Rinnat 75 E
Itselläni on rinnat 75 E. Usein yritän peittää rintojani paidan alle. Yllätys on monesti melkoinen, kun joku pääsee näkemään ja kokeilemaan.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko päässet imemään oikein isoja maitoisia rintoja joissa on isot nännit/nännipihat.
Olen!
Nam, Nam
Vierailija kirjoitti:
Kuppikoko nyt on mitä on. Mun viimesimmät liivit jotka istuu hyvin taisi olla G tai H-kuppia (70-75 ympärys) eikä nuo nyt mitenkään erityisen isot ole. Changen rintaliivit. Olen kyllä jotain Lindexin liivejäkin kokeillut mutta ei löydy riittävän isoja kokoja. En vaan tajua kun olen aina kuvitellut että G tai H-kupit roikkuu väkisinkin navassa asti, mutta nää on ihan miehen käteen sopivat. Olen kyllä tarkka liiveistäni, mikäli ne puristaa tissit kuopalle yläreunasta niin ne on pienet.
Onko isot nännitkin. Annatko miehen imeä nännejäsi ja yletätkö myös itsekin niitä imemään
Täähän on selvästi miehen aloitus ja tollot käy kuumana! :D
Ei ole miehen aloitus. Meitä isorintaisia naisia on. Monet miehet kyllä tykkää isoista rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miehen aloitus. Meitä isorintaisia naisia on. Monet miehet kyllä tykkää isoista rinnoista.
Todellakin tykkää isoista rinnoista
Ei suinkaan kaikki ihaile napaan asti riippuvia rintoja. Mahtaa olla hiki niiden alla ja selkäkipeä, puhumattakaan jostain liikunnasta.
Mutta jos tykkää niiin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah. Uskoo ken haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan kaikki ihaile napaan asti riippuvia rintoja. Mahtaa olla hiki niiden alla ja selkäkipeä, puhumattakaan jostain liikunnasta.
Ei 75E roiku navassa. Kyseessä on näyttävät rinnat jotka huomataan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olisi miehen aloitus?? Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne silarut? Mulla tavalliset D kupit ei siis pienet eikä isot, mutta niidenkin alla on hiki...tollasten isojen alla ON hiki se on varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne silarut? Mulla tavalliset D kupit ei siis pienet eikä isot, mutta niidenkin alla on hiki...tollasten isojen alla ON hiki se on varma.
Ei ole silarit. Kun ihan omat. Mutta katseita ne kääntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole silarit. Kun ihan omat. Mutta katseita ne kääntää.
Varmaan kääntääkin kun ovat tukevasti liiveissä. Väitän, että tuollaiset roikkuu kyllä kun eivät ole sidottuna. Mutta ole onnellinen jos kerta olet, sehän pääasia kai.
Olisipa mukava päästä yllättymään tuollaisista herkuista!
Vierailija kirjoitti:
Navassa asti kainosti lepäävä mahtipovi olisi kyllä unelma keski-ikäisellä sinkkuneidolla! Sellainen nainen olisi kaunis kuin kesäinen aamukasteinen kukkaketo!
Minä pääsin jutulle tällaisen naisen kanssa. Ensin en huomannut rintavarustuksen todellista kokoa. Naisen kiinnittäessä kengännauhoja totuus alkoi paljastua. Pääsin näkemään ison rintavaon. Vähän kyllä yllätyin näkemästä. Päästessä naisen kotiin ja tilanteen johtaessa suuteluun painoin naisen seinää vasten ja tartuin rintoihin ja aloin hyväillä. Alettiin vähentää vaatteita kun pääsin avaamaan rintaliivit niin en saanut silmiäni irti niistä mahtavista rinnoista! Oli ihana päästää ne näyttävät rinnat omiin käsiini. Nainen kuulosti kyllä nauttivan kun hyväilin ja nuolin niitä pitkän kaavan mukaan. Kyllä tuollaiset rinnat muistaa ja mukava kyllä muistellakin tapahtunutta!
Älkää hyvät naiset peittäkö kauniita isoja rintoja. Ne on parhaita
Minulle tulee iltapäivällä tavarantoimittaja mies käymään ja hänen kanssaan menee n.tunti lomakkeiden kanssa. Uskaltaisinkohan pukeutua naisellisesti tai kenties jättää rintaliivit pois? Rinnat kyllä tällöin näkyvät selvästi.
Mitä miehet tuumaatte?
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee iltapäivällä tavarantoimittaja mies käymään ja hänen kanssaan menee n.tunti lomakkeiden kanssa. Uskaltaisinkohan pukeutua naisellisesti tai kenties jättää rintaliivit pois? Rinnat kyllä tällöin näkyvät selvästi.
Mitä miehet tuumaatte?
Tottakai, tissit tiskiin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehet tuumaatte?
Toimitan myös tavaraa ihmisten koteihin..voi jos naiset olisi kaikki sellaisia että ajattelee noin..piristää kummasti työpäivää ja kuvittelee vaikka mitä..
Kuppikoko nyt on mitä on. Mun viimesimmät liivit jotka istuu hyvin taisi olla G tai H-kuppia (70-75 ympärys) eikä nuo nyt mitenkään erityisen isot ole. Changen rintaliivit. Olen kyllä jotain Lindexin liivejäkin kokeillut mutta ei löydy riittävän isoja kokoja. En vaan tajua kun olen aina kuvitellut että G tai H-kupit roikkuu väkisinkin navassa asti, mutta nää on ihan miehen käteen sopivat. Olen kyllä tarkka liiveistäni, mikäli ne puristaa tissit kuopalle yläreunasta niin ne on pienet.