Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle on aivan sama nähdäänkö me useaan viikkoon

Vierailija
27.07.2024 |

Mitä mieltä olette parisuhteestani?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mulla oli samanlainen suhde joskus vuosia sitten. Mies kävi luonani max kerran viikossa, viipyi yhden pnon verran. Golf, työt ja mikälie kiinnosti enemmän. Minulle tuo sopi ihan mainiosti, olin yksinhuoltaja ja lapset pääosin minulla. Harmillisesti hän vaan oli kovin mustasukkainen, kun lähdin esim. baariin, kun hänellä ei ollut aikaa minulle. Kaikenkaikkiaan taisi melkein pari vuotta kestää tuo suhde, loppui kun tapasin miehen, jonka kanssa aloimme seurustella ihan oikeasti. 

Vierailija
22/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielläsi on varmasti toinen nainen kierroksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mikään parisuhde ole.

Tapailusuhde.

Vierailija
24/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan sano että itse sitten perut kaikki suunnitelmat ja sovitut menot kun mies ilmaisee halunsa tavata?

Vierailija
25/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa avoidant attachment style.

Vierailija
26/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on samalla tavalla, paitsi että minulle on vähän sama koska nähdään ja olen nainen. On oltu yhdessä 19 vuotta, eri asunnot, eri paikkakunta. Mies on vapaalla töistä ja olisi aina täällä minun luonani kun ei hänellä ole mitään harrastuksia eikä kavereita mutta en halua nähdä kuin korkeintaan kerran pari kuussa tai sama vaikka ei enää ollenkaan. Tulen hyvin toimeen itsekseni ja minulla on työ ja harrastukset sekä olen aika sosiaalinen.

Mitä neuvoja antaisit ap:lle? Jäädä suhteeseen, jos itsellä samanlainen tarve nähdä ei-koskaan? Onko kumppanisi sinulle rakas ja tärkeä? Miksi olet hänen kanssaan? Onko nykyinen suhteesi käsityksesi hyvästä parisuhteesta?

Riippuu mitä ap suhteelta haluaa. Jos haluaa jotain muuta niin sitten on syytä varmaan erota. Oikeastaan itse roikun tässä, koska mies haluaa ja koen olevani hänelle tärkeä eikä minulla ole ketään muita eikä kiinnosta. Vuosien varrella romanttiset tunteet on kadonneet, ehkä jotain kaverillista on minun puolelta. Minulla on oma hyvä elämä ja välillä kiirettäkin, tuntuu että miehellä ei ole mitään muuta kuin minut. Eikä meillä ole mitään yhteistä kiinnostuksen kohdetta. Soittelemme kyllä lähes joka toinen päivä, tai siis mies soittaa. 

Vierailija
27/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kans tällaisen miehen. Sanoi vastikään saaneensa olla pari kuukautta rauhassa, kun naisystävä lähti kotiseudulleen. Heillä menee hänen mielestään hyvin, koska eivät riitele yhdessä ollessaan. 

Vierailija
28/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo valinta sinulta AP olla yhdessä tuollaisen miehen kanssa.

Avaa vähän että miksi olet hänen kanssaan? Mikä on motiivisi?

Vierailija
29/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös tuollainen suhde. Vaikka oli sovittu treffien aika ja paikka, saattoi olla ettei äijä ilmestynyt paikalle eikä sitä saanut kiinni. Sitten parin päivän kuluttua saattoi tulla viesti että sori, tuli työeste.  Aloin tehdä samaa ja sehän oli hänelle käsittämätöntä ja ennenkuulumatonta. Äijä ruikutti ja uhriutui ja soitteli ja tuli käymään. Jos sattui olemaan aikaa pyysin sisälle, jos oli muuta menoa sanoin että nyt ei pysty, soita seuraavan kerran etukäteen niin katsotaan sopiva hetki. No eihän se suhde kauaa jatkunut mutta vieläkin neljän vuoden jälkeen se laittelee silloin tällöin viestejä

Vierailija
30/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
31/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!

Vierailija
32/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan komea mies ja tapailee muitakin naisia.

Vierailija
33/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on parempaa tekemistä...roikkujat ärsyttää

Vierailija
34/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tuollaisen suhteen. Toisaalta opin myös olemaan itsekseni, siitä kiitokset tuolle miehelle.

Vierailija
35/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö

Ö

Vierailija
36/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli myös tuollainen suhde. Vaikka oli sovittu treffien aika ja paikka, saattoi olla ettei äijä ilmestynyt paikalle eikä sitä saanut kiinni. Sitten parin päivän kuluttua saattoi tulla viesti että sori, tuli työeste.  Aloin tehdä samaa ja sehän oli hänelle käsittämätöntä ja ennenkuulumatonta. Äijä ruikutti ja uhriutui ja soitteli ja tuli käymään. Jos sattui olemaan aikaa pyysin sisälle, jos oli muuta menoa sanoin että nyt ei pysty, soita seuraavan kerran etukäteen niin katsotaan sopiva hetki. No eihän se suhde kauaa jatkunut mutta vieläkin neljän vuoden jälkeen se laittelee silloin tällöin viestejä

Hahha! Loistava ihminen olet. Noin sitä rajoja pitää laittaa. Ihan oikein. Meidän suhde on tästä syystä myös menossa nurin. Olen alkanut tekemään elämälläni muuta kuin palvomaan miestä ja hän on aivan raivona asiasta. Nyt kun sanon, että ei pysty niin hän yrittää tehdä asian eteen jotain ja olettaa, että jatkan hänen palvomista kun hän yrittää tehdä jotain meidän suhteen eteen. Multa on mielenkiinto kadonnut. 

Vierailija
37/62 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nxkg

Vierailija
38/62 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tilanne että puolison kanssa nähtiin vuoden ajan kerran viikossa ja ainakin mulle miehenä se oli paras ratkaisu kyllä ikinä. Siinä viikon aikana viestiteltiin ja ehti ikävä kivasti vähän kasvaa. Sitten kun nähtiin siinä oli intohimoa ja seksiä. Sitten järjestely muuttui takaisin siihen vanhaan, että asutaan taas saman katon alla ja nähdään päivittäin. Intohimo vaan hiipuu ja seksiä ei nyt ainakaan enempää ollut. Sanoisin että jopa vähemmän seksiä. Samalla alkoi tulla taas samat kränät kaikesta. Mikset tee sitä, mikset tee tätä. Pitikö se arkenakin taas ottaa olut. Me kun ollaan lapseton pari, niin päädyttiin siihen että meillä on parasta olla molemmilla omat asunnot ja ihan kunnon välimatkalla, ettei mitään naapureita olla. Nyt on taas vuoden päivät menty uudestaan sillä systeemillä, että nähdään noin kerran viikossa. Ihan yhtä hyvin tämä ei toimi kuin silloin aikaisemmin, koska nyt tämä tehtiin tarkoituksella. Halutessamme voimme nähdä milloin vain. Silloin aikaisemmin se erossa olo oli pakon sanelemaa ja se selvästi toi siihen vielä oman lisämausteensa. Mutta on tämä siitä huolimatta parempi järjestely kuin saman katon alla asuminen.

Vierailija
39/62 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aivan sama tuleeko nähtyä useampaan viikkoon, niin eihän se ole parisuhde perinteisessä mielessä.

Mutta onhan se joku suhde niin kauan kuin tapailette. Jos tämä ei sinulle sovi, niin asiasta pitää kertoa.

Vierailija
40/62 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies haluaa nähdä heti kun sitä panettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan