Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako miesten kiinnostukseen se ketkä muut ovat olleet kiinnostuneita naisesta?

Vierailija
27.07.2024 |

?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta. Seuraava kysymys?

Vierailija
22/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vaikuttaa.

jos naisella on paljon miesehdokkaita, niin ei siihen itse viitsi haaskata aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kysyy miesten kiinnostumisesta ja sen sijasta, että pohdittaisiin nimenomaisesti sitä miesten kiinnostumista niin ilmaistaan ”ei miehet, mutta naiset kyllä…”. Nykyään ei osata keskustella aiheesta ilman, että lytätään samalla joku toinen alas. Ja tapa toistuu muissakin konteksteissa, ei ainoastaan tässä. En tiedä onko keino välttää itseä lähelle tulevien aiheiden käsitteleminen, että siirretään huomio toisaalle. 

No tässähän oli kyse vain siitä että aloittaja kuvitteli että miehet ovat samanlaisia reppanoita kuin naiset niin on pitänyt tähdentää että tiedämme että naisille tuo on tärkeää

Vierailija
24/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta nainen, joka on suosittu miesten keskuudessa. Aina pitäisi kilpailla ja nainen vaihtaa kohta seuraavaan mieheen.

Vierailija
25/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se vasta vaikuttaakin. Miehille naisessa tärkeintä on se, mitä mieltä kaverit on, joka asiassa.

Oletko lapsi vai miten olet noin väärässä?

Vierailija
26/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännätyttöjen haikailijapoika vakuuttaa...

Vierailija
27/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää jopa intterneet-ajan hyypilöt innostuvan samoista unnukohteista, eli kaverin vinkki saa lampun syttymään. Yhteisunnutuksessa on voimaa!

Vierailija
28/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kysyy miesten kiinnostumisesta ja sen sijasta, että pohdittaisiin nimenomaisesti sitä miesten kiinnostumista niin ilmaistaan ”ei miehet, mutta naiset kyllä…”. Nykyään ei osata keskustella aiheesta ilman, että lytätään samalla joku toinen alas. Ja tapa toistuu muissakin konteksteissa, ei ainoastaan tässä. En tiedä onko keino välttää itseä lähelle tulevien aiheiden käsitteleminen, että siirretään huomio toisaalle. 

No tässähän oli kyse vain siitä että aloittaja kuvitteli että miehet ovat samanlaisia reppanoita kuin naiset niin on pitänyt tähdentää että tiedämme että naisille tuo on tärkeää

Aloituksessa ei tosin mainittu naisia sanallakaan eikä mainitsemaasi vertauskuvaa annettu. Jos jotain, kerroit juuri millaisena sinä itse näet naiset ja miten heihin asennoidut. 

Vierailija
29/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Minun kultaani kohtaan kiinnostusta osoittaneet ovat olleet peräkammarin poikia ja muita pahnanpohjimmaisia, mutta on seassa ollut ns. vientiäkin omaavia komistuksia. Minun kiinnostukseeni mikään niistä ei vaikuttanut, vaan ihastuin tulisesti kuin salama kirkkaalta taivaalta ja olen edelleen, vuosien jälkeenkin, pakahtua onnesta siitä, että hän valitsi minut. Ja ei, hän ei ole missimittainen ollutkaan, vaan hänessä on jokin muu mikä vetää puoleensa.

Vierailija
30/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

V a j a c c i ketju ilmoitettu

Vierailija
31/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietäisi sitä ja vaikka tietäisinkin, niin se ei vaikuttaisi asiaan.

Jos taas tietäisin, että kyseinen nainen on ollut kiinnostunut useista sietämättöminä pitämistäni miehistä, niin se varmaan vaikuttaisi negatiivisesti, mutta tuskin kuitenkaan ratkaisevasti.

Juu, ehkä tavallisen tallaajan, jolla ei ole edes persoonallisuushäiriötä tai alfan ominaisuuksia on näin. 

Mutta varmuudella etenkin julkkisten ja muiden pyrkyreiden keskuudessa on kilpailua ja statussymboliajattelua. Kilpailuhenkisillä miehillä on olemassa myös arvojärjestyksiä, jolloin joku voi haluta tietyn miehen exän esim. ärsyttääkseen sitä exää, tai ajatellen että nainen on arvokkaampi koska on ollut tämän kanssa.

Kyse on nimenomaan kilpailullisuudesta, jolloin nainen on palkinto ja statussymboli. Onhan sellaisia miehiå paljonkin, joille parisuhde on paljon myös arvonnousua ja kumppanin esittelyä eikä vain rakkaussuhde. 

Vierailija
32/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tuokin halusi tuon naisen, sitä varmaan kannattaa tavoitella”. 
”Saan yhtä paljon julkisuutta/arvostusta/kateellisuutta kuin tuo mies jos saan tuon naisen”. 
Jne.

Vierailija
33/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä mua kiinnosti saada seuraa niin ei mua kiinnostanut se  oliko joku muukin kiinnostunut samasta naisesta. Nyt mua ei ole kiinnostanut  10 vuoteen saada seuraa koska haluan olla yksin.

Vierailija
34/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena yksi poika tavoitteli minua, mutta minä en lämmennyt hänelle yhtään. Hän järjesti järjesti minulta kysymättä porukassa sokkotreffitilanteen, jossa hänen komea kaverinsa, jota en ollut koskaan aikaisemmin tavannut, pääsi näkemään ja pikemminkin arvioimaan minua. Se alunperin minua yrittäneen pojan kautta sain kuulla, että se hänen komea kaverinsa oli kiinnostunut minusta. Minäkin kiinnostuin, mutta juttumme ei edistynyt, koska oli porukkaa ympärillä ja se koko jutun järjestänyt poika ohjaili koko ajan tilannetta ja hoiti kommunikointia. 

Eli tuossa kävi jotenkin omituisesti niin, että poika, jolle minä olin antanut pakit, ilmeisedti oma-aloitteisesti halusi tutustuttaa minut kaverilleen. Miksi hän teki niin, osaako joku selittää? Tilanne oli jotenkin niin vakava, ettei tuntunut luontevalta kysyä kummaltakaan. He eivät puhineet aikeistaan avoimesti, vaan huomasin että jotakin tutustuttamisjuttua oli meneillään. 

Vierailija
35/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pät kää kään. Ajatuskin naurettava.

Vierailija
36/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin. Miehillä on sen verran kilpailuviettiä että jos huomaa suositun naisen,  pitää näyttää kuinka saa sen. 

Vierailija
37/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siten, että kavereiden exiä ja nyxiä kartetaan, vaikka näitä pidettäisiin aivan sairaan kuumina. Eli ei vaikuta ehkä kiinnostuksern, mutta toimintaan kyllä.

Vierailija
38/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin. 

Ja myös naisen ikä, kauneus ja hedelmällisyys painaa vaakakupissa. Yleensä mies joutuu tekemään kompromisseja parin valinnassa. 

Jamoni nainenkin joutuisi, mutta on mieluummin yksin.

Vierailija
39/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhki nussittu kiertopalkinto kiinnostaa enää pohjasakkaa.

Kiinnostuneiden määrä ei korreloi millään määrin seksikumppaneiden kanssa. Nainen on siitä jännä olento ettei se n...i jokaisen kanssa.

Vierailija
40/112 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että tässä on jotain perää.

Aina sama kuvio. Ensin tosi pitkään yksinään rauhassa. Sitten kun yksi kiinnostuu, niin sitä seuraa ainakin kaksi muuta.

Sama. Silloin harvoin kun joku on ollut minusta kiinnostunut, niin ollut toinen ja kolmaskin kiinnostunut.

Normaalisti olen siis täysin ilmaa, ja esimerkiksi jos joskus harvoin baarissa tuttavan kanssa käyn, voisi tilalleni yhtä hyvin olla naulakko. Siinä missä tuttavaa jututetaan jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi