Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos alkaisit myydä seksiä, millaista seksiä myisit?

Vierailija
28.07.2024 |

Jos tehdään ajatusleikki että alkaisit myydä seksiä niin millaista seksiä myisit ja millaisille asiakkaille? Tarjoaisitko esim koko yön paketteja? Mitä vaatimuksia asiakkaiden suhteen? Minkälaista hinnastoa yms?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyydenpoistoa. Ihan ilmaiseksi tarjoaisin. Kaupan päälle kolme kertaa varmistukseksi.

Tätä joku tarjoaa Seksitreffeillä. Pääseeköhän koskaan toteuttamaan fantasiaansa?

Vierailija
22/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitsyydenpoistoa. Ihan ilmaiseksi tarjoaisin. Kaupan päälle kolme kertaa varmistukseksi.

Tätä joku tarjoaa Seksitreffeillä. Pääseeköhän koskaan toteuttamaan fantasiaansa?

Tuskin. Jos ei nyt sitten hollywood-tason kiiltokuvapoju ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa ja kallista lahnailua, toivoen ettei kukaan ole riittävän tyhmä edes kokeilemaan.

Vierailija
24/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää kirjoitusseksiä. Tuntiveloitus. Asiakkaana vois olla kuka vaan mutta saa sitten tasonsa mukaista takaskirjoitusta.

Vierailija
25/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikuudenpoistoa, nuorille miehille. Keski- ikäinen nainen olen ja palveluun voisi kuulua ensin pientä juttelua ja jännityksen helpotusta vaikka pikku drinkin muodossa

Vierailija
26/80 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v olen jo myinyt daddy dom palveluita.

Vierailija
27/80 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3v olen jo myinyt daddy dom palveluita.

Taidan olla sun kilpailija, mutta minä teen tätä ilmaiseksi.

Vierailija
28/80 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domina, miesasiakkaille. Kotiorjuutta, huonekaluna oloa. Bondage  j n e.

Ei yhdyntöjä. Ei tukehduttamista. Ei mitään mikä johtaa arpiin.

Vierailija
29/80 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin domina. Saisivat miehet kunnolla piiskaa. 

Vierailija
30/80 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoa ja osaamatonta seksiä keskivartalolihavan minimunan kanssa. Bonuksena palveluntarjoajan kiintyminen jokaiseen naiseen, joka osoittaa hiemankin huomiota. 

Huomasin sinut. Kiinny minuun. 

Valitettavasti minäkään en ole näin helppo. Tekstihuomio ei ihan vielä riitä. Kiva oli kuitenkin, kun huomioit.

Vierailija
31/80 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tantraa ja afrikkalaista peniksellä hierontaa / stimulointia jolla yleensä nainen aistii tajunnan sumentavan syvän orgasmin ja usein sqruittaa...

Hinnan määrittelee tyytyväinen laydy itse ..

Vierailija
32/80 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoa ja osaamatonta seksiä keskivartalolihavan minimunan kanssa. Bonuksena palveluntarjoajan kiintyminen jokaiseen naiseen, joka osoittaa hiemankin huomiota. 

Valitettavasti minäkään en ole näin helppo. Tekstihuomio ei ihan vielä riitä. Kiva oli kuitenkin, kun huomioit.

Ole hyvä. Tämä oli huomionosoitus ja testi samassa yhteydessä.

Vierailija
33/80 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin myydä kokemuksella perusseksiä itseäni vanhammille eli 60+ naisille, myös kaikkea muutakin, roolileikkiä, s/m, ym muuta pienemmällä kokemuksella. Hinta tulisi asiakkaan varallisuuden mukaan ja antaisi erektiotakuun kondomilla ja pillunnuolenta veloituksetta. 

Vierailija
34/80 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä testi. Menikö testi läpi?

Vierailija
35/80 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penetroisin asiakkaita kakkalaatikkoon sträpäl. 150e/per työntö.

Vierailija
36/80 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myisin tyttöystäväpalvelua keski-ikäisille miehille. 

Vierailija
37/80 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä testi. Menikö testi läpi?

Kyllä. Sinulla on itseironian ja -analyysin  tajua, rehellisyyttä ja selkärankaa.

Vierailija
38/80 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin pohtimaan paria juttua:

- Miten saisi itsensä heti alkuun markkinoitua ns. luksushorona, eli laadukkaana ja hinta sen mukainen? Vai pitääkö aloittaa vähän peruksempana ja kasvattaa ensin mainetta?

- Jotkut jo tähän vastasivatkin, mutta ottaisitteko asiakkaiksenne täysin kokemattomia miehiä, siis lähtisittekö ns. opetushommiin, että mikä se nainen oikein on ja miten se toimii, kun sitä kohtelee hyvin? Mä en tiedä jaksaisinko mä sellaista, ihan vaan kun olen luonteeltani aika nopea ja ronski, en tiedä riittäisikö mun kärsivällisyys.

t. (hetero)N44

Vierailija
39/80 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin pohtimaan paria juttua:

- Miten saisi itsensä heti alkuun markkinoitua ns. luksushorona, eli laadukkaana ja hinta sen mukainen? Vai pitääkö aloittaa vähän peruksempana ja kasvattaa ensin mainetta?

- Jotkut jo tähän vastasivatkin, mutta ottaisitteko asiakkaiksenne täysin kokemattomia miehiä, siis lähtisittekö ns. opetushommiin, että mikä se nainen oikein on ja miten se toimii, kun sitä kohtelee hyvin? Mä en tiedä jaksaisinko mä sellaista, ihan vaan kun olen luonteeltani aika nopea ja ronski, en tiedä riittäisikö mun kärsivällisyys.

t. (hetero)N44

Ottaisi vain fiksuja, siistejä asiakkaita tyylikkäästi käyttäytyen. Myös työympäristön pitäisi olla kunnossa, ei tavis tai rähjä.

Asiakkaita saisi olla korkeintaan 5 vakkaria sopivin käyntivälein. 

Räväkkänä lisäisin tapaamisiin väriä ja glamouria.

Jos opettaisin miesneitsyitä, tahtoisin heidän myös oppivan jotain jos tahtovat jatkaa. Toki myisin kertakäyntejäkin.

Vierailija
40/80 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahnaa olisi tarjolla

Silliä kullekin