Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Olen niin harmissani. Vieraat eivĂ€t tulleetkaan đŸ„č

Vierailija
27.07.2024 |

KÀytin paljon aikaa tarjoiluihin parhaani mukaan. Pari tuntia ennen kuin odotin heidÀn tulevan niin tuli soitto, ettÀ eivÀt kerkiÀkÀÀn poiketa. PitÀÀ kuulemma kÀvÀistÀ matkan varrella jonkun koulukaverin luona. Se siitÀ.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa ne đŸ€”

EhkÀ hieman extremea...

Vierailija
42/51 |
27.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ota kuva tarjoiluista ja lÀhetÀ heille.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sinulla jotkut juhlat vai ihan vaan kahvilleko heidÀn piti tulla?

Ei mitÀÀn juhlia. Kaukaisia kavereita, jotka soittivat ja olisivat halunneet poiketa luonani.

- ap -

Eikö muita tuttuja voi kÀydÀ vaikka huomenna?En kyllÀ tÀytekakkua ala tekeen, jos puhe kÀvÀstÀ.

Ankeita kavereita  :| 

Vierailija
44/51 |
27.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TĂ€ytekakun voi myös pakastaa. 

Vierailija
45/51 |
27.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Todella ajattelemattomia tyyppejÀ. Jos sinulla on lÀhistöllÀ joku puolituttu naapuri, niin tÀssÀpÀ olisi syy tutustua. Olisi ikÀÀn kuin kelpo syy kutsua kylÀÀn lÀhistöltÀ joku, jonka kanssa juttu sujuu, mutta jota ei tunne ihan niin hyvin, ettÀ muutoin kutsuisi kylÀÀn.

Vierailija
46/51 |
27.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ piirakoita teit?

Tein Sara Parikan ohjeen mukaan mustikkapiirakan. TÀmÀn:

https://saraparikka.com/2020/04/03/mustikkapiirakka/

Sitten tein suolaisen piirakan ihan perusohjeella, kun löysin kantarelleja. Tarjolla oli myös tyttÀren tekemÀt karjalanpiirakat munavoin kanssa. HÀnkin panosti, kun uskoi, ettÀ Àidille tulee vieraita.

- ap -

Tulisin mielellÀni teille. Ihanat tarjottavat.

MinĂ€ myös 😊

Ja minÀ!

Vierailija
47/51 |
27.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ piirakoita teit?

Tein Sara Parikan ohjeen mukaan mustikkapiirakan. TÀmÀn:

https://saraparikka.com/2020/04/03/mustikkapiirakka/

Sitten tein suolaisen piirakan ihan perusohjeella, kun löysin kantarelleja. Tarjolla oli myös tyttÀren tekemÀt karjalanpiirakat munavoin kanssa. HÀnkin panosti, kun uskoi, ettÀ Àidille tulee vieraita.

- ap -

TÀytyypÀ itsekin tehdÀ tuota. Kiitos vinkistÀ!

48/51 |
27.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀstÀ tuli mieleeni ettÀ exÀni oli sellainen pershÀiriöinen, ettÀ peruutti usein tulemisensa, jos oli sovittu joku meno vaikka ystÀvien kanssa, tai vaikka oli luvannut lÀhteÀ mukaan johonkin konserttiin/teatteriin/syömÀÀn, ihan mitÀ vain, niin ei vaan tullut paikalle, ei vastannut puhelimeen eikÀ selittÀnyt mitenkÀÀn. ItsellÀni oli , ja on onneksi edelleen, laaja ystÀvÀpiiri ja harrastuksia ja olen muutenkin sosiaalinen, mutta kun kiihkeimmÀssÀ seurusteluvaiheessa jouduin tilanteisiin, ettÀ" mene sinÀ vaan, jos sinun ystÀvÀt on minua tÀrkeÀmpiÀ" niin tyhmyyttÀni sitten jÀtin joskus menemÀttÀ, ja keksin jotain viimetinkan ripuli- tai noro-tarinoita.

Totuus oli, ettĂ€ hĂ€pesin seurustelukumppanini ihmeellisiĂ€ mielenkÀÀnteitĂ€. UlospĂ€in antoi sellaisen kuvan ettĂ€ on hyvinkin sosiaalinen ja joviaali tyyppi. Oli tosiasiassa hyvin epĂ€vakaa, ja koska siihen aikaan (yli 15v sitten ) ei ollut muodikasta  olla ahdistunut, tms.  eikĂ€ olisi sitĂ€ itse koskaan myöntĂ€nytkÀÀn, niin kai tuo jotain sellaista sitten kuitenkin  oli. Muuten oli menestynyt ja pidettty omassa ammatissaan.

Mutta kuului kategoriaan, moni kakku pÀÀltĂ€ kaunis jne. VielĂ€kin olen onnellinen ettĂ€ pÀÀsin eroon ja ystĂ€vyyssuhteet onneksi sĂ€ilyneet. Anteeksikin olen pyytĂ€nyt.  Eli aina nĂ€mÀÀ oharit eivĂ€t vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ riipu sukulaisuudesta/ystĂ€vĂ€vyydestĂ€ vaan takana voi olla se pariskunnan hankalampi osapuoli  ja toinen sitten tasapainottelee ohuella narulla.

Vierailija
49/51 |
27.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa harmillista. Mutta voisiko tytÀr tulla sun luo herkuttelemaan, syötte yhdessÀ mitÀ teitte ja hÀn voisi tuoda mukanaan vaikka pari hÀnen ystÀvÀÀnsÀ...

TytĂ€r on kyllĂ€ herkkusuu ja ehkĂ€ syödÀÀn nuo tarjoilut pĂ€ivĂ€n pÀÀstĂ€. Tyttö on nyt kumminkin ystĂ€vĂ€nsĂ€ kanssa Kuninkuusraveissa. 

- ap -

PyydĂ€ joku kylÀÀn tai mene kĂ€ymÀÀn jonkun luona. Vie vaikka työpaikalle tai pyydĂ€ naapuri kahville. Kerro miten kĂ€vi ja nyt on liikaa herkkuja yksin syödĂ€. Saat paremman mielen itsellesi ja ilahdutettua leivoksilla jotain toista. 

Vierailija
50/51 |
27.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa samantyyppinen ystĂ€vĂ€. HĂ€n ehdottaa jotain tekemistĂ€, mĂ€ innostun ja ehdotan pĂ€ivÀÀ. HĂ€n, suurperheellinen ihminen, sanoo samantien, kalenterista tarkistamatta, ettĂ€ kĂ€y. EihĂ€n nykyÀÀn kukaan pysty tietĂ€mÀÀn, sopiiko meno parin viikon pÀÀstĂ€ ilman tarkistamista. SiitĂ€ tiedĂ€n, ettĂ€ tekeminen ei tule tapahtumaan ja niin se aina meneekin. HetkeĂ€ ennen hĂ€n peruuttaa jollain hassulla tekosyyllĂ€. En ikinĂ€ palaa asiaan enÀÀ enkĂ€ koskaan ehdota hĂ€nelle mitÀÀn. 

Vierailija
51/51 |
27.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MeillĂ€ on yhdet tuttavat, jotka ovat aina myöhĂ€ssĂ€ sovitusta. Koskaan eivĂ€t ilmoittele ja pahoittele muutoksista aikatauluissa. Viimeksi meni hermot niin, ettĂ€ kielsin tulemasta ollenkaan (oli muitakin suunnitelmia samalle pĂ€ivĂ€lle). Olisivat olleet 4 tuntia myöhĂ€ssĂ€! Ja nĂ€mĂ€kin ilmoittaa itse tulevansa kylÀÀn, en ole enÀÀ vuosiin kutsunut. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi yksi kuusi