Rinnat 75 E
Itselläni on rinnat 75 E. Usein yritän peittää rintojani paidan alle. Yllätys on monesti melkoinen, kun joku pääsee näkemään ja kokeilemaan.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee iltapäivällä tavarantoimittaja mies käymään ja hänen kanssaan menee n.tunti lomakkeiden kanssa. Uskaltaisinkohan pukeutua naisellisesti tai kenties jättää rintaliivit pois? Rinnat kyllä tällöin näkyvät selvästi.
Mitä miehet tuumaatte?
Älä jätä missään nimessä pois, jos sinulla on nätit liivit. Minua kiihottaa erityisesti ohuet läpinäkyvät liivit. Mitä mieltä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee iltapäivällä tavarantoimittaja mies käymään ja hänen kanssaan menee n.tunti lomakkeiden kanssa. Uskaltaisinkohan pukeutua naisellisesti tai kenties jättää rintaliivit pois? Rinnat kyllä tällöin näkyvät selvästi.
Mitä miehet tuumaatte?
Älä jätä missään nimessä pois, jos sinulla on nätit liivit. Minua kiihottaa erityisesti ohuet läpinäkyvät liivit. Mitä mieltä olet?
Mistä kohtaa liivien olisi hyvä vähän näkyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehet tuumaatte?
Oikein nätit liivit ovat sellaiset seitinohuet, läpinäkyvät, kiiltävät ja liukkaat. Nännit pullottavat kiihottavasti liivien läpi.
Pingullaan olevat maitotissit imetysliiveissä ovat myöskin ilo silmälle ja mielelle.
Isoja maitotissejä myös ihana imeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehet tuumaatte?
Oikein nätit liivit ovat sellaiset seitinohuet, läpinäkyvät, kiiltävät ja liukkaat. Nännit pullottavat kiihottavasti liivien läpi.
Pingullaan olevat maitotissit imetysliiveissä ovat myöskin ilo silmälle ja mielelle.
Minulla on juuri tällaiset.Killtävät ja liukkaat. Näistä tosiaan näkyy läpi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehet tuumaatte?
Persereiän kohdalta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla jäi isoiksi maitotisseiksi, mutta maitoa ei tule enää. Mutta koko kyllä suureni ja jäivät pulleiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla jäi isoiksi maitotisseiksi, mutta maitoa ei tule enää. Mutta koko kyllä suureni ja jäivät pulleiksi
Onko isot nännitkin. Imetkö omia nännejäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko isot nännitkin. Imetkö omia nännejäsi.
Kyllä se on parempi että mies hoitelee naisen rinnat
Kerran ravintolaillan päätteeksi kävi just näin. Naisella olikin iso povi, jonka oli piilottanut vaatteiden alle. Olipa mahtava yllätys!
Minä löysin itselleni FB, joka peittää rintojaan juuri näin kuin ap. Paidan alla on erittäin upeat isot rinnat, joista ei päällepäin paljon näy. Mutta nainen on peto sängyssä rintoineen!
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin itselleni FB, joka peittää rintojaan juuri näin kuin ap. Paidan alla on erittäin upeat isot rinnat, joista ei päällepäin paljon näy. Mutta nainen on peto sängyssä rintoineen!
Onko isot nännit/nännipihat. Saako vielä niiden päälle roiskia spermatkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko isot nännit/nännipihat. Saako vielä niiden päälle roiskia spermatkin?
Kyllä on. Kaikkea on runsaasti rinnoissa. Ja kyllä, kyllä saan!
Onko muilla kokemuksia tällaisesta isorintaisesta naisesta?
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta. Niitä ihana hyväillä, nuolla, imeä ja välillä roiskia spermat niiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta. Niitä ihana hyväillä, nuolla, imeä ja välillä roiskia spermat niiden päälle.
Harrastan samaa....
Vierailija kirjoitti:
vaimolla 75/80F. On hoikka ja luomutissit ovat kiinteät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaimolla 75/80F. On hoikka ja luomutissit ovat kiinteät
Onko ne sinun käytössäsi?
Minä pääsin tällaisen naisen sänkyyn ja olihan ne kyydit! Huh huh