Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kukaan kummaksu lähes paljaita perheitä uimahalleissa?

Vierailija
28.07.2024 |

Nykyään on muotia bikinien alaosa, jossa pakarat näkyy kokonaan. Käytännössä siis naiset ovat perse paljaana, mikä ei sovi liikuntapaikkaan sen enempää kuin yläosattomuuskaan. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö uimahallissa

Todellakin uida pakarat paljaana

Pakarat paljaana

-Kalevauva-

Vierailija
22/33 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä näkee millaisia ihmisiä uimahalleissa käy. Toinen järkyttyy kun on ainoa alasti saunassa ja kyttii toisten alapesuja. Onneksi en tuohon sirkukseen mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti paljastavat biksut ovat pelleilyä. Nainen on toki kaunein alasti ja sheivattuna. Koska nyt yhteiskunnassa kuitenkin vaaditaan pukeutumista, tietysti osa pukeutuu niin vähän, kuin vielä kelpuutetaan.

Vierailija
24/33 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tänne kirjoittaa niin moni moralisoija? Oli aihe kuin aihe, siihen tartutaan moraali ja uskonto edellä.

Useimmat tekstit ovat kuin 50-70v naisilta?

Vierailija
25/33 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mikä uimahallissa häiritsee, on ihmiset, jotka käyvät kerran viikossa suihkussa ja vain nopeasti huuhtaisevat itsensä ennen altaaseen menoa. Sen haistaa ja se on oksettavaa. Myöskään turhat hajusteet eivät kuulu uimahalliin. 

Minä uin pikkubikineissä uimahallissa, mutta siitä ei ole haittaa kenenkään terveydelle, turvallisuudelle tai uintisuoritukselle.

N26

Vierailija
26/33 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kummeksun. Kummeksuin miltei paljasta persettä myös vesipuistossa männäkesänä. Totesin ystävälleni etten ihan ymmärrä miksi tällaiseen lasten leikkipaikkaan tullaan tuollaisessa asussa, mutta siitähän riemu repesi. Sain kuulla olevani vanhanaikainen ja kehovastainen, kuulemma saa ja täytyykin näyttää perää jos on mitä näytttää ja jos siltä tuntuu.

En minä edelleenkään tajua mutta ei tarvitsekaan.

Pakko olla trolli tai jotenkin sairas mieli jos pakaroiden näkeminen ahdistaa noin paljon. Normaalit lapset eivät niistä ahdistu tai traumatisoidu, ongelma on tässä aikuisen ihmisen pään sisässä. Onko jotain traumoja historiassasi?

Vierailija
27/33 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla seisoo aina uimahallissa.

Oon nainen mutta silti mulle tuli tästä mieleen, että onko erektio aina miehen hallinnassa? Pitäisikö syyttelyn sijaan yrittää ymmärtää miestä, varsinkin jos hän selvästi kokee tilanteen kiusallisena? Muistan, kun yläaseaikoina pojille naurettiin, jos heillä oli "teltta pystyssä". Muut pojat etenkin ilkkui. 

Vierailija
28/33 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan arkipäivää stringibikini, joka takaa nopeasti katsottuna näyttää ihan paljaalta bärsseeltä. Sitten nämä teinitytöt kiipeävät vielä liukumäkeen portaita ylös niin näky on komia.

Vierailija
29/33 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kummeksun. Kummeksuin miltei paljasta persettä myös vesipuistossa männäkesänä. Totesin ystävälleni etten ihan ymmärrä miksi tällaiseen lasten leikkipaikkaan tullaan tuollaisessa asussa, mutta siitähän riemu repesi. Sain kuulla olevani vanhanaikainen ja kehovastainen, kuulemma saa ja täytyykin näyttää perää jos on mitä näytttää ja jos siltä tuntuu.

En minä edelleenkään tajua mutta ei tarvitsekaan.

Pakko olla trolli tai jotenkin sairas mieli jos pakaroiden näkeminen ahdistaa noin paljon. Normaalit lapset eivät niistä ahdistu tai traumatisoidu, ongelma on tässä aikuisen ihmisen pään sisässä. Onko jotain traumoja historiassasi?

En ahdistunut lainkaan vaan kummeksuin. Lapsia ei varmaankaan per seet kiinnosta eivätkä vesipuistossa kiinnitä niihin huomiotakaan. Omaan silmääni näyttää hassulta tulla hepeneissä vesipuistoon, ei siitä pääse mihinkään. Ajattelen että niiden paikka on jossain rantareiveissä tai cocktail-allasbileissä. Vesipuistossa ja uimahallissa ne ovat tavallaan väärällä foorumilla.

Vierailija
30/33 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheet olalle!

Vierailija
31/33 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksei kukaan kummaksu lähes paljaita per(h)seitä uimahalleissa?"

On ollut aikoja, jolloin seksuaalisesti rohkeampikin asu oli muodissa. Nelisenkymmentä vuotta sitten käytettiin rannoilla ja halleissa paljon uima-asuja, jotka olivat täysin kovikkeettomia ja niin läpinäkyviä,  että vain asun mahdollinen väritys ylipäänsä paljasti, että jotakin oli päällä. 

Vielä 10 vuotta varsinaisen buumin jälkeen, eräs poikkeuksellisen nätti tyttö oli pukeutunut sinivihertävään kokouimapukuun, josta sekä karvoitus että nännit näkyivät täydellisesti läpi. 

Ennen läpinäkyvää buumia oli muodissa yksinkertainen läpinäkymätön kangas, ja leikkaus oli sellainen, että se muodosti syvän kamelinvarpaan. Hyvin kauniita molemmat. 

Vierailija
32/33 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten pukeutumiskoodi on erilainen kuin 50+ tädin, mutta minusta percebikinit ja -uikkarit on mauttomia. Ja sitten ihmetellään miksi on seksuaalista häirintää.

Vierailija
33/33 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ahdistunut lainkaan vaan kummeksuin. Lapsia ei varmaankaan per seet kiinnosta eivätkä vesipuistossa kiinnitä niihin huomiotakaan. Omaan silmääni näyttää hassulta tulla hepeneissä vesipuistoon, ei siitä pääse mihinkään. Ajattelen että niiden paikka on jossain rantareiveissä tai cocktail-allasbileissä. Vesipuistossa ja uimahallissa ne ovat tavallaan väärällä foorumilla."

Eivät ole väärällä forumilla, jos vesipuisto kerran päästää laitteeseen tässä asussa. Se on myös kaunista ja sopii hyvin huvipuistoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä