Ettekö te muut oo kiinnostunu youtuben kuolemanrajakokemuksista?
Mä oon ihan koukussa. Varsinkin Next level soul on hyvä. Meidån sielut ei kuole koskaan ja tietoisuus säilyy kuolemassa. Ollaan eletty monia elämiä ja synnytään uudestaan. Ja elämää ei tule ottaa muuta kuin kouluna ja kokemuksena.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites kun yks häiskä oli kuollessaan kokenut sellaista että joutui pimeään paikkaan jossa oli käärmeitä, kunnes elvytettiin.
Hän meni ns. pahaan paikkaan, minne pahikset menee. Toisin kuin monet feikki-NDE-tarinoitsijat kertoo, oikeudenmukaisuus on olemassa. Me ei kaikki mennä samaan taivaaseen. Taivaassa on tarkat pääsyvaatimukset, ns. helvettiin pääsee kuka vaan pösilö. Jai ei, helvetti ei tarkoita liekkimerta tms vajaata. Se tarkoittaa eroa meistä muista, eroa Jumalasta. Siellä voi myös olla käärmeitä yms.
Sieltäkin pääsee kyllä pois, vaikka rukoilemalla.
Olen kiinnostunut NDE-kokemuksista plus muista yliluonnollisista kokemuksista. Mua kiinnostais astraalivaellus maapallolla ja tuonpuoleisessa. Judy Hilyardin matkat vaikuttaa mielenkiintoisilta. Olen itse yrittänyt kuunnella binauraaleja äänityksiä, mutta vielä ei ainakaan ole tapahtunut mitään.
Eka kerran kun kuolin en huomannut mitään rajakokemusta. Sitä täytyy harjoitella. Nykyään huomaan sen tosi selvästi, vaikka kuolisin ihan nopeastikin.
Kuolemanrajakokemus näyttää tarkoittavan ns. oletusneuroverkon aktiivisuuden vähenemistä. Se on eräänlainen tietoisuusfiltteri, joka ylläpitää mielikuvaa itsestä. Sulautuminen "johonkin suureen" on ihan looginen kokemus siitä, kun minuus-toiminto alkaa sulkeutua (kuolla).
Miksi ihmeessä katsoisin saati uskoisin tuollaisia videoita kun lähde on täysin kelvoton. Mulla ei ole mitään keinoa varmistaa, että antavat oikeellista tietoa joten minkään väitteiden uskominen olisi täysin sekopäistä hommaa. Miksi siis edes vaivautua?
Olen lukuiisia kirjoja lukenut kuolemanrajakokemuksista. Ja katsonut monia videoita YouTubesta, joissa ihmiset kertovat kokemuksistaan.
Kaikissa niissä on ollut eri viesti. On erilainen taivas. On erilainen helvetti. Tai ei ole lainkaan helvettiä, vaan onkin jotain muuta. Jossain taivaassa ei ole lainkaan Jumalaakaan (mistäköhän se henkimaailma sitten on tullut, jos ei edes Jumalaa ole?) Jne. Ristiriitoja ihmisten kokemuksissa riittää.
Raamattu taas sanoo, että elämme yhden ainoan kerran ja kuoleman jälkeen tulee tuomio. Jeesus puolestaan sanoi: "Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät. Mutta se tie on kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät." Ja hän lisäsi: "Ei yksikään mene Isän tykö muuten kuin minun kauttani."
Jeesuksen kautta Isän tykö meneminen tapahtuu, kun uskoo evankeliumin, saa syntinsä anteeksi ja uudestisyntyy.
Aika monessa viitataan siihen, että Jumalan vastustamaton rakkaus ympäröi heidät. Monet näkevät kuolleita omaisiaan ja henkiolentoja = enkeleitä. Ainoa kysymys meille eläville on se, että oletko muistanut rakastaa läheisiäsi, rakkaitasi ja kanssaihmisiäsi elämäsi aikana sanoin, teoin, ajatuksin ja rukouksin? Vain sillä on lopulta merkitystä.