Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ministeri Ville Tavio pöyristyi olympialaisten avajaisista

Vierailija
27.07.2024 |

"Ville Tavion mielestä olympialaiset eivät enää arvosta konservatiiveja."

Sillälailla. Villellä paloi käämit. Sieltä tuli sitten kaikki persuperustelut.

En viitsi kommentoida enempää, enkä laita linkkiä. Löytyy nyt IS:n avaussivulta.

Jos ei löydä, niin sitten ei löydä. 

Vattu vattu vatun vatun vattu, mitä ministereitä meillä onkaan.

Kommentit (255)

Vierailija
81/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persusaastat kun ta pet taisiin samaan kasaan niin Suomessa olisi kaikki hyvin. Jos minulle annettaisiin.

Otapa lääkkeesi ja lopeta noiden sairaiden fantasioidesi suoltaminen täällä ja muuaalakin.

Pitäisiköhän sinun ensin määrätä lääkitys spermaturpa lunttu purralle. Sehpn se on ta ppa massa lapsia. Sinä et ole persusaasta ole minkään arvoinen, olet pelkkää pas kaa. 

Vierailija
82/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastokohtauksen rakkausaihelma päätyi kolmen kimppaan. Tämä tapahtui otsikon "Liberte" alla. Eli siis hillitsemätön ja vailla vastuuta harjoitettu seksi on vapautta? Kohtauksen tyypit tapasivat eka kertaa, joten sitoutumista ja vastuuta tuskin oli. Miksi tällainen pitää esittää hyvänä asiana?

Kyllä minä niin mieleni pahoitin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta avajaiset olivat kulttuurillisesti epäsensitiiviset. Ei lainkaan otettu huomioon maita, joissa on eri traditio, vaan käveltiin heidän ylitseen.

Tämä! Oliko otettu huomioon konservatiivisen uskovan muslimiperheen katsojakokemus? Sensitiivisyystyö on vielä varsin kehittymätöntä.

Niin,  tuntuu, että se sensitiivisyyden vaatimus kulkee vain toiseen suuntaan: konservatiivien pitää olla suvaitsevia modernisteja kohtaan.

Vierailija
84/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavio taitaa olla Päivi Rässisen linjoilla.

Vierailija
85/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persusaastat kun ta pet taisiin samaan kasaan niin Suomessa olisi kaikki hyvin. Jos minulle annettaisiin.

Otapa lääkkeesi ja lopeta noiden sairaiden fantasioidesi suoltaminen täällä ja muuaalakin.

Anaalitappi ahdisti homon perseenreikää niin piti tulla nettiin pätemään tap pofantasioistaan.

Vierailija
86/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välitin viestisi purrasaasta-apinalle, sanoin, että persut haluaa, että purrasaasta ottaa lääkkeet ja vetää narun kaulaan. 

Vierailija
87/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se sellainen wokeshow että meni maku koko olympialaisista. Näyttää joltain pridejuhlalta.

m36

Vierailija
88/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anaalitappi ahdisti homon perseenreikää niin piti tulla nettiin pätemään tap pofantasioistaan.

Lisää stuertteja ylelle.

Vierailija
89/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Riikka purrallako? 

Vierailija
90/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän ulkomaankauppaministerin ÄO on pienempi kuin kanan pilllun ympärysmitta. Hienoa persut, teillä on vajaa mieliset ministereinä. Naurattaisi jos ei niin kovasti vi tuttaisi ja itkettäisi. 

Sekaannutko eläimiin, kun kerran tiedät kanan pillun ympärysmitan? Itse olen terve ihminen enkä ole koskaan edes ajatellut kanan pillun olemassaoloa hetkeäkään. Vastenmielinen ajatus ylipäätään. 

Niin, mistä se kana pissii?

Vierailija
91/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjastokohtauksen rakkausaihelma päätyi kolmen kimppaan. Tämä tapahtui otsikon "Liberte" alla. Eli siis hillitsemätön ja vailla vastuuta harjoitettu seksi on vapautta? Kohtauksen tyypit tapasivat eka kertaa, joten sitoutumista ja vastuuta tuskin oli. Miksi tällainen pitää esittää hyvänä asiana?

Kyllä minä niin mieleni pahoitin. 

En tosiaan pahoittanut, analysoin. Seksuaalisuuden ylikorostus on nykyajan juttu. Seksuaalisen vapauden nimissä promotoidaan pelkän mielihyvän varassa toimivaa seksiä. Itse olen sitä mieltä, että seksuaalinen kohtaaminen on niin iso juttu, että siinä pitää olla muutakin pelissä kuin pelkän mielihyvän tavoittelu. Seksissä kohisevat isot energiat, se ei ole leikkikalu lainkaan.

Vierailija
92/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Riikka purrallako? 

Ai siitäkö se purran ruma naama johtuu, puhkinusssittu perce ja anaalitappi. 

Vierailija
93/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se sellainen wokeshow että meni maku koko olympialaisista. Näyttää joltain pridejuhlalta.

m36

Sinun mielipiteesi ei taida kiinnostaa ranskalaisia paskan vertaa. Ranskalla on munaa ja itsetuntoa tehdä juuri sellaiset avajaisjuhlat kuin haluaa. He eivät ole hattu kourassa kyselemässä lupaa keneltäkään niin kuin suomalaiset, jotka on Euroopan suurimpia ass lickereitä.

Vierailija
94/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykologiassa anaalisuus ja sadismi liittyvät toisiinsa. Nykyisin politiikka vetoaa ihmisten sadistisiin mielikuviin, fantasioidaan ampumisesta, sohitaan kansalaisia saksilla, nautitaan leikkauksilla pelottelusta jne. Tämän kääntöpuoli on taantuminen anaalitasolle, eikö eräs kansanedustaja, nykyinen meppi kontannut paskavaipoissa eduskuntatalon portailla. 

On pitkään tiedetty, että homot ja näiden palvojat ovat sadisteja, jotka haluavat tuhota kaiken hyvän ja kauniin ympäriltään. 

Kirjoitapa lähde. Linkkikin piisaa.

Vierailija
95/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m36

Korjaan hiukan nimimerkkiäsi.

homopersusaasta36

Vierailija
96/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämä tyttö pöyristyi! Liian vähän pluskokoisia keski-ikäisiä naisia avajaisissa! 

Vierailija
97/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavio taitaa olla Päivi Rässisen linjoilla.

Ja? Elämme maassa, jossa on sallittua mielipiteiden monimuotoisuus ja moniarvoisuus, my friend! Pidä kiinni demokratiasta!

Vierailija
98/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän olisi toivonut poliittisesti neutraalimpaa tyyliä avajaisiin, etenkin näytöksen kohdassa, jossa drag-esiintyjät ja tanssijat järjestäytyivät pitkän pöydän ääreen samaan tapaan kuin Viimeisessä ehtoollisessa"

Tässä olin jokseenkin samaa mieltä. Miettikää jos muillakin uskonnoilla leikiteltäisiin samaan tyyliin. Olisi heti CANCEL! :D

Vierailija
99/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin ankea maailmankuva? Historiallisen mielipuolisen mahtipontiset avajaiset Pariisin kaduilla ja ainut mikä jäi mieleen oli pari dragia. Tyyppi on ulkomaankauppaministeri - kannattaakin haukkua kumppanimaan järjestelyjä. Siellähän oli yllin kyllin binääristä konservatiivisuutta, kuten urheilussa muutenkin.

Muutenkaan Tavion/persujen jutuissa ei ole ikinä mitään logiikkaa: ei minua häiritse lainkaan, mutta... ja hirveä ränttäys vihaisena. Politiikka ei kuulu urheiluun, mutta konservatiiveja pitää muistaa. Venäjä pitää sulkea ja Israelin ehdottomasti pitää osallistua ja pak##isten joukkue on tarpeeton? Olympialaiset on woke ja dei?

Jotenkin surullisia ihmisiä.

Vierailija
100/255 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän olisi toivonut poliittisesti neutraalimpaa tyyliä avajaisiin, etenkin näytöksen kohdassa, jossa drag-esiintyjät ja tanssijat järjestäytyivät pitkän pöydän ääreen samaan tapaan kuin Viimeisessä ehtoollisessa"

Tässä olin jokseenkin samaa mieltä. Miettikää jos muillakin uskonnoilla leikiteltäisiin samaan tyyliin. Olisi heti CANCEL! :D

Luuletko että Ranskassa tuollaisilla pöyristymisillä on mitään väliä? Pariisi ei varsinaisesti ole tunnettu mistään ahdasmielisyydestä. Ollaan todellakin metsäläisiä täällä.. huh huh. Hui kamalaa, ihan drag-esiintyjä :o Kyllä minä mieleni niin pahoitin ja menen metsään itkemään tätä vääryyttä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä