pysty olemaan edes samassa huoneessa minun kanssani. Minua loukkaa tällainen käytös. Me olemme antaneet kuusi vuotta sitten vihkivalat: niin myötä- kuin vastamäessä. Olen ihminen, joka kaipaa kovasti toisen ihmisen läheisyyttä. Ei minua voi siitä syyttää. En ole kylmä ihminen.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sivusuhteesi ole ongelma, vaan se, että sinun todellinen persoonasi paljastui puolisollesi.  Ymmärrän häntä hyvin, miksi ei halua jatkaa kanssasi. 

Vierailija
22/48 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä provo. Vain miehet ajattelevat noin.

Höpöhöpö 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinpaikkanne jutusta päätellen on Porvoo 🤣

Vierailija
24/48 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan satutäti mt-lääkkeesi heti.

Vierailija
25/48 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nautintoa joku saa tällaisesta typerästä provosta? Kiva katsella kun tosikot hiiltyy ja alkaa hillumaan?

Vierailija
26/48 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei ole mitätön asia.  Avioeron saamiseen ei tarvita puolison lupia.  Sen kun vaan täyttää lomakkeen ja toimittaa eteenpäin.  Aikanaan ero vahvistetaan.

Vierailija
27/48 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat vaan etsiä uutta asuntoa. Et pysty perumaan tekoasi. Pettäminen taitaa olla yleisin syy avioeroihin.

Vierailija
28/48 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroon ei tarvii lupaa. Minäkin erosin kun näin kun eksäni suuteli jonkun miehen kanssa maauimalassa. Erosin heti enkä sen jälkeen edes ole jutellut eksäni kanssa. Sanoin vaan mitä näin että selitykset on turhia.

Vierailija
29/48 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂 

terkut Porvoosta

Vierailija
30/48 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä provo tämä on.

Vierailija
31/48 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppää huo ra järveen äläkä tuu takas!

Samoin sinä idiootti

Vierailija
32/48 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
33/48 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa kun asuu kaksi vuotta erillään niin saa avioeron ihan tuosta vain ilman odotusaikaa kunhan hakee sitä Exällä meni muistaakseni parisen viikkoa hakemuksesta siihen, että paperit tuli kotiin, että ero on voimassa.

Vierailija
34/48 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehesi saa ja voi erota sinusta vaikka heti jos haluaa, ja varmaan hän niin tekeekin.

Vierailija
35/48 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minua viimeksi petettiin, niin toinen ällötti. Pelkästään hänen puheäänensä vaikutti mielialaan. Kosketus tuntui likaiselta. Tunsin itseni likaiseksi. Häväistyksi. 

Provolta AP vaikuttaa. Sen verran itseriittoista ja empatiakyvytöntä käytöstä tältä "hahmolta" että eiköhän tuo keksitty satu ole.

M30

Vierailija
36/48 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu elämässä voi sattua näinkin että joutuu itse vastaamaan omasta tyhmyydestään. Ehkä opit jotain, luultavasti et opi mitään.

Vierailija
37/48 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on provo.

Jos ei ole, toivottavasti mies ymmärtää lähteä heti.

Vierailija
38/48 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinullapa on suuri ego kun luulet että voit pakottaa toisen rakastamaan itseäsi, kun viestisi on niin voimakas  , niin ole toiselle armollinen ja vietä sitä omaa moraalitonta elämääsi , mutta älä pakota siihen toista. Kiristämällä , vai luuletko että sinun tahtosi on se ainoa oikea. Olet 🤢 oksettava ja itsekäs narsisti.

No toi viimeinen sanasi, eräs diagnoosi, ei nyt kuulu millään tavoin kyseisen henkilön tekemisiin.

Vierailija
39/48 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisiä tilanteita ei synny jos sovitaan heti yhteiselon alussa että kumpikin saa olla muidenkin kanssa jos haluaa.

Mhm.. tiäks mulla on lähipiirissä muutama tämmöinen elostelija pariskunta, ikinä en ole nähny yhtä mustasukkaista ja dramaattista tapaa hoitaa parisuhteensa, se että monimutkaiseen laitteeseen lisää turhia osia harvemmin parantaa sen toimivuutta.

Vierailija
40/48 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bää, bää