Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos alkaisit myydä seksiä, millaista seksiä myisit?

Vierailija
28.07.2024 |

Jos tehdään ajatusleikki että alkaisit myydä seksiä niin millaista seksiä myisit ja millaisille asiakkaille? Tarjoaisitko esim koko yön paketteja? Mitä vaatimuksia asiakkaiden suhteen? Minkälaista hinnastoa yms?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myisin suuseksiä naisille. Kondomin kanssa 50e, ilman kondomia suuhun laukeamisella 100e ja 150e jos nainen nielee kaiken.

Jos sinulla olisi kaunis sopusuhtainen kalu, niin maksaisin tuon 150e koska tahansa. Muistan nuoruudessa, että se oli todella kiihottavaa kun sain miehen laukeamaan suuhuni, ja pidin siitä melkein enemmän kuin suuseksin saamisesta (huom. rakastin kun mies nuoli minua ja sain siitä orgasmin). Mutta aviomieheni (jo 15v ajan) on alkanut pitää  suuseksiä saastaisena, ja hänen mielestään olisi ällöttävää jos imisin hänen kalua, ja pussaisin lapsiamme samalla suulla. Minulle riittäisi se, että saisin taas kokea sen tunteen kun saan miehen kovan kalun sykkimään ja syöksymään suuhuni, maistamaan hänet ja nielemään. Vaikka ehkä haluaisin, en voisi antaa kenenkään nuolla minua, yhdynnästä puhumattakaan, kun se olisi mieheni pettämistä.

Itselläni on kovin erilaisia ajatuksia siitä, mikä olisi pettämistä. Mielestäni kaikkein intiimeintä ja suurimman luokan pettämistä olisi nimenomaan pelkkä suuseksin antaminen, ja vähiten pettämistä olisi pelkästään suuseksin vastaanottaminen. Näkisin sen jopa niin, että pelkkä suuseksin saaminen on lähes sama kuin masturbointia toisen suuta käyttäen, ja masturbointi parisuhteessa tuskin on pettämistä. Mutta aiheeseen, voisin antaa kaluani imettäväksi (naisille) halvemmallakin, vaikka ilmaiseksi, ja tarjoaisin vielä kertakäyttöhammasharjan, hammastahnan ja suuveden kaupan päälle, ettei hengitys paljastaisi kotona mitä on tullut tehtyä. Max kaksi asiakasta per päivä.

Vierailija
62/80 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain epäseksuaalista tai fetissiä.

Voisin vaikka piiskata tai lakata kauniiden varpaiteni kynsiä.

Jos olisin isompi, voisin olla sellainen syötettävä jota lihotetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetissi seksiin ja erilaisia mieltymyksiä riittäisi loputtomiin. Eipä ainakaan olisi työpäivät samanlaisia keskenään.

Vierailija
64/80 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoistuisin rauhoittaviin, rentouttaviin suihinotto- ja eturauhasstimulointeihin sekä muihin sopiviin fetisseihin, jossa minä kosken asiakkaisiin, mutta he eivät koske minuun.

Miellyttävä, rauhallinen ympäristö ja kaunis, vanhempi nainen, isot ja kauniit, kiinteät rinnat kokoa 80 F. Jos niitä haluaa hyväillä ja asiakas olisi miellyttävä, hän saisi hyväillä niitä lisähinnasta.

Vierailija
65/80 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoistuisin rauhoittaviin, rentouttaviin suihinotto- ja eturauhasstimulointeihin sekä muihin sopiviin fetisseihin, jossa minä kosken asiakkaisiin, mutta he eivät koske minuun.

Miellyttävä, rauhallinen ympäristö ja kaunis, vanhempi nainen, isot ja kauniit, kiinteät rinnat kokoa 80 F. Jos niitä haluaa hyväillä ja asiakas olisi miellyttävä, hän saisi hyväillä niitä lisähinnasta.

Jos joskus ostaisin seksiä, niin haluaisin nauttia, ja juuri rentouttava suihinotto eturauhashieronnalla olisi mitä haluaisin.  

Vierailija
66/80 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vastaako kysymykseen, mutta olen aiemmin myynyt miehille postitse "käytettyjä" pikkareita. Ihan hyvin sai ylimääräistä rahaa, olin aika rahapulassa.

Sama. Paitsi myös nykyään samat vakiostajat. Myynyt myös kuvia, korkokenkiä ja muita kenkiä.

Vierailija
67/80 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladyseuralainen, tasokas, näyttävä, naisellinen, mutta ei räväkkä. Rouvakoko, keski-ikäinen. Lämmin ja ymmärtäväinen, huumorilla. Monenlaiseen lähtöön ja tarpeeseen, poissuljettuna kimpat, kipu ja peppuleikit. Keskityn asiakkaaseen täysin. Turvallisessa käsittelyssä valun vielä lisää. Vain siisteille.

Vierailija
68/80 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anuksen fistausta 

Vierailija
69/80 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja myisin sellaista palvelua naisille, että kusisin heidän vartalolle ja suuhun hyvänmakuista ja raikasta virtsaani.

Vierailija
70/80 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa yhdessä tarjottaisiin fine dine-lounas viineineen. Sen jälkeen rouva saisi hyväilyä ja nuolentaa, sitten seuraisi hidasta pitkään naintia, naitaisiin niin pitkään ettei asiakasta naittaisi vähään aikaan. 

Vierailija
71/80 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidontaa, leluja koko rahalla hoikille naisille erämökillä pitkän viikonlopun kestävä nöyryytyssessio.

Vierailija
72/80 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myisin ujoille/kokemattomille aikuisille miehille turvallista ekaa kertaa (heille ei minulle). Saisivat harjoitusta /itseluottamusta. Voisivat tulla ennenaikaisesti, kysyä "tyhmiä" kysymyksiä kopeloida mistä haluavat etc. En nauraisi enkä pilkkaisi ketään vaan opettaisin, että kaikki kehot hyväksyttyjä. Sinänsä, jos seksiä ajattelee niin suihinotto olisi vahvuuteni.

Vierailija
73/80 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myisin ujoille/kokemattomille aikuisille miehille turvallista ekaa kertaa (heille ei minulle). Saisivat harjoitusta /itseluottamusta. Voisivat tulla ennenaikaisesti, kysyä "tyhmiä" kysymyksiä kopeloida mistä haluavat etc. En nauraisi enkä pilkkaisi ketään vaan opettaisin, että kaikki kehot hyväksyttyjä. Sinänsä, jos seksiä ajattelee niin suihinotto olisi vahvuuteni.

Sinulle olisi enemmän kysyntää kuin ehtisit vastaanottaa

Vierailija
74/80 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin jotakin tissifetissijuttua. Mulla on valtavat luomurinnat. Muutenkin kyllä muodokas, mutta tisseihin valitettavasti huomio miehillä kiinnittyy. Mutta enpä koskaan sellaista tekisi.

Vierailija
75/80 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä olisi minun alani, mutta fetissiseksiä, jossa pukeutuisin koulutytöksi, japanilaiseksi, dominaksi tai mitä nyt haluttaisinkaan. Pitäisi kuitenkin vetää jotain roolia, jotta ei kävisi liian raskaaksi.

Itse haluaisin olla seksissä subin roolissa, mutta nyk muuten hyvässä suhteessa tämä puoli jää toteuttamatta. Ostaisin niitä daddy dom palveluita, jos olisin ostajana vanhemmalta isolta mieheltä.

Vierailija
76/80 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoille munaa ja papoille persettä. Ihan vaan siksi, että kuvittelisin ikäihmisillä olevan parempi maksukyky.

Itse olen mies, toistaiseksi hetero kunnes riittävän paksu setelinippu toisin määrittää.

Gay for the pay.

77/80 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä fantasia. On kaunis ja puhdas kalu tarjottavana. M-35

Vierailija
78/80 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoaisin naisille ainoastaan yön yli kestäviä palveluita, ainoastaan kerran per asiakas. Alkuun jonkinlainen rauhallinen tutustuminen, pitkät esileikit ja normaalia panemista. Myyntivalttina ehkä ulkonäkö joka viehättää tiettyä naisryhmää sekä kyky luoda turvallinen, avoin tunnelma, vaikka nainen olisi epävarma itsestään.  

Millainen ulkonäkö?

Vierailija
79/80 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, hintatasokin pitäisi mainita. Se on kuulemma 250 e/ tunti, opin täältä, mutta kysyntä palvelulleni tuskin olisi kummoista yläpeukuista päätellen 😅 Onneksi ei tarvitse noihin hommiin ryhtyä.

Koettaisin valita asiakkaat turvallisuusnäkökohtien ja hygienian mukaan. Se on varmaan aika haastavaa, koska kaupankäynti tapahtunee netissä.

Vierailija
80/80 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.