Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tällä hetkellä varmaan kaikki ihmiset viettävät kaunista kesäiltaa kavereidensa tai perheensä kanssa.

Vierailija
27.07.2024 |

Mä oon yksin kotona. Naapurissa on bileet. 

Masentavaa tämä yksinäisyys. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kaikki mutta tietenkin monilla on mieluisaa tekemistä ja seuraa. Osalla tietysti sitten on vähemmän mieluisaa vaikka eivät yksin olekaan. Ehken tämä ei-vapaaehtoinen yksinolo kuitenkin sen voittaa vaikka kurjaahan se tämäkin on.

Itse en kaipaa mitään isoa porukkaa tai hienoa tekemistä, mutta olisi mukava istua iltaa pienessä porukassa tai sitten olla kumppanin kanssa ihan kahden tai omalla perheellä. Kaverittomuutta/ystävättömyyttä enemmän oikeastaan surettaakin tämä ikisinkkuus ja perheettömyys, koska en ole mikään "menijä" saati "villi sinkku" vaan perhekeskeinen parisuhdeihminen. Nuorena sitä tietenkin jaksoi jonkun aikaa pyöriä baareissa ja käydä bileissä, festareilla ja viettää mökkijuhannuksia vaikka kyllähän se hieman tervanjuontia oli. Sitä kun luotti siihen, että kotoa ei kukaan tule hakemaan vaan pitää itse olla aktiivinen ja seurallinen.

No, eipä se sitten auttanut mitään koska lopputulos ei vois

Varmaan somekin vääristää, kun monet laittavat sinne parhaat palat elämästään.

Vierailija
22/23 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa naapurissa ei ole onneksi tänään kenelläkään bileitä, mutta kyllä niitä tälle kesää onkin riittänyt ja viimeksi sellaiset oli eilen.

Noita mölisijöitä ja mylvijöitä kuunnellessa tulee aina surkea olo, koska jopa tuollaisilla on seuraa ja kavereita. Mun täytyy siis olla ihan h i rv i t t ä v ä n  k a m m o t t a v a koska  seuraani ei kaipaa ikinä kukaan ja ihan sama mitä olen ehdottanut. Tosin tuollainen päätön kännääminen ei kiinnostakaan, mutta lasillisen kaksi voisi hyvinkin ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tääkään mitään juhlaa ole. oispa hiljaista tulispa nhl:ää