Miehelle on aivan sama nähdäänkö me useaan viikkoon
Kommentit (62)
Mä en olisi tuollaisessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on samalla tavalla, paitsi että minulle on vähän sama koska nähdään ja olen nainen. On oltu yhdessä 19 vuotta, eri asunnot, eri paikkakunta. Mies on vapaalla töistä ja olisi aina täällä minun luonani kun ei hänellä ole mitään harrastuksia eikä kavereita mutta en halua nähdä kuin korkeintaan kerran pari kuussa tai sama vaikka ei enää ollenkaan. Tulen hyvin toimeen itsekseni ja minulla on työ ja harrastukset sekä olen aika sosiaalinen.
Miksi edes olette "yhdessä" tai siis erillään oloahan tuo on.
Mulla oli samanlainen! Annoin potkut persuksille.
Ei kannata ruokkia tyyppiä joka on homososiaalisessa suhteessa mieskamuihin mieluummin kuin naiseen
Samat kokemukset. Ei ollut väliä vaikka ei nähtäisi koko kesänä, kyllä se hänelle sopii. Taka-ajatuksia tulvillaan. No, entinen on. Jotain rajaa sentään.
Olen puhunut puolisoni kanssa, että meille tekee hyvää minun vuorotyö,kun ei ihan kokoajan olla toisia tuijottamassa. Hän saa välillä olla rauhassa illalla kotona kun olen töissä ja minä saan olla rauhassa vapaalla kotona kun hän on töissä. Sit kun ollaan yhdessä,ollaan jalat ristissä sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen puhunut puolisoni kanssa, että meille tekee hyvää minun vuorotyö,kun ei ihan kokoajan olla toisia tuijottamassa. Hän saa välillä olla rauhassa illalla kotona kun olen töissä ja minä saan olla rauhassa vapaalla kotona kun hän on töissä. Sit kun ollaan yhdessä,ollaan jalat ristissä sohvalla.
Ne miehet on sillä aikana deittipalveluissa kun vaimolla on iltavuoro. Niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on parempaa tekemistä...roikkujat ärsyttää
Pitää pystyä olemaan itsenäinen, miten joku voi kestää jatkuvaa takertumista päivästä toiseen? Itse tarvitsen ainakin omaa aikaa myös. En nyt sano, että pitäisi pitää parin viikon taukoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tuollaisessa suhteessa 8 vuotta! Älä tee samaa virhettä. Haluaa olla kanssasi, kun parempaakaan ei ole.
Löysitkö uuden parrmman suhteen? -ohis
Joo, löysin!
Ja mitä pikemmin tuollaisesta epäsuhteesta lähtee, sen nopeammin on mahdollisuus tavata itselle sopiva kumppani.
Onko uusi kumppani undulaatti?
Eksäni asui n. 1,5 h junamatkan päässä toisessa kaupungissa. Näimme kolmen viikon välein yleensä hänen luonaan. Minä olin 99% ajasta se, joka otti yhteyttä ja ehdotti tapaamista. Eksä saattoi olla melkein viikkoon laittamatta viestiä, enkä ikinä kestänyt odottaa niin kauaa, vaan sorruin aina laittamaan viestiä ensin. Lopulta eksä jätti minut alle vuoden seurustelun jälkeen, koska jahtasi lähemmäs muuttanutta, nuorempaa opiskelukaveriaan. Olin siis vain varalla, sillä saihan minulta kivasti seksiä ja maksoin enemmän meidän treffimenoja, koska tienasin tuolloin miestä enemmän.
Yritin myös tapailla toista samaan tyyliin käyttäytyvää miestä muutaman kuukauden. Etäisyyttä meidän asuntojen välillä oli viiden lähijuna-aseman verran ja silti nähtiin tosi harvoin. Loppuhuipennus tapailulle oli, että mies ei avannut lopulta viikkoon WA-viestiäni. Lopulta avasi sen, ja kysyi minua vastauksessa ulkomaan reissulle hänen autollaan. Oli varmaan viikon aikana ehtinyt kysyä aika montaa muuta naista reissuun. Vastasin, että en halua lähteä ja estin miehen numeron.
Moni mies valitettavasti käyttäytyy ihan kuin sosiopaatti, pyörittelee useaa naista kerralla ja pitää varalla niitä, joilta olettaa saavansa seksiä. Treffeillä nämä miehet saattavat olla vaikka kuinka romanttisia, koska yrittävät manipuloida pysymään seurustelu- tai tapailusuhteessa kanssaan.
N33
Nice