Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ministeri Ville Tavio pöyristyi olympialaisten avajaisista

Vierailija
27.07.2024 |

"Ville Tavion mielestä olympialaiset eivät enää arvosta konservatiiveja."

Sillälailla. Villellä paloi käämit. Sieltä tuli sitten kaikki persuperustelut.

En viitsi kommentoida enempää, enkä laita linkkiä. Löytyy nyt IS:n avaussivulta.

Jos ei löydä, niin sitten ei löydä. 

Vattu vattu vatun vatun vattu, mitä ministereitä meillä onkaan.

Kommentit (255)

Vierailija
101/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjastokohtauksen rakkausaihelma päätyi kolmen kimppaan. Tämä tapahtui otsikon "Liberte" alla. Eli siis hillitsemätön ja vailla vastuuta harjoitettu seksi on vapautta? Kohtauksen tyypit tapasivat eka kertaa, joten sitoutumista ja vastuuta tuskin oli. Miksi tällainen pitää esittää hyvänä asiana?

Kyllä minä niin mieleni pahoitin. 

En tosiaan pahoittanut, analysoin. Seksuaalisuuden ylikorostus on nykyajan juttu. Seksuaalisen vapauden nimissä promotoidaan pelkän mielihyvän varassa toimivaa seksiä. Itse olen sitä mieltä, että seksuaalinen kohtaaminen on niin iso juttu, että siinä pitää olla muutakin pelissä kuin pelkän mielihyvän tavoittelu. Seksissä kohisevat isot energiat, se ei ole leikkikalu lainkaan.

Epävakaat ja bipot paikkailevat lapsuuden vaillejäämisiään merkityksettömällä s*ksillä.

Vierailija
102/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla noin ankea maailmankuva? Historiallisen mielipuolisen mahtipontiset avajaiset Pariisin kaduilla ja ainut mikä jäi mieleen oli pari dragia. Tyyppi on ulkomaankauppaministeri - kannattaakin haukkua kumppanimaan järjestelyjä. Siellähän oli yllin kyllin binääristä konservatiivisuutta, kuten urheilussa muutenkin.

Muutenkaan Tavion/persujen jutuissa ei ole ikinä mitään logiikkaa: ei minua häiritse lainkaan, mutta... ja hirveä ränttäys vihaisena. Politiikka ei kuulu urheiluun, mutta konservatiiveja pitää muistaa. Venäjä pitää sulkea ja Israelin ehdottomasti pitää osallistua ja pak##isten joukkue on tarpeeton? Olympialaiset on woke ja dei?

Jotenkin surullisia ihmisiä.

Typerää irtopisteiden keruuta. Varmaan resonoi jossakin persujen syvissä riveissä maaseudulla. Kukaan reissannut ja normaali kaupunkilainen ei ulosta housuihinsa tuollaisen asian tähden. Yhä enemmän alkaa tuntua että persut on lähinnä trolliporukka, oikea syöttiläiden joukko, jolla ei ole mitään annettavaa muuta kuin paskan tuottaminen someen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa pervoilua ja satanismia, sitten kun vielä vittuillaan kristityille, niin kai se vituttaa?

Vierailija
104/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hän olisi toivonut poliittisesti neutraalimpaa tyyliä avajaisiin, etenkin näytöksen kohdassa, jossa drag-esiintyjät ja tanssijat järjestäytyivät pitkän pöydän ääreen samaan tapaan kuin Viimeisessä ehtoollisessa"

Tässä olin jokseenkin samaa mieltä. Miettikää jos muillakin uskonnoilla leikiteltäisiin samaan tyyliin. Olisi heti CANCEL! :D

Luuletko että Ranskassa tuollaisilla pöyristymisillä on mitään väliä? Pariisi ei varsinaisesti ole tunnettu mistään ahdasmielisyydestä. Ollaan todellakin metsäläisiä täällä.. huh huh. Hui kamalaa, ihan drag-esiintyjä :o Kyllä minä mieleni niin pahoitin ja menen metsään itkemään tätä vääryyttä. 

Et nyt ymmärtänyt pointtiani.

Vierailija
105/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjastokohtauksen rakkausaihelma päätyi kolmen kimppaan. Tämä tapahtui otsikon "Liberte" alla. Eli siis hillitsemätön ja vailla vastuuta harjoitettu seksi on vapautta? Kohtauksen tyypit tapasivat eka kertaa, joten sitoutumista ja vastuuta tuskin oli. Miksi tällainen pitää esittää hyvänä asiana?

En tosiaan pahoittanut, analysoin. Seksuaalisuuden ylikorostus on nykyajan juttu. Seksuaalisen vapauden nimissä promotoidaan pelkän mielihyvän varassa toimivaa seksiä. Itse olen sitä mieltä, että seksuaalinen kohtaaminen on niin iso juttu, että siinä pitää olla muutakin pelissä kuin pelkän mielihyvän tavoittelu. Seksissä kohisevat isot energiat, se ei ole leikkikalu lainkaan.

Jep. Seksi (normaali sellainen) luo elämää! Se on yksi maailman mahtavimmista voimista, sekä hyvässä että huonossa. Ja sitten joku urpo täällä toteaa, että seksuaalisuudessa ei muka ole mitään poliittista. Just. Ihmisten tyhmyys jaksaa aina järkyttää. 

Vierailija
106/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persposki-Tavio on ollutkin hiljaa ja huomaamaton koko ministeriaikansa. Nyt tuli hänen huomattavin ulostulonsa.

Vierailija
107/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hän olisi toivonut poliittisesti neutraalimpaa tyyliä avajaisiin, etenkin näytöksen kohdassa, jossa drag-esiintyjät ja tanssijat järjestäytyivät pitkän pöydän ääreen samaan tapaan kuin Viimeisessä ehtoollisessa"

Tässä olin jokseenkin samaa mieltä. Miettikää jos muillakin uskonnoilla leikiteltäisiin samaan tyyliin. Olisi heti CANCEL! :D

Luuletko että Ranskassa tuollaisilla pöyristymisillä on mitään väliä? Pariisi ei varsinaisesti ole tunnettu mistään ahdasmielisyydestä. Ollaan todellakin metsäläisiä täällä.. huh huh. Hui kamalaa, ihan drag-esiintyjä :o Kyllä minä mieleni niin pahoitin ja menen metsään itkemään tätä vääryyttä. 

Itse olet sivistymätön juntti, kun luulet, että kaikki ranskalaiset ovat samanlaisia tai että Pariisi muka edustaisi koko maata. Usko pois, ranskalaiset ovat keskimäärin konservatiivisempia kuin suomalaiset, ja moni ranskalainen on varmasti vihainen todistamastaan esityksestä. Mutta joo, kaltaisillesi junteille on vaikea käsittää tällaisia monisyisyyksiä.

Vierailija
108/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olympialaisten pitäisi "arvostaa konservatiiveja"? Se on urheilukilpailu.

No nyt ohjelmisto palveli yksinomaan liberaalien arvoja, joten tasapuolisuuden nimissä pitäisi toistakin osapuolta kunnioittaa, jos nyt ylipäätään on pakko tehdä asiasta poliittinen.

Sepä juuri, kun osa ihmisistä haluaa tehdä kaikesta poliittisen. Meitä on aika paljon ympäri maailmaa, jotka katsomme vaikkapa nyt olympialaisten avajaisia urheiluspektaakkelina ilman että pohtisimme jotain piilomerkityksiä, poliittisia agendoja ym. Elämä on kuule aika paljon helpompaa, kun ei tarvitse aina olla naama nyrpällään ja mieltä pahoittamassa, milloin tanssijan vaatteista ja milloin tanssiliikkeistä.

Vierailija
109/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi itku sentään. Kaunista taidetta oli avajaisissa. Kaikki eivät tietenkään ymmärrä sitä.

Kaunista?

😂

Taidetta?

🤣🤣🤣🤣

Vierailija
110/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi itku sentään. Kaunista taidetta oli avajaisissa. Kaikki eivät tietenkään ymmärrä sitä.

Kaunista?

😂

Taidetta?

🤣🤣🤣🤣

Anaalikulttilaiset näkevät häivähdyksen anaalitaivaastaan todistaessaan transvestiittimiehen pyhän tanssin. :D

Vierailija
111/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni olympialaisiin lipun ostanut ihmetteli saapuiko pride-kulkueeseen. 

Tämä ei valitettavasti ole enää tätä päivää.

Yksi järjestäjiä puolustava seikka on että ohjelmaa on aloitettu rakentamaan monia vuosia sitten ja silloin ei ollut tiedossa nämä sateenkaariliikkeiden pimeät puolet samassa mittakaavassa.

joka tapauksessa, mitta on täyttynymässä ihmisilläkin.

Vierailija
112/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykologiassa anaalisuus ja sadismi liittyvät toisiinsa. Nykyisin politiikka vetoaa ihmisten sadistisiin mielikuviin, fantasioidaan ampumisesta, sohitaan kansalaisia saksilla, nautitaan leikkauksilla pelottelusta jne. Tämän kääntöpuoli on taantuminen anaalitasolle, eikö eräs kansanedustaja, nykyinen meppi kontannut paskavaipoissa eduskuntatalon portailla. 

On pitkään tiedetty, että homot ja näiden palvojat ovat sadisteja, jotka haluavat tuhota kaiken hyvän ja kauniin ympäriltään. 

No senhän näkee persuista, niitten puolijumala on paskaperseennussija 00tynkkynen. Kaikki persusaastat on homoja. Jussikin ihan homon näköinenkin. 

Joo, poskensakin punoittaa niin kuin olisi juuri saanut perseeseensä. Klups.

Vierailija
113/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla noin ankea maailmankuva? Historiallisen mielipuolisen mahtipontiset avajaiset Pariisin kaduilla ja ainut mikä jäi mieleen oli pari dragia. Tyyppi on ulkomaankauppaministeri - kannattaakin haukkua kumppanimaan järjestelyjä. Siellähän oli yllin kyllin binääristä konservatiivisuutta, kuten urheilussa muutenkin.

Muutenkaan Tavion/persujen jutuissa ei ole ikinä mitään logiikkaa: ei minua häiritse lainkaan, mutta... ja hirveä ränttäys vihaisena. Politiikka ei kuulu urheiluun, mutta konservatiiveja pitää muistaa. Venäjä pitää sulkea ja Israelin ehdottomasti pitää osallistua ja pak##isten joukkue on tarpeeton? Olympialaiset on woke ja dei?

Jotenkin surullisia ihmisiä.

Typerää irtopisteiden keruuta. Varmaan resonoi jossakin persujen syvissä riveissä maaseudulla. Kukaan reissannut ja normaali kaupunkilainen ei ulosta housuihinsa tuollaisen asian tähden.

Heippa. Olen kaupunkilainen, maailmaa matkannut korkeasti koulutettu kaksoiskansalainen, jolla on kansainvälinen tausta. Arvaa mitä? Homot ovat syvältä helvetin pimeimmästä sopukasta. 

Vierailija
114/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puoli on, että kun taas matkustaa Ranskaan, tietää ettei matkalla ole yhtään persua.

Vierailija
115/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ja läheisyys on aivan samanlainen perustarve ihmisille kuin ravinto ja lämpö. Ja vapaus ja vastuu ei ole toisiaan poissulkevia asioita. 

Vierailija
116/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun taso on järkyttävä. Voisitteko saastoiksi toisianne nimittelevät poistua, niin me muut voimme jatkaa toisiamme kunnioittavaa ajatustenvaihtoa? Itse olen sitä mieltä, että konservatiivisemmat muslimimaat olisi pitänyt ottaa paremmin huomioon. Ei tällä lailla edistetä kansojen veljeyttä.

Tämä saasta-keskustelun luettuani olen sitä mieltä, että olympialaiset pitäisi lakkauttaa. Ei ole enää sellaista yhtenäisyttä ihmiskunnassa, että voisi tällaisia järkätä. Jos osa ihmiskuntaa pitää toista osaa saastana, on turha kokoontua. Nämä ajatukset täällä edustavat isompia ryhmiä. Woke-länkkärit voi pitää omat olympialaiset, konservatiivit omansa.

Vierailija
117/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuno Turhapuroa sitten aikoinaan naureskeltiin naisten vaatteissa jonka nyt sitten pitäisi olla jokin uusi normaali?

Vierailija
118/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet sivistymätön juntti, kun luulet, että kaikki ranskalaiset ovat samanlaisia tai että Pariisi muka edustaisi koko maata. Usko po

Höpö höpö. Ranskassa showta on ylistetty ja muuallakin. Paitsi Impivaarassa, jossa halutaan mennä johonkin helvetin taleban-meininkiin ja horistaan jostakin mystisestä wokesta kuviteltuna vihollisena.

Minun käsitykseni mukaan kyseessä on a) yksinkertaiset b) mielenterveysongelmaiset ja c) trollit. 

Tai kaikki yhdessä. Tämä kulttuurisodan kopiointi jostakin Amerikoista on täysi vitsi, samoin kuin Tavio ja mädäntynyt puolueensa. Tämä on pelkkää hämäystä jonka tarkoituksena on huiputtaa yksinkertaisia jullikoita ja häivyttää se tosiasia, että nyt leikataan köyhimmiltä ja kuritetaan duunareita.

Vierailija
119/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuno Turhapuroa sitten aikoinaan naureskeltiin naisten vaatteissa jonka nyt sitten pitäisi olla jokin uusi normaali?

Uuno on homoikoni numero yksi! Spedekin varmana salaa tämän poikaystävä.

Vierailija
120/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olympialaisten pitäisi "arvostaa konservatiiveja"? Se on urheilukilpailu.

No nyt ohjelmisto palveli yksinomaan liberaalien arvoja, joten tasapuolisuuden nimissä pitäisi toistakin osapuolta kunnioittaa, jos nyt ylipäätään on pakko tehdä asiasta poliittinen.

Sepä juuri, kun osa ihmisistä haluaa tehdä kaikesta poliittisen. Meitä on aika paljon ympäri maailmaa, jotka katsomme vaikkapa nyt olympialaisten avajaisia urheiluspektaakkelina ilman että pohtisimme jotain piilomerkityksiä, poliittisia agendoja ym. Elämä on kuule aika paljon helpompaa, kun ei tarvitse aina olla naama nyrpällään ja mieltä pahoittamassa, milloin tanssijan vaatteista ja milloin tanssiliikkeistä.

Näillä ihmisillä on jonkinlaisia pakkoajatuksia jotka tuo politiikan kaikkeen. Suosittelisin jonkinlaista keskusteluapua, koska se ei ole normaalia.

Joskus show on pelkkä show, eikä mikään mystinen woke-salaliitto.

Tosin kyllähän Tavio sen tietää, mutta villitsee vain Syvä joki-osastoa, joka sitten kännissä oksentaa somen tukkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä