Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat 75 E

Vierailija
28.07.2024 |

Itselläni on rinnat 75 E. Usein yritän peittää rintojani paidan alle. Yllätys on monesti melkoinen, kun joku pääsee näkemään ja kokeilemaan. 

Kommentit (160)

Vierailija
121/160 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin itselleni FB, joka peittää rintojaan juuri näin kuin ap. Paidan alla on erittäin upeat isot rinnat, joista ei päällepäin paljon näy. Mutta nainen on peto sängyssä rintoineen!

Työnsikö isoja rintoja naamallesi nuoltavaksi ja imettäväksi?

Vierailija
122/160 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin itselleni FB, joka peittää rintojaan juuri näin kuin ap. Paidan alla on erittäin upeat isot rinnat, joista ei päällepäin paljon näy. Mutta nainen on peto sängyssä rintoineen!

Kylläpä sain nauttia näistä kaikinpuolin. Oli mahtava yllätys kun pääsin näihin kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/160 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä sain nauttia näistä kaikinpuolin. Oli mahtava yllätys kun pääsin näihin kiinni. 

Hyvä juttu. Valitettavasti kaikki naiset eivät vaan ymmärrä niitä tarjota/antaa.

Vierailija
124/160 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu. Valitettavasti kaikki naiset eivät vaan ymmärrä niitä tarjota/antaa.

Näinpä. Kyllä me miehet rinnoista tykätään!

Vierailija
125/160 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaani lähti baarista nainen ja hänellä oli sellaiset vaatteet, joista ei muodot erottuneet. Voi jestas mitkä isot rinnat naiselta löytyikään paitojen alta. Olin ällikällä lyöty ja nautin kyllä koko yön näistä herkuista!

Vierailija
126/160 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni tekee myös juuri näin. Käyttää ns pienentäviä liivejä yms, ettei näy kaikille kaikki. Mutta hänellä on upeat isot rinnat!

Vierailija
127/160 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hinasin kämpille tytyn ja kun Panin niin ihmettelin ettei heitä paitaa veke. No tolalle rundille otin t paidan veke niin tissit levisi kainaloon vierelle ettei mahtunut viereen edes. Oli tosi isot kannut.kävin vielä parina vklp puikottaannsitä ja seuraava pikavuoro olikin sit vähän pienempitissinen

Vierailija
128/160 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yksi tuttu nainen kenen kanssa välillä puuhastellaan, on myös isot rinnat. Ne kyllä tuntuu tosi hyvältä kun eivät käsiin mahdu. Niitä tekee mieli puristella loputtomasti. Hyvät on aina hyvät!

Vierailija
129/160 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhden tuttavan kanssa tapana nähdä muutaman kerran vuodessa minun kotona. Teen naiselle joka kerta ruuan ja siinä samalla vaihdetaan kuulumisia. Naisella on ihana tapa tulla selkäni taakse halaamaan minua takaapäin. Hän hyväilee minun rintakehää ja vatsaa ja tunnen hänen isot pehmeät rintansa selkääni nojautuen. Tämä on erittäin kiihottava tilanne joka aina johtaa ruokailun jälkeen makuuhuoneeseen ja pääsen hyväilemään naista huolella pitkän "esileikin" jälkeen. Tähän tunteeseen jää koukkuun.

Vierailija
130/160 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni tulisin näkemään ja kokeilemaan.

Vierailija
131/160 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienet.

Vierailija
132/160 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi käteen enää tämä koko kokonaan, mikä on erittäin positiivinen asia. Täydellinen koko hyväilyyn. 

Vierailija
133/160 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnat 75 E

Mistä noin halvalla saa?

Vierailija
134/160 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset rinnat on naisella mahtavat! Tuntuu erinomaisen hyvältä, kun pääsee kokeilemaan. 

Vierailija
135/160 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on sulla sitten edes jokin aihe olla tyytyväinen, ap. Muuta ei sitten olekaan.

Vierailija
136/160 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ap lla ei olisi muuta aihetta olla tyytyväinen?

Vierailija
137/160 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällainen koko miellyttää kaikinpuolin!

Vierailija
138/160 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokomat löllykät....hyi

Vierailija
139/160 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös 75E rinnat. 

N44

Vierailija