Rinnat 75 E
Itselläni on rinnat 75 E. Usein yritän peittää rintojani paidan alle. Yllätys on monesti melkoinen, kun joku pääsee näkemään ja kokeilemaan.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Kuppikoko 75E on pieni. Useimmat miehet eivät kykene erottamaan kuppikokoja. He luulevat, että E-kuppi tarkoittaa aina automaattisesti isoja rintoja ja C-kuppi pieniä. Karu totuus on se, että kirjainmerkintä kertoo vain yhden asian: miten suuri ERO on liivien ympärysmitan (kylkiluiden ympärys) ja kuppien ulkopinnan (rinnanympärys) välillä.
Suuri ero ei tarkoita automaattisesti sitä, että naisella olisi suuret rinnat. Minä olin parikymppisenä hoikka (kuppikoko 70D) ja jotkut miehet haukkuivat minua pienirintaiseksi. En välittänyt heidän mielipiteistään, koska he olivat epätoivoisia (elämäänsä kyllästyneitä) trolleja.
Nyt olen lihonut 10 kg ja rinnat kasvoivat hurjasti. Kuppikokoni on 75J. Ansaitsen rahaa myymällä alastonkuvia. Olen edelleen normaalipainossa (painoindeksi alle 25) joten suuret rinnat eivät haittaa terveyttä. Käyn hierojalla ja punttisalilla hoitamassa selkälihakset kuntoon.
Onko isot nännit/nännipihat?
Isot nännit ja nännipihat eivät ole yleiset nuorilla (synnyttämättömillä) naisilla. Rinnat muuttuvat raskauden ja imetyksen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Kuppikoko 75E on pieni. Useimmat miehet eivät kykene erottamaan kuppikokoja. He luulevat, että E-kuppi tarkoittaa aina automaattisesti isoja rintoja ja C-kuppi pieniä. Karu totuus on se, että kirjainmerkintä kertoo vain yhden asian: miten suuri ERO on liivien ympärysmitan (kylkiluiden ympärys) ja kuppien ulkopinnan (rinnanympärys) välillä.
Suuri ero ei tarkoita automaattisesti sitä, että naisella olisi suuret rinnat. Minä olin parikymppisenä hoikka (kuppikoko 70D) ja jotkut miehet haukkuivat minua pienirintaiseksi. En välittänyt heidän mielipiteistään, koska he olivat epätoivoisia (elämäänsä kyllästyneitä) trolleja.
Nyt olen lihonut 10 kg ja rinnat kasvoivat hurjasti. Kuppikokoni on 75J. Ansaitsen rahaa myymällä alastonkuvia. Olen edelleen normaalipainossa (painoindeksi alle 25) joten suuret rinnat eivät haittaa terveyttä. Käyn hierojalla ja punttisalilla hoitamassa selkälihakset kuntoon.
Huh. Sinä varmasti yletyt imeen omia nännejäsi
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan kaikki ihaile napaan asti riippuvia rintoja. Mahtaa olla hiki niiden alla ja selkäkipeä, puhumattakaan jostain liikunnasta.
Mutta jos tykkää niiin mikäs siinä.
Navassa asti kainosti lepäävä mahtipovi olisi kyllä unelma keski-ikäisellä sinkkuneidolla! Sellainen nainen olisi kaunis kuin kesäinen aamukasteinen kukkaketo!
Voi vitsi Keijo-Petteri, kun sä naisit mua rajusti takaapäin, vetäisit hiuksista ja rajusti kourisit mun rintoja, mutta mulla menisi varmaan hermo, kun ihastelisit pitkään aurinkonnousuja ja aamukasteista kukkaketoa ja kun haluaisin, että otat minut heti, niin ehdottelisit, että mitäs jos ekaksi valmistettaisiin raparperi piirakka vaniljakastikkeella? Mutta jotenkin sinä saat mut ihan kuumaksi!💓
N.28v
Yhdenyön naiseni nukkui vielä aamulla kun menin laittamaan aamiaista. Vilkaisin hänen liivien kokoa ja oli 75 E. Täytyyhän sanoa, että rinnat oli kyllä upeat!
Olen harkinnut vain teidän tappamista -ap-
Exällä oli.
Taivaalliset rinnat mutta muuten se nainen paljastui ihan kaheliksi.
Nykyinen naisystävä on mitä ihanin, A-kupin rintoineen. Heikolla hetkellä toki sitä haaveilee että saisi vielä joskus kokea isotkin rinnat kasvoilla, mielellään luvan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Exällä oli.
Taivaalliset rinnat mutta muuten se nainen paljastui ihan kaheliksi.
Nykyinen naisystävä on mitä ihanin, A-kupin rintoineen. Heikolla hetkellä toki sitä haaveilee että saisi vielä joskus kokea isotkin rinnat kasvoilla, mielellään luvan kanssa.
Isot Tissit on parasta....
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin oikeassa, että kuppikoko ei kerro rintojen koosta oikein mitään. C-kuppi voi olla suuri ja E-kuppi taas ei-niin-suuri. Tämä on tietysi mielipidekysymys, mutta mielestäni koko 75E voidaan luokitella jo suureksi. Ainakin siinä mielessä, että kyllä tuollaiset rinnat ovat jo keskimääräistä suuremmat. Eivät nuo silti ole mitenkään huomiota herättävän isot, ainakaan vaatteet päällä. Lisäksi monet naiset pukeutuvat liian pieniin rintsikoihin, jolloin ollaan olevinaan "vain E-kuppi", mutta todellisuudessa koko on 1-2 kuppikokoa suurempi. Tämä vielä vahvistaa sitä virheellistä kuvaa, että D/E-kuppikoko olisi jotenkin erityisen suuri. Kuppikoon 75J osalta ei liene kellään erimielisyyksiä onko se iso vai pieni.
Käyttäjä11423 kirjoitti:
Hei pojat, etsin miestä. Olen 23-vuotias, asun Helsingissä. Jos sovin sinulle, kirjoita minulle treffisivustolle - https://goo.su/t6qb
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan kaikki ihaile napaan asti riippuvia rintoja. Mahtaa olla hiki niiden alla ja selkäkipeä, puhumattakaan jostain liikunnasta.
Mutta jos tykkää niiin mikäs siinä.
Navassa asti kainosti lepäävä mahtipovi olisi kyllä unelma keski-ikäisellä sinkkuneidolla! Sellainen nainen olisi kaunis kuin kesäinen aamukasteinen kukkaketo!
Voi vitsi Keijo-Petteri, kun sä naisit mua rajusti takaapäin, vetäisit hiuksista ja rajusti kourisit mun rintoja, mutta mulla menisi varmaan hermo, kun ihastelisit pitkään aurinkonnousuja ja aamukasteista kukkaketoa ja kun haluaisin, että otat minut heti, niin ehdottelisit, että mitäs jos ekaksi valmistettaisiin raparperi piirakka vaniljakastikkeella? Mutta jotenkin sinä saat mut ihan kuumaksi!💓
N.28v
No mitä jos syyslomalla tehtäisiin yhdessä tuota haluamaaasi raparperipiirakkaa?
Kyllä 75E oli ainakin ysärillä jo sen verran iso että oli hankalaa löytää mitään hyvin istuvia seksirytkyjä.
Kyllä tällainen löytö naisen paidan alta paljastuttuaan on mahtavaa!
Mulla on 80G. Ei nämä mitenkään valtavat ole, mutta normiliikkeistä ei rintsikoita löydy. Pakko ostaa kalliilla erikoisliikkeestä.
Kyllä ne vaan hoikahkossa vartalossa on erottuvat ja isot. Ei tietenkään isossa vartalossa ole isot
Vaimon kaverilla oli 70F. Pääsin niitä puristelemaan. Oli minusta ihan todella isot.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 80G. Ei nämä mitenkään valtavat ole, mutta normiliikkeistä ei rintsikoita löydy. Pakko ostaa kalliilla erikoisliikkeestä.
Yletätkö imemään omia nännejäsi?