Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolet naisista kannattaa rintojen vapauttamista rannoilla ja puolet naisista vastustaa

Vierailija
28.07.2024 |

100% miehistä kannattaa rintojen vapaata elämää.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma tulee lentämään rannoilla.

Vierailija
42/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolet naisista vastustaa? Eihän tuo sääntö pakota olemaan yläosattomissa, se antaa vain vapauden valita ja päättää itse. En ymmärrä valinnanvapauden rajoittajien motiiveja.

Eivät tykkää, kun miehet näkevät kauniimpia rintoja kuin itsellä.

Itse ainakin olen täynnä tätä liika seksualisointia.Kukaan edes pukeudu enää kunnolla. Sitten päivitellään kun Kanyen vaimo kulkee pelkän tyynyn verhoamana.

Nudisti rannalle voi mennä itseään näyttelemään kun siihen kerran on tarvetta.

Kyllä normipukeutujillekin  kuuluu oma rauha lastensa ja vanhustensa kanssa.

Nykyään yritetään sekoittaa kaikki asiat  keskenään ja siitä ei hyvää seuraa koska aina joku on altavastaaja.

Eihän heille kelpaa nudistirannat, koska siellä ei kukaan kiinnitä heihin huomiota. Pitää päästä mielensäpahoittajien sekaan kohahduttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustajat voivat halutessaan pitää ylävartalonsa peitossa. Mikä tässä nyt on ongelmana?

Vierailija
44/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa tulla kulttuurisia törmäyksiä. Miten nämä päästä varpaisiin kaavutetut naiset suhtautuvat puolialastomiin sisariinsa.  Heidän miehiään en viitsi edes mainita.

Nyt kyllä kiinnostaa muslimien tunteet. :D

Vierailija
45/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolet naisista vastustaa? Eihän tuo sääntö pakota olemaan yläosattomissa, se antaa vain vapauden valita ja päättää itse. En ymmärrä valinnanvapauden rajoittajien motiiveja.

En halua, että miehet alkavat kyselemään minulta, että miksi minä en ole yläosattomissa. 

Vierailija
46/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastustajat voivat halutessaan pitää ylävartalonsa peitossa. Mikä tässä nyt on ongelmana?

Ihan noin yleisesti minusta on kohteliasta pitää kehon intiimit alueet peitettyinä julkisilla paikoilla. Mulla ei olisi itsellä ongelmaa olla vaikka alasti, mutta en tee niin koska muista voi olla kiusallista nähdä alastonta kehoani, vaikka se ihan nätti ja timmi onkin.

Vierailija
47/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ne menee saatana naimisiin puudelin kanssa! Eikö mitään rajoja enää ole?

Vierailija
48/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko tämä vapaus vain nuoria kauniita rintoja? Saako mummeli, jolla ryppyiset rinnat roikkuvat navan alapuolella kuljeskella julksilla uimarannoilla verhottomana? Ei ole mikään mieltäylentävä näky, sen takaan. 

Entä koskeeko tämä lupa vain pelkästään virallisia uimarantoja ja uimahalleja? Saako itse määritellä mikä on uimaranta. Kuinka pitkä matka pitää olla vesialueeseen että sitä voi kutsua uimarannaksi?

Vierailija
49/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

No, mitä välii, kun jokainen saa tehdä tässä asiassa oman valintansa: onko mono- vai bikiniasussa.

Ja kenelläkään ei ole nokankopauttamista, oli se valinta kumpi tahansa.

Vierailija
50/50 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sitten tulla erikseen uimapuvullisia rantoja, vaikkapa puolet? Siis miehillekin ne lahkeelliset raitahaalarit kuten ennen vanhaan. Mä kävisin vaan niissä, olisi ihanaa. En halua nähdä muita ihmisiä puolinakuna, ällöttää se hyllyvä ihra ja kroppien esittely, yök.