Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ja mies vain ystävä tai kaveri. EI ONNISTU

Vierailija
27.07.2024 |

Ikävää, että nainen ja mies eivät voi olla vain ystäviä tai kavereita. Olen menettänyt monta hyvää miespuolista ystävää...nyyh!

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"EI ONNISTU" Senkö takia biseksuaaleilla ei voi olla lainkaan kavereita?

Vierailija
62/78 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on hankala hahmottaa että ystävä miehet ei ole poikaystäviä niin niiltä ei voi vaatia poikaystävän velvollisuuksia varsinkaan siinä vaiheessa jos ei itse suostu tyttöystävän velvollisuuksiin. Itselläkin on tai oikeastaan oli ystävinä semmoisia naisia jotka oletti ravintolaan mentäessä että minä maksan heidän ateriat kun olehan mies ja miehen velvollisuus on maksaa naisen ostokset. Jokainen niistä suuttui ja loukkaantui kun sanoin että kerran minulta odotat poikaystävän roolin täyttämistä niin kai sinä täytät tyttöystävän roolin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biseksuaaleilta ja homoilta onnistuu, heteroilta ei. 

Vierailija
64/78 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Mutta mitä hyötyä näistä on. Tinderistä tulee jonossa naisia jotka haluavat tavata, uudestaan ja uudestaan, vkl kun tulee alkaa se viestittely, "tulisin käymään mutta ei pyydetä" "tuu käymään" jne. Pelkkää kahvittelu tai seksiseuraa. Ei vaan jaksa eikä kiinnosta tällaiset. Tylsiä. M40

Vierailija
65/78 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu jos on FWB säätö.

Mikä se etu naiselle tässä suhteessa on? Itselle jäänyt todella epäselväksi

Pitää joka asiassa naisen etu olla pääroolissa? Kuinka paljon muutenkin käytät miehiä hyväkseen?

Vierailija
66/78 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuhan se? Ja välillä voi vaikka paneskella jos molemmat siitä tykkää. Ei huono homma ollenkaan 

Vierailija
67/78 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ikinä onnistu, ja tää on fakta!!!

No mulla on ollut pitkäaikaisia miespuolisia kavereita ja ei liity mitenkään seksiin tai sen puutteeseen, jos on välit mennyt tai jäänyt suhteet pois. Ne on olleet ihan perusriitoja, mitä ihmisillä on. 

No jos sä ajattelet naivin lapsenuskoisesti, että se on pelkkää kaveruutta, niin kivat sulle. Mut 100% miehellä on aina haluja ja toiveita taustalla

Saahan sitä toivoa. Mutta jos jaksaa olla kaveri toiveista huolimatta ja hyväksyy, ettei ne toiveet toteudu, niin hyvin voi olla kaveri. Tai jos toivoo vaan keskenään eikä pilaa kaveruutta vonkaamalla. 

Vierailija
68/78 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ei onnistu henkilöiltä, jotka ihastuvat helposti tai ovat yksinäisiä. Onnistuu ihmisiltä, jotka tietävät millaista kumppania etsivät ja osaavat pitää romanttiset tunteet ja ihastukset erossa ystävyyssuhteista. Eli joiltakin tuo onnistuu, toisilta taas ei.

Hmmm...itse ihastun todella harvoin, en ole yksinäinen, mutta en myöskään osaa olla miesten kanssa ystävä. Olen hyvin valikoiva ystävien suhteen, koskee siis myös naisystäviä. Jos mies kelpaa minulle ystäväksi, kelpaa hän myös kumppaniksi. Myös kaikki miehet joiden kanssa olen jonkinlaista ystävyyttä rakentanut ovat ihastuneet minuun. En siis ymmärrä ollenkaan miten miehen kanssa voisi olla ystävä. Mitään fwb tai yksipuoleisia ihastumisia ystävyyden varjolla en halua tähän ottaa mukaan. 

Vierailija
69/78 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu jos hyväksyy sen että mies vaan kärkkyy koska pääsee tuikkaamaan.

Itse en naisena tällaista jaksa.

Vierailija
70/78 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistunut oikein hyvin. Lapsuudesta saakka oltu pelkkiä ystäviä. Voisi sanoa että olemme kuin sisarukset. 

Vierailija
71/78 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ei onnistu henkilöiltä, jotka ihastuvat helposti tai ovat yksinäisiä. Onnistuu ihmisiltä, jotka tietävät millaista kumppania etsivät ja osaavat pitää romanttiset tunteet ja ihastukset erossa ystävyyssuhteista. Eli joiltakin tuo onnistuu, toisilta taas ei.

Hmmm...itse ihastun todella harvoin, en ole yksinäinen, mutta en myöskään osaa olla miesten kanssa ystävä. Olen hyvin valikoiva ystävien suhteen, koskee siis myös naisystäviä. Jos mies kelpaa minulle ystäväksi, kelpaa hän myös kumppaniksi. Myös kaikki miehet joiden kanssa olen jonkinlaista ystävyyttä rakentanut ovat ihastuneet minuun. En siis ymmärrä ollenkaan miten miehen kanssa voisi olla ystävä. Mitään fwb tai yksipuoleisia ihastumisia ystävyyden varjolla en halua tähän ottaa mukaan. 

Kuulostaa siltä, että valikoit ystäviksi vain sellaisia ihmisiä, joiden kanssa voisit olla myös romanttisessa suhteessa. Et hyväksy ystäviksi sellaisia ihmisiä, joiden kanssa et voisi olla romanttisessa suhteessa. Ongelman ydin siis tuossa.

Vierailija
72/78 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinällään harmi, jos jotkut ei kykene olemaan pelkästään kavereita vastakkaisen sukupuolen kanssa. Koska itse olen huomannut, että pisimmät, onnellisimmat ja terveimmät suhteet ovat alkaneet vuosien kaveruuden jälkeen. 

...Niin, eli parisuhteita niistäkin ystävyyksistä syntyi. Harva hetero pystyy syvälliseen ystävyyteen vastakkaisen sukupuolen kanssa ilman romanttisia tunteita.

Ihmiset ovat pohjimmiltaan melkoisia apinoita. Monet - varsinkin miehet - voivat pullottaa tunteitaan vuosikymmeniä roikkuessaan kaverinaisensa perässä.

Vierailija
73/78 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu jos nainen on sikaruma ja haisee pahalta.

Jos nainen on ns. normaali niin mies on homo ellei yritä päästä naisen tuheroa ja hilloviivaa työstämään.

Vierailija
74/78 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti onnistuu. Yli 20 vuotta kokemusta. 

Toi "friend zonelle" joutuminen on niin ankeiden niuhojen keksintö, joilla ei ole mitään kokemusta asiasta. "Voi ei, en saanut suhdetta, sain ystävän" 😄

Juu, olis kyllä kamalaa jos sais useammankin ystävän ennen kuin sais kumppanin. 

On kamalaa koska miehelle se on sama kuin pelkkä seksisuhde naiselle.Kumpikaan ei kelpaisi siten kuten itse haluaisi.

Vierailija
75/78 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotta syvää ystävyyttä takana yhden miehen kanssa, mutta ehkä se kaatuu ihan justiinsa. Kun ei vaan voi.

Vierailija
76/78 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on hankala hahmottaa että ystävä miehet ei ole poikaystäviä niin niiltä ei voi vaatia poikaystävän velvollisuuksia varsinkaan siinä vaiheessa jos ei itse suostu tyttöystävän velvollisuuksiin. Itselläkin on tai oikeastaan oli ystävinä semmoisia naisia jotka oletti ravintolaan mentäessä että minä maksan heidän ateriat kun olehan mies ja miehen velvollisuus on maksaa naisen ostokset. Jokainen niistä suuttui ja loukkaantui kun sanoin että kerran minulta odotat poikaystävän roolin täyttämistä niin kai sinä täytät tyttöystävän roolin

Hyvin muotoiltu.Miehelle se kaverimiehen rooli on kuin parisuhteen huonot puolet ilman niitä hyviä.

Vierailija
77/78 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin muotoiltu.Miehelle se kaverimiehen rooli on kuin parisuhteen huonot puolet ilman niitä hyviä.

Nääh, olette vain huonosti valinneet ystävänne. Tuollainen on hyväksikäyttöä naisen puolelta. Itse mielelläni maksan treffeilläkin oman osuuteni ja näin tekee lähes kaikki tuttunikin. Toisaalta, jos on oikeasti valmis pa..maan kaveriaan, niin ei siinä mieskään mitään pelkkää ystävyyttä ole hakemassa.

Vierailija
78/78 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut yhtään syvää ystävyyttä miehen kanssa. Nuorempana miehet ihastui muhuh tai mä niihin. Tai sitten ne oli vaan niin ällöjä - mä en siis voi kunnioittaa miehiä, jotka puhuu naisten ruumiinosista siihen tyyliin, että rinnathan on sitä varten, että miehet saa niitä tuijottaa, enkä myöskään kunnioita ihmisiä, jotka kehustelee sillä että tuli juhlittua viime yönä, joten myöhästyin töistä 3 tuntia.

Olen tosin myös sitä mieltä etten hyväksy syvää ystävyyttä varattujen naisten ja miesten välillä. Oma mieheni yritti tällaista naispuolisen työkaverinsa kanssa, joka lopulta ehdotti miehelleni seksiä. Meidän uusi sääntö on se, ettei tuollaisia ystävyyssuhteita solmita enää. Voidaan nähdä toista sukupuolta olevia kavereita porukassa, mutta ei kahden kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi