Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin mieheltä naisten topin koko Xs

Vierailija
28.07.2024 |

Ollaan seurusteltu 4kk. Miehen kotoa löytyi.

Mies selitti, että ei muista mistä se on. Sitten sanoi että on kirpparin ilmaisosastolta ja ajatteli antaa siskolleen. Sitten sanoi että me ollaan seurusteltu vaan 4kk, että ei oo mun asia mitä sitä ennen on tapahtunut.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehen tutun tai sellaiselle ajateltu. Ehkä ei kelvannut lahjan kohteelle, mies siis.

Vierailija
2/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuiko ukko toppiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 selitystä putkeen. Onko hän pahastikin vammainen vai vain narsisti? Juokse jo.

Vierailija
4/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä käyttää itse?

Vierailija
5/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten löysin mieheni kylppäristä huulipunan, joka ei ollut minun. En siitä kumminkaan meteliä nostanut, koska miksi olisi pitänyt? 

Vierailija
6/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paljon pienempi kuin omasi vai mistä kiikastaa?

Vierailija
7/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja se toppi on liian pieni siskolleen. Siskon lapsille paremminkin sopisi. Ehdotin, että miksi ihmeessä siskolle miksi ei siskon lapsille. Niin piti pervona ideana. Ai pervoa ei ole antaa siskolleen pikkutoppeja (teinimäinen tyyli) mies itse 40v.

Vierailija
8/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 selitystä putkeen. Onko hän pahastikin vammainen vai vain narsisti? Juokse jo.

Ei apkään normaalilta kuulosta, jos rupee asiasta kuulustelemaan. Tottakai miehellä on ollut elämää ennen häntä.

Vierailija
9/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääny varmaan joltain eksältä ja pelkää että suutut eikä siks sano suoraan. 

Vierailija
10/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdu miehelle.

Ja joo, itse olen isompaa kokoa. Se topin koko oli kuin lapsen koko.

Vierailija
11/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta löytyy laatikollinen g-karvoja, nimetyissä minigrip-pusseissa, monissa allekirjoitus ja pvm.

Vierailija
12/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuosia sitten löysin mieheni kylppäristä huulipunan, joka ei ollut minun. En siitä kumminkaan meteliä nostanut, koska miksi olisi pitänyt? 

Niin että miehelläs saa olla muitakin naisia samaan aikaan kun on sun kanssa? Ok.

Vierailija
13/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ollaan oltu tekemisissä 6kk, niin en itse säilyttäisi miesten alushousuja, shortseja tms todellakaan omassa kotonani enää, tottakai se herättää epäilyjä.

Ja miehen exä on paljon isompikokoinen, ja mies on sanonut että hänellä ei ole ollut muita naisia vuosiin.

Vierailija
14/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä nykyajan toppeja mitkä on vain rinnoille.No ja ne huulipunat on joku löytänyt korvakoruja ja alushousuja.Sängystä ja roskista jopa pesukoneesta.Kun mies pettää olet hänelle vain vuokran maksaja siivooja.

Vierailija
15/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsen koko"...oliko naisten mitoituksella kuitenkin, eli mitä sanoo topissa oleva lappu? Merkki?

Vierailija
16/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä erilliset kylppärit?

Vierailija
17/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että Wille seurustelee.

Vierailija
18/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto kannattaa tutkia siellä on naisten osoitteita kondomeja ja koruja.Siellä on niitä myös penkin alla nosta vaan ylös takapenkkiä myös ja mattojen alta.Joka kolo.

Vierailija
19/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lapsen koko"...oliko naisten mitoituksella kuitenkin, eli mitä sanoo topissa oleva lappu? Merkki?

Frozen merkkinen. Iso printtikuva edessä.

Vierailija
20/54 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zara merkki. Se on kapea merkki muutenkin, ja nuo vaatteet oli lapsen kokoiselle.

Niin, mistä ihmeestä tiedän mihin voi luottaa??

Suhteen alussa miehen sängyn vierestä löytyi häpykarva, joka ei ollut kummankaan meidän. Omituista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä