Jos alkaisit myydä seksiä, millaista seksiä myisit?
Jos tehdään ajatusleikki että alkaisit myydä seksiä niin millaista seksiä myisit ja millaisille asiakkaille? Tarjoaisitko esim koko yön paketteja? Mitä vaatimuksia asiakkaiden suhteen? Minkälaista hinnastoa yms?
Kommentit (80)
Nuorena opiskelijana myin suuseksiä vanhemmille miehille. Hyvät lisätulot sai helposti.
Pimppiä nuolisin, koska sitä ei ex-puolison kanssa saanut tehdä ja nuolemisesta nautin kovasti itsekin, eikä siihen liity suorituspaineita samalla tavalla kuin panemiseen.
Ekshibitionistista taipumusta kun on, niin varmaankin kuvia ja itsetyydytysvideoita toiveiden mukaan, sekä livesessioita nettikamerassa. Näille tosin taitaa olla niin paljon maksutonta kilpailijaa, että tuskinpa isoille rahoille pääsisi.
No, naimisissa kun on niin vaimo on ainoa asiakas.
Tavallista seksiä. Suuseksiä ja pilluun. Ei peppua. Halutessaan nopea, tunti tai si koko yö. Hinta sovitaan erikseen joka ihmisen kanssa halujen mukaan. Mulla ei olisi kun 1-2 asiakasta kerralla eli ei liukuhihnalta jonka miehet ymmärtäisi ja haluais valita just mut niin ne maksaisi vähän enemmän kun perus maksullinen saa kuka tekee yleisesti. Se on niin että maksullinen voi valita asiakkaansa mut niin voi asiakaskin valita kenet ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Huonoa ja osaamatonta seksiä keskivartalolihavan minimunan kanssa. Bonuksena palveluntarjoajan kiintyminen jokaiseen naiseen, joka osoittaa hiemankin huomiota.
Jumalauta äijä vei minun bisnesmallin ! : D
Tarjoisin varmaankin naisille jotain ns putkimies fantasia tyyppistä juttua. Oon ihan komeaksi kutsuttu, ja hyvässä kunnossa oleva 30 vuotias mies kiitos fyysisen työn ja treenin. Minulla voisi olla muutamia vakituisia naispuoleisia asiakkaita, joiden ovikelloa kävisin soittamassa työpäivän päätteeksi. Olisin kysellyt asiakkaan mieltymyksiä etukäteen, ja näin osasin ottaa naisen juuri sopivalla varmuudella. Kuulostaa sekstistiseltä, mutta jokaisella on omat mieltymykset ja asiakkaiksi olisi valikoitunut ne jotka haluaa että nostan hameen helmaa ja otan keittiön seinää vasten.
Ihan hauska ajatusleikki, todellisuudessa ei varmaan itseluottamus riittäisi, saati sitten että olen naimisissa. Eli ei tarvii varmaan alkaa pohtiin hinnoittelua tai markkinointia. Aiemmissa suhteissa kumppanit ja nykyinen vaimo kuitenkin aivan villinä, kun yhtenä leikkinä ollaan toteuttu edellä mainitun kaltaisia juttuja.
Myisin suuseksiä naisille. Kondomin kanssa 50e, ilman kondomia suuhun laukeamisella 100e ja 150e jos nainen nielee kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Tavallista seksiä. Suuseksiä ja pilluun. Ei peppua. Halutessaan nopea, tunti tai si koko yö. Hinta sovitaan erikseen joka ihmisen kanssa halujen mukaan. Mulla ei olisi kun 1-2 asiakasta kerralla eli ei liukuhihnalta jonka miehet ymmärtäisi ja haluais valita just mut niin ne maksaisi vähän enemmän kun perus maksullinen saa kuka tekee yleisesti. Se on niin että maksullinen voi valita asiakkaansa mut niin voi asiakaskin valita kenet ottaa.
Ja plus fetissejä. Koulutyttö, domina, puoliaalaston siivooja, tyttöystävä kokemus ym ym mitä nyt miehet haluaa. Omien rajojen puitteissa toki.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoisin varmaankin naisille jotain ns putkimies fantasia tyyppistä juttua. Oon ihan komeaksi kutsuttu, ja hyvässä kunnossa oleva 30 vuotias mies kiitos fyysisen työn ja treenin. Minulla voisi olla muutamia vakituisia naispuoleisia asiakkaita, joiden ovikelloa kävisin soittamassa työpäivän päätteeksi. Olisin kysellyt asiakkaan mieltymyksiä etukäteen, ja näin osasin ottaa naisen juuri sopivalla varmuudella. Kuulostaa sekstistiseltä, mutta jokaisella on omat mieltymykset ja asiakkaiksi olisi valikoitunut ne jotka haluaa että nostan hameen helmaa ja otan keittiön seinää vasten.
Ihan hauska ajatusleikki, todellisuudessa ei varmaan itseluottamus riittäisi, saati sitten että olen naimisissa. Eli ei tarvii varmaan alkaa pohtiin hinnoittelua tai markkinointia. Aiemmissa suhteissa kumppanit ja nykyinen vaimo kuitenkin aivan villinä, kun yhtenä leikkinä ollaan toteuttu edellä mainitun kaltaisia juttuja.

Tämä kuulostaa tosi hauskalta, osaisipa oma miehenikin lähteä tuollaiseen mukaan! Maksullisiin en kyllä lähtisi silti.
Koukuttaisin sua virkkuukoukulla tai kutomispuikoilla raakana penikseen. Ilman puudutusta. Hinta olisi tähtitieteellinen. Ja sä tulisit. Silti.
Mummoille munaa ja papoille persettä. Ihan vaan siksi, että kuvittelisin ikäihmisillä olevan parempi maksukyky.
Itse olen mies, toistaiseksi hetero kunnes riittävän paksu setelinippu toisin määrittää.
Heterona ja ulkomiehenä voisin myydä pyllyä ja suikkareita miehille, olisi 100% luottamus. M46
En tiedä vastaako kysymykseen, mutta olen aiemmin myynyt miehille postitse "käytettyjä" pikkareita. Ihan hyvin sai ylimääräistä rahaa, olin aika rahapulassa.
Vierailija kirjoitti:
3v olen jo myinyt daddy dom palveluita.
Daddy domit on ihania! Silloin kun ovat ymmärtäneet jutun.
Vierailija kirjoitti:
Poikuudenpoistoa, nuorille miehille. Keski- ikäinen nainen olen ja palveluun voisi kuulua ensin pientä juttelua ja jännityksen helpotusta vaikka pikku drinkin muodossa
Miksi ei velhoille?
Voisin myydä perusheteroseksiä varatuille naisille, jotka elävät tunnekylmässä, seksittömässä parisuhteessa. Ottaisin heitä vastaan 2 - 3 naista kerralla. He siemailisivat viiniä ja rentoutuisivat. Sitten kehuisin heitä ja lopuksi rakastelisin kaikkien kanssa, yksi kerrallaan. Loput katselisivat. Se olisi naisille kiva yhteinen kokemus. Ne, joiden tilanne olisi kotona kaikkein huonoin, voisivat sitten tulla saamaan jatkohoitoa yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Myisin suuseksiä naisille. Kondomin kanssa 50e, ilman kondomia suuhun laukeamisella 100e ja 150e jos nainen nielee kaiken.
Jos sinulla olisi kaunis sopusuhtainen kalu, niin maksaisin tuon 150e koska tahansa. Muistan nuoruudessa, että se oli todella kiihottavaa kun sain miehen laukeamaan suuhuni, ja pidin siitä melkein enemmän kuin suuseksin saamisesta (huom. rakastin kun mies nuoli minua ja sain siitä orgasmin). Mutta aviomieheni (jo 15v ajan) on alkanut pitää suuseksiä saastaisena, ja hänen mielestään olisi ällöttävää jos imisin hänen kalua, ja pussaisin lapsiamme samalla suulla. Minulle riittäisi se, että saisin taas kokea sen tunteen kun saan miehen kovan kalun sykkimään ja syöksymään suuhuni, maistamaan hänet ja nielemään. Vaikka ehkä haluaisin, en voisi antaa kenenkään nuolla minua, yhdynnästä puhumattakaan, kun se olisi mieheni pettämistä.
Akateemisen kokenutta älyllistä keskustelua, haastetta ja yhdessäoloa, päälle tavallista, pikkutuhmaakin seksiä, mutta hyväkuntoisen miehen tarvittaessa kovanakin jyystönä. Asiakkaina sivistyneet / uraohjusrouvat, jotka eivät kotonaan saa tarpeeksi, tai ovat sinkkuja. Kestävyys on hyvää luokkaa.
Tarjoaisin naisille ainoastaan yön yli kestäviä palveluita, ainoastaan kerran per asiakas. Alkuun jonkinlainen rauhallinen tutustuminen, pitkät esileikit ja normaalia panemista. Myyntivalttina ehkä ulkonäkö joka viehättää tiettyä naisryhmää sekä kyky luoda turvallinen, avoin tunnelma, vaikka nainen olisi epävarma itsestään.