Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen täysi ateisti, mutta silti minusta tuo Pariisin viimeinen ehtoollinen-parodia oli täysin mauton.

Vierailija
28.07.2024 |

Ei lisättävää. Tyhmää touhua. 

Kommentit (1531)

Vierailija
1201/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tässä on "keskustelu" ihan turhaa. Jos et yksoikoisesti ole samaa mieltä ihan kaikesta oikeisto-konservatiivin kanssa, he kertovat mitä mieltä olet ihan kaikesta. Yleisin johtopäätös on: kommunisti (joka jotenkin on sit myös=putinisti). Lisäksi olet tyhmä ja suositus on poistattaa itsensä elävien kirjoista. Mitäpä sitä siis ottamaan kantaa mihinkään, kun täällä tietäjät tietää. Sinusta kaiken. Riippumatta siitä, mitä mieltä ole tai mitä sanot."

Olet väärässä, hyvin väärässä. Katsos kun me "oikeistokonservatiivit" - mitä minä en edes ole, konservatiivi saatika sitten talousoikeistolainen siis - olemme melko totuudellisia keskimäärin. Jos osoitat minulle, että olen jossain asiassa väärässä niin näet ettei minulla ole minkäänlaista pakkoa taistella vanhentuneen maailmankuvani puolesta sitten tipankaan vertaa.

Kunpa vain näkisinkin joskus sen päivän, että vasemmistopuoli haluaisi

Kunpa vain näkisinkin joskus sen päivän, että oikeistopopulisti haluaisi oikeasti keskustella mistään. Pelkkää retorista kikkailua, vääntöä ja naljailua - sekä kaiken maailman ryssäkorttien ja muiden leimakirveiden heiluttelua - siitä on oikeistourhon keskustelu tehty. Ja tietysti sensuurista.

Vierailija
1202/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tässä on "keskustelu" ihan turhaa. Jos et yksoikoisesti ole samaa mieltä ihan kaikesta oikeisto-konservatiivin kanssa, he kertovat mitä mieltä olet ihan kaikesta. Yleisin johtopäätös on: kommunisti (joka jotenkin on sit myös=putinisti). Lisäksi olet tyhmä ja suositus on poistattaa itsensä elävien kirjoista. Mitäpä sitä siis ottamaan kantaa mihinkään, kun täällä tietäjät tietää. Sinusta kaiken. Riippumatta siitä, mitä mieltä ole tai mitä sanot."

Olet väärässä, hyvin väärässä. Katsos kun me "oikeistokonservatiivit" - mitä minä en edes ole, konservatiivi saatika sitten talousoikeistolainen siis - olemme melko totuudellisia keskimäärin. Jos osoitat minulle, että olen jossain asiassa väärässä niin näet ettei minulla ole minkäänlaista pakkoa taistella vanhentuneen maailmankuvani puolesta sitten tipankaan vertaa.

Kunpa vain näkisinkin joskus sen päivän, että vasemmistopuoli haluaisi

Todistit tuon edellisen juuri. Ihmettelen vaan, miksi olet täällä "keskustelemassa", kun et kuitenkaan keskustele. Paasaat ja haukut. Toisen näkemyksen olet päättänyt etukäteen, joten mitään sanottavaa ei ole. Jatkat vaan paasaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun LBTQ klubi ei pilkkaa sitä uskontoa joka eniten syrjii heitä. Raukkikset.

Omituinen asenne. Pitää pilkata, jos on eri mieltä. Jos et pilkkaa, suojelet tai suosit. Eli vain pilkkaamalla osoitat vastustavan mielipiteen. 

Kuulostaa perussuomalaiselta tavalta ajatella.

Noh, kyllä me kaikki tiedämme miksi LBTQ porukka ei pilkkaa izlaamin uskoa: Koska ette uskalla. Sanokaa suoraan vaan.

Haastankin tässä nyt LBTQ-ryhmän edustajia esittämään omavalintaisesti kunnioittavan, neutraalin tai pilkkaavan performanssin, jossa kuvataan "profeetta" Muhammad, seuraavassa Helsinki pridessa.

Kristittyjen ja heidän tapojensa esittäminen on jo niin lame, eilispäivää ja boooooring. Jeesus nahka-asussa yms. = *hohhoijaa*. 🥱 Kenessäkään alle 70-vuotiaassa

Mautonta tehdä jotain yhtä typerää, mitä pitää jonkun toisen tekemänä mauttomana. Ihmeellistä usuttamista. Kiusaajana yrität usuttaa joitakin typeryyksiin ja sit hierot käsiäsi yhteen käkätellen, jos saat jonkun houkuteltua typeryyksiin. 

Vierailija
1204/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa vain näkisinkin

Juu oikeisto kannattaa aseistakieltäytymistä ja ovat muutenkin rauhan asialla. Vassarit vaan into piukassa metsästää ja kulkee aseet taskussa ravintoloissa ja...

Vierailija
1205/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä, hyvin väärässä. Katsos kun me "oikeistokonservatiivit" - mitä minä en edes ole, konservatiivi saatika sitten talousoikeistolainen siis - olemme melko totuudellisia keskimäärin. Jos osoitat minulle, että olen jossain asiassa väärässä niin näet ettei minulla ole minkäänlaista pakkoa taistella vanhentuneen maailmankuvani puolesta sitte

Intersektionaalinen vasemmisto on passkasakkia. 

Vierailija
1206/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:p

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun LBTQ klubi ei pilkkaa sitä uskontoa joka eniten syrjii heitä. Raukkikset.

Omituinen asenne. Pitää pilkata, jos on eri mieltä. Jos et pilkkaa, suojelet tai suosit. Eli vain pilkkaamalla osoitat vastustavan mielipiteen. 

Noh, kyllä me kaikki tiedämme miksi LBTQ porukka ei pilkkaa izlaamin uskoa: Koska ette uskalla. Sanokaa suoraan vaan.

Haastankin tässä nyt LBTQ-ryhmän edustajia esittämään omavalintaisesti kunnioittavan, neutraalin tai pilkkaavan performanssin, jossa kuvataan "profeetta" Muhammad, seuraavassa Helsinki pridessa.

Kristittyjen ja heidän tapojensa esittäminen on jo niin lame, eilispäivää ja boooooring. Jeesus nahka-asussa yms.

Go girl ihan keskenäs. Mikä estää sinua tuota toteuttamasta, kun ihan itse keksit! Selvästi vähän polttelee jo. 

Vierailija
1207/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mautonta tehdä jotain yhtä typerää, mitä pitää jonkun toisen tekemänä mauttomana. Ihmeellistä usuttamista. Kiusaajana yrität usuttaa joitakin typeryyksiin ja sit hierot käsiäsi yhteen käkätellen, jos saat jonkun houkuteltua typeryyksiin. 

Miksi se olisi typerää? Vasemmiston mukaan kyseessä on rauhan uskonto. 

Vierailija
1208/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wokevassenasset voisivat tehdä seuraavaksi pilaa islamista. Vai ettekö uskalla? Kristittyjä ja kristinuskoa on helppo pilkata mutta hyvin harva uskaltaa julkisesti pilata Islamia ja sen profeettaa...

Nyt on levy jäänyt jumittaa ja pahasti. 

Vierailija
1209/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:p

Vierailija kirjoitti:

Go girl ihan keskenäs. Mikä estää sinua tuota toteuttamasta, kun ihan itse keksit! Selvästi vähän polttelee jo. 

Monta kertaa langassa jo avattukin, mutta itse en uskalla transsukupuolista Muhammedis alkaa esittämään koska pelkään että pääni irroitetaan. Vasemmiston mukaan tämä pelko on kuitenkin täysin aiheeton, joten voivat todistaa väitteensä tekemällä moisen performanssin.

Vierailija
1210/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wokevassenasset voisivat tehdä seuraavaksi pilaa islamista. Vai ettekö uskalla? Kristittyjä ja kristinuskoa on helppo pilkata mutta hyvin harva uskaltaa julkisesti pilata Islamia ja sen profeettaa...

Nää tyypit jo tarvii hoitoa ja äkkiä. Vaarallista väkeä, ajattelee myös ihan samalla lailla, kuin heidän hyljeksimät ääripää islamistit.

Vierailija
1211/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on että harva uskaltaa Islamia pilkata koska siinä voi mennä henki. Kristinuskon pilkkaaminen on tuttua ja turvallista koska kristityt eivät riehu kaduilla huutaen ja vaatien kuolemaa vääräuskoisille...

Vierailija
1212/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!  Pisteet sille joka tekee seuraavaksi spektaakkelin gay-Muhammadista suutelemassa toista miestä. SE olisi jotain uutta ja ihmeellistä 💋💋💋

Nyt on kyl pakkomielle jollakin gaymuhamadista. Mikä estää sitä esittämästä?

Vierailija
1213/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on että harva uskaltaa Islamia pilkata koska siinä voi mennä henki. Kristinuskon pilkkaaminen on tuttua ja turvallista koska kristityt eivät riehu kaduilla huutaen ja vaatien kuolemaa vääräuskoisille...

Joo joo tätä samaa skeidaa sä olet jauhanut sivu tolkulla. Mutta esim juuri Ranskassa pilkataan usein jokaista eri uskontokuntaa satiirin ja komedian keino. Et taida edes seurata asioita, kunhan juntti öyhöttää.

Vierailija
1214/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoako taiteellisen johtajan lausuntoja ennen kohua vai sen jälkeen?  Miten on punikit, kummassa haastattelussa Jolly valehteli?

Kenen kanssa kuvittelet juttelevas? Ovatko nämä punikit seurassasi useinkin?

Vierailija
1215/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo tätä samaa skeidaa sä olet jauhanut sivu tolkulla. Mutta esim juuri Ranskassa pilkataan usein jokaista eri uskontokuntaa satiirin ja komedian keino. Et taida edes seurata asioita, kunhan juntti öyhöttää.

Näytätkö meille vielä seksuaalivähemmistöön kuuluvan Muhammed-parodian jostain? Väitteesi nimittäin on helppo osoittaa paikkansapitäväksi jos sinulla on jotain esimerkkejä antaa.

Vierailija
1216/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!  Pisteet sille joka tekee seuraavaksi spektaakkelin gay-Muhammadista suutelemassa toista miestä. SE olisi jotain uutta ja ihmeellistä 💋💋💋

No olisiko ihan vaan se, että ei tunne kuuluvansa LGBT-ryhmään, kannattavansa samoja arvoja ja kokee olevansa näin huono edustamaan sitä?

Ja lisäksi ei koe olevansa kokenut esiintyjä ja että LGBT-edustajilla on jo pride-juhla, jossa heidän edustajansa ovat jo kokeneita esiintyjiä, joten heiltä performanssin esittäminen kävisi luontevammin?

Vierailija
1217/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pelkään että pääni irroitetaan. 

Mikä sinua estää?

Vierailija
1218/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin järkyttynyt ja hyvin surullinen. Tuomitsen koko hävyttömän kristinuskon pilkkaamisen ja boikotoin tätä kaikkea.

Olen tämän kaiken pskan takia pessyt käteni valtiosta ja kirkosta: en äänestä enää ikinä ja tänä kesänä erosin kirkosta.

----

Länsimaisen korkeakulttuurin rappio ja tuho on koittanut. Surulla katson ja kuuntelen  enää taideteoksia ym. Kaikki on tuhon edellä, voi sääli.

Aristoteles totesi jotenkin näin, että ennen valtion tuhoutumista on enää kaksi arvoa: välinpitämättömyys sekä kaiken suvaitseminen.

Vierailija
1219/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö te hihhulit jaksatte vinkua tästä?! Tsiisus mitä sakkia... Ei muuta kun sormet solmun ja (yksin)puhelu mielikuvituskaverille, niin kohta helpottaa.

No eihän näitä vinkujia oikeasti kiinnosta se, mitä tapahtui. Ovat vaan keksineet taas välineen, jolla voi suutaan soittaa. Enkä tiedä, onko näitä edes montaa. Tuo yksi kirjoittanut joka toisen kommentin, missä usuttaa ihmisiä pilkkaamaan muhammadia kutsumalla kaikkia kommareiksi ym.

Vierailija
1220/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mutta moinen pelleilyhän oli vain ylistys lännen arvoyhteisön rappiolle ja lännen arvoyhteisön kannattajienhomoudelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan