Jos alkaisit myydä seksiä, millaista seksiä myisit?
Jos tehdään ajatusleikki että alkaisit myydä seksiä niin millaista seksiä myisit ja millaisille asiakkaille? Tarjoaisitko esim koko yön paketteja? Mitä vaatimuksia asiakkaiden suhteen? Minkälaista hinnastoa yms?
Kommentit (80)
Jotain epäseksuaalista tai fetissiä.
Voisin vaikka piiskata tai lakata kauniiden varpaiteni kynsiä.
Jos olisin isompi, voisin olla sellainen syötettävä jota lihotetaan.
Fetissi seksiin ja erilaisia mieltymyksiä riittäisi loputtomiin. Eipä ainakaan olisi työpäivät samanlaisia keskenään.
Erikoistuisin rauhoittaviin, rentouttaviin suihinotto- ja eturauhasstimulointeihin sekä muihin sopiviin fetisseihin, jossa minä kosken asiakkaisiin, mutta he eivät koske minuun.
Miellyttävä, rauhallinen ympäristö ja kaunis, vanhempi nainen, isot ja kauniit, kiinteät rinnat kokoa 80 F. Jos niitä haluaa hyväillä ja asiakas olisi miellyttävä, hän saisi hyväillä niitä lisähinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Erikoistuisin rauhoittaviin, rentouttaviin suihinotto- ja eturauhasstimulointeihin sekä muihin sopiviin fetisseihin, jossa minä kosken asiakkaisiin, mutta he eivät koske minuun.
Miellyttävä, rauhallinen ympäristö ja kaunis, vanhempi nainen, isot ja kauniit, kiinteät rinnat kokoa 80 F. Jos niitä haluaa hyväillä ja asiakas olisi miellyttävä, hän saisi hyväillä niitä lisähinnasta.
Jos joskus ostaisin seksiä, niin haluaisin nauttia, ja juuri rentouttava suihinotto eturauhashieronnalla olisi mitä haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vastaako kysymykseen, mutta olen aiemmin myynyt miehille postitse "käytettyjä" pikkareita. Ihan hyvin sai ylimääräistä rahaa, olin aika rahapulassa.
Sama. Paitsi myös nykyään samat vakiostajat. Myynyt myös kuvia, korkokenkiä ja muita kenkiä.
Ladyseuralainen, tasokas, näyttävä, naisellinen, mutta ei räväkkä. Rouvakoko, keski-ikäinen. Lämmin ja ymmärtäväinen, huumorilla. Monenlaiseen lähtöön ja tarpeeseen, poissuljettuna kimpat, kipu ja peppuleikit. Keskityn asiakkaaseen täysin. Turvallisessa käsittelyssä valun vielä lisää. Vain siisteille.
Olen mies ja myisin sellaista palvelua naisille, että kusisin heidän vartalolle ja suuhun hyvänmakuista ja raikasta virtsaani.
Kaverin kanssa yhdessä tarjottaisiin fine dine-lounas viineineen. Sen jälkeen rouva saisi hyväilyä ja nuolentaa, sitten seuraisi hidasta pitkään naintia, naitaisiin niin pitkään ettei asiakasta naittaisi vähään aikaan.
Sidontaa, leluja koko rahalla hoikille naisille erämökillä pitkän viikonlopun kestävä nöyryytyssessio.
Myisin ujoille/kokemattomille aikuisille miehille turvallista ekaa kertaa (heille ei minulle). Saisivat harjoitusta /itseluottamusta. Voisivat tulla ennenaikaisesti, kysyä "tyhmiä" kysymyksiä kopeloida mistä haluavat etc. En nauraisi enkä pilkkaisi ketään vaan opettaisin, että kaikki kehot hyväksyttyjä. Sinänsä, jos seksiä ajattelee niin suihinotto olisi vahvuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Myisin ujoille/kokemattomille aikuisille miehille turvallista ekaa kertaa (heille ei minulle). Saisivat harjoitusta /itseluottamusta. Voisivat tulla ennenaikaisesti, kysyä "tyhmiä" kysymyksiä kopeloida mistä haluavat etc. En nauraisi enkä pilkkaisi ketään vaan opettaisin, että kaikki kehot hyväksyttyjä. Sinänsä, jos seksiä ajattelee niin suihinotto olisi vahvuuteni.
Sinulle olisi enemmän kysyntää kuin ehtisit vastaanottaa
Varmaankin jotakin tissifetissijuttua. Mulla on valtavat luomurinnat. Muutenkin kyllä muodokas, mutta tisseihin valitettavasti huomio miehillä kiinnittyy. Mutta enpä koskaan sellaista tekisi.
Ei kyllä olisi minun alani, mutta fetissiseksiä, jossa pukeutuisin koulutytöksi, japanilaiseksi, dominaksi tai mitä nyt haluttaisinkaan. Pitäisi kuitenkin vetää jotain roolia, jotta ei kävisi liian raskaaksi.
Itse haluaisin olla seksissä subin roolissa, mutta nyk muuten hyvässä suhteessa tämä puoli jää toteuttamatta. Ostaisin niitä daddy dom palveluita, jos olisin ostajana vanhemmalta isolta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Mummoille munaa ja papoille persettä. Ihan vaan siksi, että kuvittelisin ikäihmisillä olevan parempi maksukyky.
Itse olen mies, toistaiseksi hetero kunnes riittävän paksu setelinippu toisin määrittää.
Gay for the pay.
Hyvä fantasia. On kaunis ja puhdas kalu tarjottavana. M-35
Vierailija kirjoitti:
Tarjoaisin naisille ainoastaan yön yli kestäviä palveluita, ainoastaan kerran per asiakas. Alkuun jonkinlainen rauhallinen tutustuminen, pitkät esileikit ja normaalia panemista. Myyntivalttina ehkä ulkonäkö joka viehättää tiettyä naisryhmää sekä kyky luoda turvallinen, avoin tunnelma, vaikka nainen olisi epävarma itsestään.
Millainen ulkonäkö?
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, hintatasokin pitäisi mainita. Se on kuulemma 250 e/ tunti, opin täältä, mutta kysyntä palvelulleni tuskin olisi kummoista yläpeukuista päätellen 😅 Onneksi ei tarvitse noihin hommiin ryhtyä.
Koettaisin valita asiakkaat turvallisuusnäkökohtien ja hygienian mukaan. Se on varmaan aika haastavaa, koska kaupankäynti tapahtunee netissä.
Itselläni on kovin erilaisia ajatuksia siitä, mikä olisi pettämistä. Mielestäni kaikkein intiimeintä ja suurimman luokan pettämistä olisi nimenomaan pelkkä suuseksin antaminen, ja vähiten pettämistä olisi pelkästään suuseksin vastaanottaminen. Näkisin sen jopa niin, että pelkkä suuseksin saaminen on lähes sama kuin masturbointia toisen suuta käyttäen, ja masturbointi parisuhteessa tuskin on pettämistä. Mutta aiheeseen, voisin antaa kaluani imettäväksi (naisille) halvemmallakin, vaikka ilmaiseksi, ja tarjoaisin vielä kertakäyttöhammasharjan, hammastahnan ja suuveden kaupan päälle, ettei hengitys paljastaisi kotona mitä on tullut tehtyä. Max kaksi asiakasta per päivä.