Ihana rakkaus: Jaana, 46 oli nuori leski ja Pekka, 65 naimisissa, kun salasuhde alkoi lopulta naapurin viekkaus paljasti kaiken
Jaana oli nuori leski ja Pekka naimisissa, kun salasuhde alkoi lopulta naapurin viekkaus paljasti kaiken: Olisin voinut olla aiemmin rehellinen
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010440027.html
Kommentit (546)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettämisen ja salasuhteilun arvostelu on aivan normaalia. En ymmärrä miksi jotkut uhriutuvat sellaisesta jos saavat siitä kritiikkiä.
Miksi pitää arvostella toisten elämää ja valintoja? Moni elää toisin kuin minä itse, mutta ei heidän valinnat tai elämäntapansa koske mitenkään minuun. On yksineläviä, koiraihmisiä, matkustelevia jne. En koe tarvetta arvostella. Miksi sinä?
Niin. Miksi arvostella ydinperheitä, rehellisyyttä ja vakautta?
Et vastannut kysymykseen. Miksi arvostella muiden elämää, jos se ei itseä koske?
Vastaapa kysymykseen!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettämisen ja salasuhteilun arvostelu on aivan normaalia. En ymmärrä miksi jotkut uhriutuvat sellaisesta jos saavat siitä kritiikkiä.
Miksi pitää arvostella toisten elämää ja valintoja? Moni elää toisin kuin minä itse, mutta ei heidän valinnat tai elämäntapansa koske mitenkään minuun. On yksineläviä, koiraihmisiä, matkustelevia jne. En koe tarvetta arvostella. Miksi sinä?
Et vastannut kysymykseen. Miksi arvostella muiden elämää, jos se ei itseä koske?
Kerropa miksi pettämistä ja salasuhtelilua ei saisi arvostella?
Ihmisyhteiskunnan perustana olevan instituution horjuttaminen koskettaa kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan arvostelisi mitenkään ydinperheitä, niitäkin kun on lukemattomia erilaisia? On onnellisia, onnettomia, väkivaltaisia, kulisseja, sopusointuisia, alistavia, tukevia, kannustavia. Mitäpä noita arvostelemaan. Rehellisyyskin voi vaihdella yhdellä ja samalla ihmisellä. Miten vakautta a
Sanasalaattia ainakin osaat suoltaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa miksi pettämistä ja salasuhtelilua ei saisi arvostella?
<
Pitäsikö väkivallasta vaieta?
Jaana ja Pekka haluavat olla esillä esimerkkinä ikävistä ihmisistä. Rohkeaa ehkä, mutta etovaa.
" Et tiennyt, mitä sait, kun minut tanssiin hait, Jaana veistelee."
Niin, no voihan sen kai noinkin parisuhteen kolmannen pyörän tiivistää.
Minkähän takia heidän piti tulla julkisuuteen? Nythän tuossa ihan hierottiin asiaa ex-vaimon naamaan. Niin turha juttu kuin vain voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia heidän piti tulla julkisuuteen? Nythän tuossa ihan hierottiin asiaa ex-vaimon naamaan. Niin turha juttu kuin vain voi olla.
Ja sitten ketjussa joku saman tempun, mutta vielä törkeämmällä tavalla, tehnyt länkyttää että saisi tuomita tai arvostella. Häpeäisi jos osaisi!
Vieläkö on jotain vatvomista noiden suhteessa?? Ihan hölmöö tuntemattomien rassata aivojaan ventovierauden tekemisillä😂😂
Vierailija kirjoitti:
Koska lehti maksoi heille hyvästä jutusta joka näemmä kovasti joitakin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on jotain vatvomista noiden suhteessa?? Ihan hölmöö tuntemattomien rassata aivojaan ventovierauden tekemisillä😂😂
Niin. Sinäkin rassaat aivojasi tämän kommenttipalstan ketjuissa. 😉
Vierailija kirjoitti:
No sitähän he halusivat kun jutun antoivat; että ihmiset spekuloisivat ja lukisivat ihmetelläkseen heidän moraalittomuuttaan ja outoja aivoituksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Epäillä on uus ja parempi. Kaikki voittivat....
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ihan viihdyttäväähän tämä on.
Ihan kuin kateellisten akkojen kokoontumisajot. Pekka on setämies, persu ja Alfa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sinäkin rassaat aivojasi tämän kommenttipalstan ketjuissa. 😉
Ei tässä paljon aivot rasiinnu. Jos rasiintuu niin puhu vain itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäillä on uus ja parempi. Kaikki voittivat....
Siis exällä on uus ja paree. Miksi vatkata mitään.
Semmoinen laastarisuhde heillä.
Olisi kannattanut mieluummin etsiä toinen sinkku eikä rikkoa toisen parisuhdetta.
Monesti on niin, että mies ei uskalla kertoa avioeroaikeestaan ja jättää sen eron hakemisen vaimon tehtäväksi. Kaikki eivät jaksa sitä draamailua. Tavaroiden heittely, kimpuun käyminen ja itsemurhalla uhkailu voivat elokuvissa olla tehokeinona, mutta eivät oikeassa elämässä.
Ja tykätään, että draamailua on vähemmän, kun naapuri tulee kertomaan uutiset yökyläilystä verrattuna siihen, että itse olisi kerrottu haluavan ero?
Eihän tuossa ole mitään järkeä, kasvattaa pskakasaa vuosikaupalla. Ihan jos ajattelen itseäni tai ketä hyvänsä tuntemaani ihmistä niin väitän, että pahemmat sanat tulisi sanottua, jos on pari vuotta kusetettu kuin kusettamatta. Vai toimiiko sulla niin päin, että kun toinen tekee pskemman tempun pskan päälle olet sovinnollisemmalla mielellä?
Ellei uskalla naamatuksin puhua niin lähtee sieltä kotoa ja laittaa spostia vaikka. Parempi sekin kuin käyttää naapuria viestinviejänä.
Voit kierrellä ja kaarrella, väännellä ja käännellä mutta totuus on keveää, valheet raskaita kantaa.
🤡