Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin mieheltä naisten topin koko Xs

Vierailija
28.07.2024 |

Ollaan seurusteltu 4kk. Miehen kotoa löytyi.

Mies selitti, että ei muista mistä se on. Sitten sanoi että on kirpparin ilmaisosastolta ja ajatteli antaa siskolleen. Sitten sanoi että me ollaan seurusteltu vaan 4kk, että ei oo mun asia mitä sitä ennen on tapahtunut.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ollaan oltu tekemisissä 6kk, niin en itse säilyttäisi miesten alushousuja, shortseja tms todellakaan omassa kotonani enää, tottakai se herättää epäilyjä.

Ja miehen exä on paljon isompikokoinen, ja mies on sanonut että hänellä ei ole ollut muita naisia vuosiin.

Hän sanoo ettei ole ollut vuosiin naisia, mutta totuus lienee toinen. Ehkä hän ei uskalla puhua edellisistä, kun olet tuollainen kuulustelija.

Vierailija
42/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä petti mua nuorempana ja mä jätin sille pikkareita vähän joka paikkaan piiloon kun se ei ikinä siivonnut.

Oli varmaan kiva uudella naisella löydellä niitä.

Pitäiskö teidän puhua, oletteko samoilla linjoilla suhteessa? Jos se ajattelee vielä tapailevansa ja "tapailee" siinä samalla muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo ettei muut kiinnosta, koska on tavannut mut elämänsä naisen ym ja 4kk kertonut rakastavansa.

Vierailija
44/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat pettäviä sikoja.

Vierailija
45/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä petti mua nuorempana ja mä jätin sille pikkareita vähän joka paikkaan piiloon kun se ei ikinä siivonnut.

Pitäiskö teidän puhua, oletteko samoilla linjoilla suhteessa? Jos se ajattelee vielä tapailevansa ja "tapailee" siinä samalla muitakin.

Olet kostonhimoinen, sairas nainen.

Tee meille miehille palvelus ja pysy sinkkuna.

Vierailija
46/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, nimenomaan toi ristiriitainen kommunikointi eli valheita, että miksi?? Just hätävalheet, tuo epäilyttävän kuvan.

Löytyi wc:n kaapista. Siinä päällä oli joku paksu kaulaliina.

Eli löytötavaraa, joltain jäänyt joskus ties miten kauan sitten. En olisi reagoinut. On luonnollista, että hänellä on ollut elämää ennenkin. 

Vierailija
47/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet kostonhimoinen narsisti. Selvä. Pysy kaukana miehistä.

Vierailija
48/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä nykyajan toppeja mitkä on vain rinnoille.No ja ne huulipunat on joku löytänyt korvakoruja ja alushousuja.Sängystä ja roskista jopa pesukoneesta.Kun mies pettää olet hänelle vain vuokran maksaja siivooja.

Helpottiko? Kuka sua satutti?

Vierailija
49/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt kostaminen ok? Mutta jos mies kostaa, niin se ei kuitenkaan ole ok.

Vierailija
50/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zara merkki. Se on kapea merkki muutenkin, ja nuo vaatteet oli lapsen kokoiselle.

Niin, mistä ihmeestä tiedän mihin voi luottaa??

Suhteen alussa miehen sängyn vierestä löytyi häpykarva, joka ei ollut kummankaan meidän. Omituista

Mistä tunnistit ettei ollut? Oliko tummempi vaiko vaaleampi? 🤭

Vierailija
51/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 selitystä putkeen. Onko hän pahastikin vammainen vai vain narsisti? Juokse jo.

Ei apkään normaalilta kuulosta, jos rupee asiasta kuulustelemaan. Tottakai miehellä on ollut elämää ennen häntä.

No näinpä!  Ehkä ap kuvitteli löytäneensä lumivalkoisen neitsyen?

Miehelle sanoisin että juokse!  Muija kaivelee tavaroitasi ja kuulustelee,  hälytyskellojen pitäisi soida ja kovaa! Itse naisena en siedä yhtään sitä että tavaroissani pengotaan,  rajoajeni rikkoja saa lähteä.   Kysyä voisit jos olisitte olleet 4 vuotta naimisissa ja se vaatekappale löytyisi miehen laukusta kun hän palaisi työmatkalta.

Vierailija
52/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedari?

Vierailija
53/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys on järkevintä erilaisissa suhteissa. Jos ei mies siihen pysty, niin silloin kannattaa pysyä sinkkuna. 

Vierailija
54/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt kostaminen ok? Mutta jos mies kostaa, niin se ei kuitenkaan ole ok.

Pettäminen on ok?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme