Milloin olet viimeksi syönyt sipsejä?
Kommentit (28)
Sipsien mättämisestä kourakaupalla tulee aina mielikuva lihavasta naisesta istumassa sohvalla ja selailemassa somea.
Vierailija kirjoitti:
Sipsien mättämisestä kourakaupalla tulee aina mielikuva lihavasta naisesta istumassa sohvalla ja selailemassa somea.
Ai jaa, mulle tulee mieleen aina lukioajan kotibileet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en ollut lukiossa kotibileissä ja pänttäsin vaan oppikirjoja. Sama jatkui yliopistossa ja nyt olen hyvässä virassa. Nyt oikeastaan saattaisin vetää pari sipsipussia ja palan painikkeeksi pullon alkoholipitoista juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en ollut lukiossa kotibileissä ja pänttäsin vaan oppikirjoja. Sama jatkui yliopistossa ja nyt olen hyvässä virassa. Nyt oikeastaan saattaisin vetää pari sipsipussia ja palan painikkeeksi pullon alkoholipitoista juomaa.
Ok! Mulla oli lukioaikana aivan ihana kaveriporukka. Hajaannuimme tahoillemme koulun jälkeen, mutta itse asiassa tänä keväänä tapasimme uudestaan yli 20 vuoden tauon jälkeen. Oli mahtavaa huomata, miten jutut jatkuivat siitä, mihin ne olivat jääneet. Hienoja ihmisiä kaikki.
Yliopistosta löysin myös mahtavia kavereita, joista osan kanssa ystävyys kantaa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Tai kaljaa litkivä jääkiekkoa tuijottava vatsakas mies sohvalla.
Ensimmäinen pussi on edelleen ostamatta eli en koskaan.
Eilen ostin sellasen pienen, ehkä 75g pussin perussipsejä kun oltiin miehen kanssa menossa puistokonserttiin. Oli niin helle, niin arvelin että tekee ehkä mieli jotain suolaista juomien lisäksi. Sitä ennen ehkä olen syönyt joskus vuosi sitten kesällä kavereitten mökillä jotain linssisipsejä tai vastaavia. Ei tule kotiin enää ostettua kun lapset jo muuttaneet pois eikä nuo muutoin kuulu meidän ns. naposteltaviin.
Juustonaksuja viimeksi tänään