Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö te muut oo kiinnostunu youtuben kuolemanrajakokemuksista?

Vierailija
28.07.2024 |

Mä oon ihan koukussa. Varsinkin Next level soul on hyvä. Meidån sielut ei kuole koskaan ja tietoisuus säilyy kuolemassa. Ollaan eletty monia elämiä ja synnytään uudestaan. Ja elämää ei tule ottaa muuta kuin kouluna ja kokemuksena. 

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut.

Vierailija
22/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shaman Oaksilla on hyvä kanava. Joitain videoita olen aikoinaan katsonut sieltä. NDE ei kuitenkaan ole itselleni niin mielenkiintoinen juttu, mitä tulee mystisiin asioihin, yliluonnolliseen, henkisyyteen yms. Moni muu asia menee tärkeysjärjestyksessä edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oma kuolemanrajakokemus ja olen ollut niistä ennen sitäkin kiinnostunut kuten kaikista muistakin mahdollisista kokemuksista ihmisillä. Kannattaa katsoa ja lukea, kaikesta oppii.

Olisi kiva kuulla? Haluatko kertoa? Ap.

Olen kertonut siitä aika paljon joten en nyt lähde kertomaan siitä tässä ketjussa. Pahoittelen.

Tallenna koneellesi niin voit copy-pastata aina tarvittaessa.

En ole kirjoittanut sellaista tarinaa kuitenkaan, olen vain kertonut asiasta. En ole nyt ehtinyt edes ajatella koko asiaa. Hyvä ajatus kuitenkin.

Vierailija
24/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille näille yhteistä, ettei kukasn kuollut. Oikeasti kuolleet eivät palaa kertomaan komuksistaan, eli tiedämme totuuden sitten kun itse kuollaan. 

Eihän ne täysin kuolleita ole. Fyysisen ruumiin ja henkiruumiin yhdistää niin sanottu hopealanka ja kun se katkeaa niin silloin ero ruumiista on lopullinen. Sen jälkeen ei ole paluuta takaisin.

Sen voi kuvastaa niin että kuin hopealanka yhdistäisi sielun kehoon. Toiset sanovat vain että sielu irtoaa kehosta ja siirtyy sinne henkimaailmaan. Ajatus on sama ja se on se totuus.

Voisi myös sanoa että olemme läsnä tässä todellisuudessa, läsnä täällä planeetta maassa omassa kehossamme. Olemme tietoisia koko ajan itsestämme sekä ympäristöstämme. Tämähän on tietenkin tottakin vielä. Emme ymmärrä muusta koska tämä on meidän elämämme. Sitten on se toinen puoli josta meistä osa on kiinnostunut ja etsii vastauksia tai ehkä kokemuksia liittyen siihen. Osa jopa yrittää ottaa yhteyttä, enkeleihin tai henkiin. Tämä on sellainen selkeä ajatus elämästä ja tuonpuoleisesta. 

Vierailija
25/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivot ovat vain kuin yksi radiokanava. Suodattavat vain yhtä taajuutta. Kuolemanrajakokemus avaa kaikki kanavat ja täyden tietoisuuden.

Ei se ihan sillä tavalla mene. Riippuu myös paljolti siitä mitä tarkoitat.

Kerromme asioita omalla tavalla ja meillä on jokin ajatus siinä tarinassa tai asiassa jonka kerromme.

Kuolemanrajakokemus on kokemus siinä missä muutkin nk. yliluonnolliset kokemuksemme.

Vierailija
26/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehosta irtautuminen ei liity pelkästään kuolemakokemuksiin, vaan se voi liittyä myös voimakkaasti traumatisoiviin tilanteisiin (depersonalisaatio).

Kehosta irtautumista ja tietoisuuden matkustusta vapaana fyysisistä kahleista on tutkinut mm. CIA.  Gateway Project-nimellä tunnetut asiakirjat on julkisesti nähtävillä heidän avautuneessa arkistossaan.

Vierailija
27/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Next level podcastia tulee katseltua, mutta on myös monia muita hyviä kanavia. Välillä törmää todella tyhmiin ja selvästi feikattuihin juttuihin, mutta osa on todella mielenkiintoisia.

Olen ollut n. 20 vuotta kiinnostunut kuolemanrajakokemuksista, kun ne löysin ekaa kertaa. Tämä johtuu siitä, että muistan kun olin vauva. Kukaan ei tosin tätä usko eikä varmasti tällä typerällä vauvapalstallakaan :D Muistan kuinka ajattelin ikään kuin telepaattisesti, että "voi helvetti soikoon... tässä mennään. On todella typerää olla vauva, kun olen niin vanha. Mutta ei voi mitään. Tehdään tää nyt. Ohhhoh, nyt ne lepertelee mulle niin kuin olisin vauva, parasta hymyillä niille söpösti takaisin". Jotenkuten noin.

Olen hoitoalalla ja olen välillä, tosin hyvin harvoin törmännyt vanhuksiin, jotka ovat kertoneet ihan samanlaisia nde-kokemuksia kuin noissa podcasteissa kerrotaan. tyyliin "kuolin 70-luvulla auto-onnettomuudessa, menin tuonpuoleiseen, siellä oli kaunista ja rauha, mutta ne käski menemään takaisin".

Vierailija
28/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö aloittajan mielestä tämä ajatus että synnyttäisiin aina vain uudestaan tähän paskamaailmaan herätä mitään negatiivisia tuntemuksia? Oletko ajatellut asiaa sen enempää? Loputon helvetinkierre.

Olen joskus miettinyt tätä samaa ja ajatellut että en haluaisi syntyä uudelleen kyllä enää ikinä.

Omilta oppailtani olen saanut selkeästi tiedoksiannon siitä että meillä ihmisillä on vain yksi elämä ja juuri tällä planeetalla. Emme synny uudestaan minnekään muuallekaan, emme kukaan.

Vierailija
29/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hurja. Itselläni vähän samantapaisia kokemuksia, mitä tällä jäbällä ennen NDE:tä... muakin varoitettiin jostain tulevasta pahasta tapahtumasta. Ikävä kyllä en uskonut, joten se tapahtui ja ihminen kuoli pahoinpideltynä...

Vierailija
30/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi rajatapaukset on ihan amatöörien b-luokan puuhastelua. Kokeile oikeata kuolemaa. A-sarja, paras sarja!

Vierailija
31/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi meinasin kuolla 2023, kävin portilla asti. NDE ryhmiä on somessa.

Vierailija
32/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun yks häiskä oli kuollessaan kokenut sellaista että joutui pimeään paikkaan jossa oli käärmeitä, kunnes elvytettiin.

Vierailija
33/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites kun yks häiskä oli kuollessaan kokenut sellaista että joutui pimeään paikkaan jossa oli käärmeitä, kunnes elvytettiin.

Hän meni ns. pahaan paikkaan, minne pahikset menee. Toisin kuin monet feikki-NDE-tarinoitsijat kertoo, oikeudenmukaisuus on olemassa. Me ei kaikki mennä samaan taivaaseen. Taivaassa on tarkat pääsyvaatimukset, ns. helvettiin pääsee kuka vaan pösilö. Jai ei, helvetti ei tarkoita liekkimerta tms vajaata. Se tarkoittaa eroa meistä muista, eroa Jumalasta. Siellä voi myös olla käärmeitä yms.

Vierailija
34/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia ovat saaneet ihmiset, jotka kokevat korkeita g-voimia, kuten hävittäjälentäjät. Kyseessä on vain hapen puute aivoissa. 

Vierailija
35/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän meni ns. pahaan paikkaan, minne pahikset menee. Toisin kuin monet feikki-NDE-tarinoitsijat kertoo, oikeudenmukaisuus on olemassa. Me ei kaikki mennä samaan taivaaseen. Taivaassa on tarkat pääsyvaatimukset, ns. helvettiin pääsee kuka vaan pösilö. Jai ei, helvetti ei tarkoita liekkimerta tms vajaata. Se tarkoittaa eroa meistä muista, eroa Jumalasta. Siellä voi myös olla käärmeitä yms.

Jos sinne helvettiin joutuu oletuksena suurin osa, niin miksi suurin osa näistä NDE-jutuista kuitenkin kertoo näistä lämpimistä kivoista valoista tunnelin päässä yms. mukavasta? Kuvittelisin että tuo käärmetyyppi ei ainakaan kauhealla innolla odota sitä lopullista loppuaan.

Vierailija
36/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja kokemuksia ovat saaneet ihmiset, jotka kokevat korkeita g-voimia, kuten hävittäjälentäjät. Kyseessä on vain hapen puute aivoissa. 

Kun happisaturaatio aivoissa menee alle 60, niin sielu/tietoisuus/minuus irtaantuu kehosta. Tiede ja mitattavat asiat eivät ole millään tavalla ristiriidassa ruumiistairtaantumiskokemusten ja kuolemanrajakokemusten kanssa.

Se on kuin ala-asteen tiedetunti: energiaa ei voi synnyttää tai tuhota, sitä voi vaan siirtää ja se muuttaa olomuotoaan.

Pieni määrä tiedettä vie sut pois henkisyydestä... suuri määrä tiedettä taas vie sut jumalauskoon.

Vierailija
37/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kiinnosti. Mutta mitä sitten, ei sitä kuolemanjälkeistä tarvi eläessä niin kovasti miettiä kun se selviää vasta sitten kunnolla.

Vierailija
38/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni vahingossa kokonaan lainaukseen, siis:

Kun happisaturaatio aivoissa menee alle 60, niin sielu/tietoisuus/minuus irtaantuu kehosta. Tiede ja mitattavat asiat eivät ole millään tavalla ristiriidassa ruumiistairtaantumiskokemusten ja kuolemanrajakokemusten kanssa.

Se on kuin ala-asteen tiedetunti: energiaa ei voi synnyttää tai tuhota, sitä voi vaan siirtää ja se muuttaa olomuotoaan.

Pieni määrä tiedettä vie sut pois henkisyydestä... suuri määrä tiedettä taas vie sut jumalauskoon.

Vierailija
39/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö aloittajan mielestä tämä ajatus että synnyttäisiin aina vain uudestaan tähän paskamaailmaan herätä mitään negatiivisia tuntemuksia? Oletko ajatellut asiaa sen enempää? Loputon helvetinkierre.

Se on vapaaehtoista. Ei ole pakko.

Vierailija
40/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinne helvettiin joutuu oletuksena suurin osa, niin miksi suurin osa näistä NDE-jutuista kuitenkin kertoo näistä lämpimistä kivoista valoista tunnelin päässä yms. mukavasta? Kuvittelisin että tuo käärmetyyppi ei ainakaan kauhealla innolla odota sitä lopullista loppuaan.

Oletuksena suurin osa menee jonnekkin aivan muualle kuin helvettiin. Täytyy olla todella paha, tyyliin narsistinen sosiopaatti joka pahoinpitelee ihmisiä läpi elämän, ja näistä on hyvin pieni prosentti ihmisiä. Pelkkä k-päisyys ei riitä siihen että joutuu helvettiin. Ihmisen täytyy siis olla ytimeltään paha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi