Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö te muut oo kiinnostunu youtuben kuolemanrajakokemuksista?

Vierailija
28.07.2024 |

Mä oon ihan koukussa. Varsinkin Next level soul on hyvä. Meidån sielut ei kuole koskaan ja tietoisuus säilyy kuolemassa. Ollaan eletty monia elämiä ja synnytään uudestaan. Ja elämää ei tule ottaa muuta kuin kouluna ja kokemuksena. 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma kuolemanrajakokemus ja olen ollut niistä ennen sitäkin kiinnostunut kuten kaikista muistakin mahdollisista kokemuksista ihmisillä. Kannattaa katsoa ja lukea, kaikesta oppii.

Vierailija
2/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot niissä vain temppuilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata vähätellä ihmisen tietoisuuden voimaa. 

Vierailija
4/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina. Muistan yhden tapauksen jossa kuollut näki jonkun esineen sairaalan katolla ollessaan ruumiista irti ja se todella löytyi sieltä. 

Vierailija
5/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta jos aivotoiminta on pysähtynyt. Tästä on useita tutkimuksia 

Vierailija
6/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa perehtyä asiaan ennenkuin kommentoi  mitään aivoista. 

Vierailija
7/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aina. Muistan yhden tapauksen jossa kuollut näki jonkun esineen sairaalan katolla ollessaan ruumiista irti ja se todella löytyi sieltä. 

Muistan tämän kanssa jostakin havainneeni. 

Vierailija
8/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oma kuolemanrajakokemus ja olen ollut niistä ennen sitäkin kiinnostunut kuten kaikista muistakin mahdollisista kokemuksista ihmisillä. Kannattaa katsoa ja lukea, kaikesta oppii.

Olisi kiva kuulla? Haluatko kertoa? Ap.

Vierailija
9/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa perehtyä asiaan ennenkuin kommentoi  mitään aivoista. 

Aivothan luonnollisesti kuitenkin reagoivat tietoisuudenkin elämiseen.

Vierailija
10/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille näille yhteistä, ettei kukasn kuollut. Oikeasti kuolleet eivät palaa kertomaan komuksistaan, eli tiedämme totuuden sitten kun itse kuollaan. 

Vierailija
11/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut siitä aika paljon joten en nyt lähde kertomaan siitä tässä ketjussa. Pahoittelen.

Vierailija
12/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aloittajan mielestä tämä ajatus että synnyttäisiin aina vain uudestaan tähän paskamaailmaan herätä mitään negatiivisia tuntemuksia? Oletko ajatellut asiaa sen enempää? Loputon helvetinkierre.

Vierailija
13/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille näille yhteistä, ettei kukasn kuollut. Oikeasti kuolleet eivät palaa kertomaan komuksistaan, eli tiedämme totuuden sitten kun itse kuollaan. 

Kuolemanrajakokemuksia on erilaisia mutta eivät ne aina liity sinänsä kuolemaan. Ei ole tarkoitus kertoa mitä on kun kuolemme.

Vierailija
14/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muten aivotvoisi temppuilla siten että näkee kaiken ylhäältäpäin kun on kuollut ja pystyy todistamaan sen? Lisäksi ne kokemukset taivaassa ja ääretön rakkaus, joka voittaa jopa rakkauden omuin lapsiinsa? Ja se viisaus ja lahjat joita moni saa tuossa kokemuksessa.?

Vierailija
15/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne täysin kuolleita ole. Fyysisen ruumiin ja henkiruumiin yhdistää niin sanottu hopealanka ja kun se katkeaa niin silloin ero ruumiista on lopullinen. Sen jälkeen ei ole paluuta takaisin.

Vierailija
16/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot ovat vain kuin yksi radiokanava. Suodattavat vain yhtä taajuutta. Kuolemanrajakokemus avaa kaikki kanavat ja täyden tietoisuuden.

Vierailija
17/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne tarvitse syntyä kun on saavuttanut täyden rakkauden. Ja voi syntyä muuallekin, planet earth ei ainut 

Vierailija
18/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut siitä aika paljon joten en nyt lähde kertomaan siitä tässä ketjussa. Pahoittelen.

Tallenna koneellesi niin voit copy-pastata aina tarvittaessa.

Vierailija
19/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muten aivotvoisi temppuilla siten että näkee kaiken ylhäältäpäin kun on kuollut ja pystyy todistamaan sen? Lisäksi ne kokemukset taivaassa ja ääretön rakkaus, joka voittaa jopa rakkauden omuin lapsiinsa? Ja se viisaus ja lahjat joita moni saa tuossa kokemuksessa.?

Aivojen ei tarvitse temppuilla tai mielenkään vaan voimme nähdä näkyinä asioita muutenkin tai nähdä esimerkiksi uniakin joten sitähän se on. 

Vierailija
20/48 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne täysin kuolleita ole. Fyysisen ruumiin ja henkiruumiin yhdistää niin sanottu hopealanka ja kun se katkeaa niin silloin ero ruumiista on lopullinen. Sen jälkeen ei ole paluuta takaisin.

Ei kukaan haluaisikaan palata sieltä. Mutta heillä on tehtävä. Ja siksi suostuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme