Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolet naisista kannattaa rintojen vapauttamista rannoilla ja puolet naisista vastustaa

Vierailija
28.07.2024 |

100% miehistä kannattaa rintojen vapaata elämää.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan minun äiti tai mummo tuota sallisi. Bikinit on jo sellainen kauhistus, mitä mummo pitää pahana. He ovat hyvin siveellisen kasvatuksen saaneet, ei pidä paljastella itseään. Minä en ole nähnyt äitiäni alasti sen jälkeen kun olin 7- tai 8-vuotias ja äiti alkoi vaatia, että itse pesen itseni suihkussa. Hänellä oli oma suihkuvuoro, samoin kaikilla muillakin meidän perheessä. Meillä ei saunaa ole ollut. 

Vierailija
22/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolet naisista vastustaa? Eihän tuo sääntö pakota olemaan yläosattomissa, se antaa vain vapauden valita ja päättää itse. En ymmärrä valinnanvapauden rajoittajien motiiveja.

- aviomies innostuu liikaa

- pelätään hyväksikäyttöä ja rikoksia, esim. kuvien levittelyä

- kuvitellaan moraalisen käytöksen kumpuavan estämisestä

Siellä rannalla saa kuvata ja kuvia levittää niin paljon kuin sielusietää.

Niin saa kaupassa ja torillakin. Sitten? Onhan näitä hippileirejä ollut iät ja ajat, missä monet ovat ihan alastikin. Ei kuulu protokollaan olla kieli pitkällä kuvaamassa tai pervoilemassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ainakaan minun äiti tai mummo tuota sallisi. Bikinit on jo sellainen kauhistus, mitä mummo pitää pahana. He ovat hyvin siveellisen kasvatuksen saaneet, ei pidä paljastella itseään. Minä en ole nähnyt äitiäni alasti sen jälkeen kun olin 7- tai 8-vuotias ja äiti alkoi vaatia, että itse pesen itseni suihkussa. Hänellä oli oma suihkuvuoro, samoin kaikilla muillakin meidän perheessä. Meillä ei saunaa ole ollut. 

Muslimeita olette.

Vierailija
24/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolet naisista vastustaa? Eihän tuo sääntö pakota olemaan yläosattomissa, se antaa vain vapauden valita ja päättää itse. En ymmärrä valinnanvapauden rajoittajien motiiveja.

Koska oma mies ei keskity rannalla lintujen tuijotteluun vaan katsoo mieluummin terhakoita maidontuottajia

Vierailija
25/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua nähdä kenenkään naisen hinkkejä rannalla. En isoja, en pieniä, en rumia tai kauniita.

Voisiko joku perustella että miksi naisten pitäisi saada olla yläosattomissa rannalla? 

Vierailija
26/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakota sinun äitiäsi riisuutumaan muiden edessä. Voi mennä sitten vaikka mökille tai aurajokeen uimaan uikkeissaan jos häiritsee toisten uimakehot

Vierailija
27/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen rinnat muuttuvat tyhjiksi riisisäkeiksi. Ei ihme, että naiset yrittävät eliminoida kilpailun.

Vierailija
28/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska oma mies ei keskity rannalla lintujen tuijotteluun vaan katsoo mieluummin terhakoita maidontuottajia

Taitaa olla vähän vauvan vikaa miehessä

Vierailija
29/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja vastustaako kukaan oikeasti edes vai onko tämä vain ap:n ajatus. Itse en aio yläosattomissa kulkea, mutta ei minua muiden paljaat rinnat häiritse.

Vierailija
30/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua nähdä kenenkään naisen hinkkejä rannalla. En isoja, en pieniä, en rumia tai kauniita.

Voisiko joku perustella että miksi naisten pitäisi saada olla yläosattomissa rannalla? 

Minä en haluaisi nähdä miehiä ollenkaan. Eivät panosta ulkonäköönsä yhtään ja tulkitsevat katsekontaktin kutsuksi parittelemaan. Voisiko joku perustella, miten tällaiset öykkärit ja ahdistelijat saavat juoksennella vapaasti kaduilla?

Vierailija
31/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvärintainen nuori nainen mutta vastustan. Ei kuulu uimahalleihin tai rannoille olla paljaissa rinnoissa.  Ainoa poikkeus on naisista mieheksi muuttuneet . 

Vierailija
32/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytyksen jälkeen rinnat muuttuvat tyhjiksi riisisäkeiksi. Ei ihme, että naiset yrittävät eliminoida kilpailun.

En varmasti antaisi vauvani mennä toisen naisen rinnalle syömään. Onneksi imeväiset ovat niin pieniä, että voi estää. Vai mitä tarkoitat?

Vierailija
33/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suoranaisesti vastusta mutta en mä tykkää nähdä vieraiden ihmisten intiimialueita. Viimeksi kun olin rannalla, joku nainen kellahti makaamaan metrin päähän minusta, paljas pylly minuun päin. Minusta se oli epäkohteliasta, ja mieluummin vaihdoin paikkaa kuin rajoitan näkökenttääni niin että joudun katsomaan vain yhteen suuntaan (tämä siis niille jotka sanovat ettei ole pakko katsoa).

Pelkään että rannoista tulee vielä enemmän itsensäpaljastelusta nautintonsa saavien leikkikenttiä, jolloin me jotka haluaisimme nauttia auringosta ja vedestä emme enää voi käydä niillä. 

Vierailija
34/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kilpailun?😄

Sinun katseestako pitäisi naisten kisata?

Vierailija
35/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta voisihan jollain vahingossa näkyä jotain, jos ei huomaa että vaate valahti tai vilahti. Vähentääkö tämä paheksuntaa, jos on lupa oikein, ehkä osaksi.

Vierailija
36/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan naisten persereikäaukon ja pillureikäaukon vapautta myös.

Vierailija
37/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menboobsit pois julkisuudesta.

Vierailija
38/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että itsetunto romahtaisi jos olemattomat rintavarustukset viuhahtaisi julkisessa kuvassa. Toisilla on niin magaaberit puskurit ettei ne tahdo piilossa pysyä. Siinä naisellisuus kerrassaan on voimissaan kun maitorauhaset pullahtaisi kaiken kansan nähtäville. Feminiininen vallankumous suorastaan huutaa nudistirantojen pykäämistä mikä tarkoittaa ehta oikeiden silikonirintojen yleistymistä ja feminiinisen itsetunnon kohentumista. Miesten sukukalleudet saavat ansaitsemaansa huomiota mikä johtaa pariutumiskynnyksen alenemiseen kun naiset saavat osviittaa siitä mitkä ovat miehen potentiaalinen kunto täyttää naisten hurjimmatkin odotukset. Varsin miellyttävät näköalat loisivat mahdollisuudet myös kaupalliseen yhteistyöhön joka olisi yhä enenevissä määrin lisääntyvään kävijämäärään nähden tuottoisaa liiketoimintaa vaikka jäätelökioskin asiakasmääriä silmällä pitäen.

Vierailija
39/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi nähdä miehiä ollenkaan. Eivät panosta ulkonäköönsä yhtään ja tulkitsevat katsekontaktin kutsuksi parittelemaan. Voisiko joku perustella, miten tällaiset öykkärit ja ahdistelijat saavat juoksennella vapaasti kaduilla?

Älä nyt herranjumala mene m*muja katsomaan silmiin enää. Joudut vielä uudestaan raiskatuksi kun heille se tosiaan tuota tarkoittaa.

Vierailija
40/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa tulla kulttuurisia törmäyksiä. Miten nämä päästä varpaisiin kaavutetut naiset suhtautuvat puolialastomiin sisariinsa.  Heidän miehiään en viitsi edes mainita.