Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on tilannut omakannan lokitiedot ja paljastuiko ylläreitä?

Vierailija
27.07.2024 |

Minä tilasin tänään. Kohta paljastuu, että onko urkittu..

Kommentit (284)

Vierailija
281/284 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö meidän Suomen kansalaisten pitäisi saada turvallisesti käyttää lääkäreitä ?   Tai käydä töissä . Entä saada palkkaa mikä ei muille edes kuulu.  Varokaa näitä jotka käyttää teitä oleskelulupina! Varkaat !  Huijaukset. OPPIKAA sanomaan EI . EI ANNA EN SUOSTU. 

Persaukinen valtio myy kansan henkilökohtaisia tietoja.

Kas tuossa.

https://findata.fi/en/

Vierailija
282/284 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut. Vaikea tulkita. Hyvin monet katsoneet tietoja, pitäisi muistaa ta:n puhelimeen vastanneiden nimetkin, jotta tietäisi ovatko asiattomia urkkijoita vai vain puhelinvaihteessa tiedot esille ottaneita.

Ei kai ne voi työntekijöitten nimiä kertoa ihan tostanoin? Jokuhan saattas alkaa häiriköimään niitä.

Potilastietojen lokitietoraportissa lukee tietoja katsoneen/käyttäneen/luovuttaneen henkilön koko nimi (myös henkilön mahdolliset toiset ja kolmannet nimet), ammattinimike, tarkka kellonaika kun tiedot on avattu, tietojen käytön/katselun toimipaikka ja käyttötapa (luku, luonti, päivitys, poisto ym.). Olen pari päivää läpikäynyt omien potilastietojen lokitietoraporttia ja kyllähän niissä on epäilyttäviä tapahtumia. 

No ei todellakaan lue mitään koko nimiä. 

Voi rakas lapsi, kyllä lukee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/284 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä joku ikinä hyötyisi minun terveystietojeni lukemisesta. Se, mistä minua on ronkittu, leikattu tai lääkitty, olisi kyllä ihan yhdentekevää tietoa ihan kelle vain. Ja vaikka hän kertoisi ne jokaiselle tutulleen, niin en tiedä siltikään, mitä se muuttaisi.

Vierailija
284/284 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut. Vaikea tulkita. Hyvin monet katsoneet tietoja, pitäisi muistaa ta:n puhelimeen vastanneiden nimetkin, jotta tietäisi ovatko asiattomia urkkijoita vai vain puhelinvaihteessa tiedot esille ottaneita.

Ei kai ne voi työntekijöitten nimiä kertoa ihan tostanoin? Jokuhan saattas alkaa häiriköimään niitä.

Potilastietojen lokitietoraportissa lukee tietoja katsoneen/käyttäneen/luovuttaneen henkilön koko nimi (myös henkilön mahdolliset toiset ja kolmannet nimet), ammattinimike, tarkka kellonaika kun tiedot on avattu, tietojen käytön/katselun toimipaikka ja käyttötapa (luku, luonti, päivitys, poisto ym.). Olen pari päivää läpikäynyt omien potilastietojen lokitietoraporttia ja kyllähän niissä on epäilyttäviä tapahtumia. 

No ei todellakaan lue mitään koko nimiä. 

Voi rakas lapsi, kyllä lukee.

Eikös niissä lue titteli, sekä etu ja sukunimi? 

En ole ainakaan ikinä törmännyt Heikki Jaakoppi Aamok Kolmas Virtaseen, se on vaan Heikki Virtanen erikoislääkäri. 

Mitä sä sekoilet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme